5.BÖLÜM

7.9K 295 11
                                    

Sabah uyandığımda bugün okul olduğu için heyecanlıydım. Hemen üstümü giyindim ve soluğu efe'nin odasında aldım. Efe kalkmış üstünü giyiniyordu. İki yanağından öpüp gardırobu açtım. Ve elime siyah bir sweat geçti. Ve koşarak Efe'yi öpüp koşarak odadan çıktım. Sweatı giyip aşağı indim. Ayakkabıları giyerken Efe'de gelmişti." Kahvaltıyı okulda yaparız biraz daha oyalanırsak Defne ağzımıza sıçabilir!" Aklıma bir gelmiş gibi cevap verdim." Benim sende kaldığımdan haberleri var mı?" Oda yanağımdan makas alıp" hayır bebeğim " dedi ve yürümeye başladık hava zaten sıcaktı. Kasım'ın 20 si olmasına rağmen hala ne kar vardı ne yağmur...

Bizimkilerle buluşup sarılma faslından sonra sonunda okula varmıştık. Okula tam adım atarken Emir beni kolunun altına aldı. "Bizi sevgili sansınlar ki sana yavşamasınlar" onun bu cümlesine gülüp etrafa göz gezdirdim. Tam okulun kapısından bahçeye doğru giderken Savaş ve Barış' ı gördüm. İkiside bana bakıyordu. Bir süre sonra kafamı onlardan çekip başka yerlere bakmaya başladım. Yaman bir kamelya da 2 kız 2 erkek ile oturup gülüyordu. Bakışları bir an bana değdi ve göz göze geldik. Direk ondan bakışlarımı çektim.Biraz sohbet ederken erkekler kantine gitti. Biz de kız kıza biraz sohbet etti.
Defne hemen" kızlar ve şu çocuğa düştüm yanlız varya" gösterdiği kişiye bakınca bunun Yaman olduğunu gördüm. " Canım üzgünüm ama o benim ikizim Yaman" Defne kısa çaplı bir şokun ardından" ne?" " Duydun bebeğim şuanlık bir konuşmuşluğumuz falan yok" masaya yaklaşan Savaşı görünce biran korkmadım değil." Selam kızlar şu güzelliği biraz kaçırmam lazım" diyip beni elimden tuttu. Ona kaşlarım çatık bakarkene o bunu fark edip kamelyadan biraz uzaklaşınca" ne yapsaydım erkeklerin orada seni gözleriyle yemelerini mi izleseydim?" "Ne?" Oda elimi hala tutarken" eğer abi- kardeş olamıyorsak biz de sevgili oluruz en azından okulda " "anlamadım."" Bak diyorum ki bitanem okulda sevgilim olarak davran ha ne dersin?" " Neden sevgilin olarak davranıyorum?" Derin bir nefes alıp " erkeklerin sana bakmaması için"sinirle gülüp" ben sizin ne kadar umrunuzdayım ya şimdi de gelmiş sevgilim gibi davran diyorsun" bir şey demesine kalmadan kamelyaya gittim ve bizimkilere bir şey demeden sınıfa doğru çıktım. 11-b yazısını görünce sınıfa girdim. Ardından sınıfa girenlere bakınca yaman yanındaki 2 kız vardı. Bizimkilerle de Sıla ve Arda'yla aynı sınıftaydık. Diğerleri sayısal seçmişti. Biz eşit ağırlıktık.Tahtanın orada beklemeye başladık. Sınıfa hoca girdiğinde ilk bize baktı Ardından sınıfa dönüp" Yazgı hanginiz?" Elimi kaldırıp " benim hocam" dedim." Yaman'ın yanına geç" dedi. İtiraz etmeden Yaman'ın yanına duvar kenarı en arka sıraya geçtim." Ben o tarafta oturabilir miyim?" Diye sordum cevap vermek yerine ayağa kalkıp geçmemi sağladı. Ders bitti teneffüs oldu. Yaman gözüme telefonu sokmasıyla neye uğradığını şaşırdım. "Foto için teşekkürler istek attım sana bak" şaşkın beni bırakıp arkadaşlarıyla dışarı çıktı. Bende sınıfta öylece oturdum. Dedikleri aklıma gelip Instagram'a girdim.
+3 istek @yamankorhan @yagizkorhan ve yabancı birisiydi. İkisine de GT yaptıktan sonra Yaman'ın attığı posta baktım.

@Yamankorhan: Gece mavisi gözlerinde kayboldum bul beni ✨💙

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

@Yamankorhan: Gece mavisi gözlerinde kayboldum bul beni ✨💙

@Yazgiada1: kimin gözü ya 🤩

↪️ Bizim😌

Diğer yorumlara bakmadan çıktım instadan.
Biraz hava almanın iyi olacağını düşünerek bahçeye çıkma kararı aldım.

Yorucu bir okul gününün ardından Savaş ile önce eski eve eşyaları almaya gittik. Daha sonra eve geçtik. Bu süre zarfında hiç konuşmadık.

GERÇEK AİLEM Mİ?Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin