Herkese merhabalaaaaaar
1000 beğeni almışız🥳
Umarım beğenirsiniz iyi okumalar.Mete tam karşımda duruyordu. Omzumu iterek elini çekmesini sağladım. Ona baktığımda o da bana bakıyordu. Hala ne yüzle bana bakıyordu.
Belime dolanan elle arkama baktım. Yaman'dı. Bana şefkatle baktı. Ağzımı açıp konuşacağım sırada Barlas'ta yanıma gelmişti. Bana sıcak bir gülümsemeyle baktı. Önüme döndüğümde Mete de bana bakıyordu.
" geçen ki yumruklar yetmedi galiba." Dedi Barlas. Mete alayla dolu bir kahkaha attı. Sinirden dudaklarımı kemiriyordum. Mete önce bana sonra dudaklarıma baktı.
" Yazgıyla konuşacağım sadece sizlik bir durum yok." Dedi Mete.
"Tamam konuş dinliyoruz." Dedi Yaman.
Konuşmam gerektiğini hissedip konuşmaya başladım.
" Mete yaşanmışlıklarımız var evet. Bundan sonra sen yoluna ben yoluma. Hiçbir şeyi merak etmiyorum. Defne de sende ne yaparsanız yapın umrumda değilsiniz. Hem ben yeni bir ilişkiye başladım." Dedim ve Barlas'ın elini tuttum. " Sana hissettiklerim sadece hoşlantıdan ibaretmiş bunu Barlas da gördüm. Biz birbirimize hiç aşık olmamışız ki. Sadece çocukluk bizimkisi." Dedim ve Barlas'a baktım. Bana burukça güldü.
Meteye baktığımda dişlerini sıkıyordu.
" Yazgı bak ben sana gerçekten aşığım ikinci bir şans veremez misin?" Diye sordu arsızca." SEN NE İKİNCİ ŞANSINDAN İSTİYORSUN BE. ALDATTIN YA SEN BENİ ALDATTIN HEM DE EN YAKIN ARKADAŞIMLA. DAHA NE YÜZLE KARŞIMA ÇIKIYORSUN SEN! " dedim bağırarak.
Bana üzgünce bakıyordu. Nasıl üzgün bakabilirsin ya sen. Yaptıklarının farkında değil misin ki.
Barlas elimi bırakıp Mete'nin yakalarına yapıştı. Direk kafa attı. Ani bir çığlık attığımda herkes buraya doğru geliyordu. Savaş ve Barış abimde geldiğinde müdür arkalarından geliyordu. Barlas'a baktığımda Mete'nin üstüne çıkıp onu yumrukluyordu. Yaman onu kaldırıp kendisi yumruklamaya başladı. Barlas'a baktığımda sırıtarak Mete'yi izliyordu.
Hayır ayırmıyacaktım. Diğerinde Barlas'ı çok kırmıştım.
"NE OLUYOR BURADA" diye bir ses geldi. Müdür gelmişti. Yaman müdürü görünce Mete'nin üstünden kalktı. Müdür bana baktığında bende ona baktım. Küçük bir gülümseme sunduğumda müdür arkama bakıyordu. Arkamı döndüğüm sırada gelen kişinin Lodos abim olduğunu gördüm. İlk bana daha sonra Yaman'a baktı. Çatık olan kaşlarını daha da çattı. Birkaç adım da yanımıza geldi. Ellerini omuzlarıma yerleştirip bana doğru eğildi.
" iyi misin?" Diye sordu. İyi olduğumu belli edercesine başımı aşağı yukarı salladım. Bana yaptığı şekilde Yaman' a da sordu. En son gözleri yanımda olan Barlas'a baktı.
" ne oluyor burada müdür bey?" Diye sordu.
Müdür bana kinayeli bir şekilde bakıp " bence kız kardeşinize sormalısınız Lodos bey!" Dedi.
Bu sözle Lodos abim bana bakıp tekrardan müdüre döndü. " bu okulda olan bitenlerden sizin haberiniz yoksa neden burada müdürlük yapıyorsunuz?" Diye sordu.
Kimin abisi be hemen lafı da soktu. Müdür diyecek birşey bulamadığı için sustu.
Mete'nin ailesi de gelmişti. Bizi dışarıda bırakmışlardı. Mete ailesi ve Lodos abim içerideydi. Bir süre sonra herkes çıkmıştı müdürün odasından.
Lodos abim bizleri eve bırakmıştı. Kendisi de akşam bu konuyu konuşacağız demişti. Abime ne diyecektim. Eski sevgilim ve yeni sevgilim kavga etti mi?
Ben bunları düşünürken odamın kapısı çalındı. Gel dediğimde Yaman yanıma gelerek oturdu.
Sinirli bir şekilde bana bakarak " Barlasla aranda ne var?" Diye sordu.
İşte şimdi boku yemiştim.
Herkese merhabalar yeni bölümü nasıl buldunuz??
Yaman ne tepki verecek?
Lodos abileri ne diyecek?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GERÇEK AİLEM Mİ?
Teen Fiction16 yaşından sonra hayatının değiştiğini öğrenen Yazgı yeni ailesiyle gerçek aile sevgisini hissedebilecek mi? Abileri ile iyi anlaşabilecek mi? Korhanlar tekrar eskisi gibi mutlu olabilecek mi... Hadi gelin Yazgı'nın hikayesine hep birlikte bakalım...