Sabah alarmın sesiyle uyandım- demek isterdim ama bir ikiziniz varsa alarma gerek yok.
Bugün hafta sonuydu. Tatildi. Beni neden bu saatte uyandırmıştı. Saat 8.00 dı. Sabahın 8 i.
" beni neden bu saatte uyandırıyorsun?!" dedim.
"babamın bizimle konuşması gereken önemli bir konu varmış." dedi. Ardından devam etti.
" herkesi uyandırdı,salonda bizi bekliyor." diyip odadan çıktı.15 dakikanın ardından odadan çıkmıştım.
Aşağı indiğimde herkesin aşağıda olduğunu gördüm. Karşımdaki tekli koltuğa oturdum. Ve babamın ağzından çıkacakları duymak için pozisyon aldım. Arkama yaslanıp kollarımı göğsüme sardım.
Babam hepimize göz gezdirip söze başladı.
" bildiğiniz üzere bu ara sıkışık bir dönemdeyiz." dedi. Ardından devam etti.
" Şirkette yaşadığımız kötü bir olaydan dolayı tüm mal varlığımızı kaybetme riskimiz var." dedi.
Ardından Lodos abime bakıp " Karahan Holding bize gerekli yardımda bulunacağını söyledi. Akşam detayları konuşacağız. Bunun karşılığında bir şey isteyecekmiş. "
" sizlere bunu anlatma sebebim bu ara fazla harcama yapmamanız. " dedi sakince.
Ne yani bütün mal varlığını kaybedecek miydik?
Lodos abim kalkıp dış kapıyı hızlıca çarptı. Neden sinirlenmişti.
Akşam olmuştu. Babamlar iş yemeğine gitmişti. Bir süre sonra kapı açıldı. Babamlar geliyordu. Babam mutsuzca yanımıza geldi. Koltuğuna oturdu. Lodos abim ortalıkta yoktu.
" Gerekli yardımda bulunacakmış." diyerek söze başladı babam.
Ardından kapı tekrar açıldı.
Lodos abim gelmişti.
"Sakın onun teklifini söyleme." diyerek yüksek sesle konuştu.
Babamın konuşmasına izin vermeden
"BABA SEN KAFAYIMI YEDİN? TEKLİFİ KABUL EDECEĞİM FALAN DEME BANA!" diyerek bağırdı.Babam bana bakarak" onlarında bilmeye hakkı var." dedi.
Neyi bilecektik?Neden bana bakarak söylemişti?
Babam söze başlayarak" Karahan Holding gerekli yardımda bulunacağını söyledi. Ama bir şartı vardı." ardından bana bakarak" bir kızım olduğunu öğrenmiş ben sana gerekli yardımda bulunayım sende zamanı geldiğinde kızınla oğlumu evlendirelim. Dedi bana oğlu senden 2 yaş büyük" diyerek açıkladı.
Ben şok içinde dediklerini algılamaya çalışıyordum.Ne yani beni sevmediğim birisi ile mi evlendirecekti?
Lodos abim söze girerek " BÖYLE BİR ŞEY OLMAYACAK BABA!" diyetek bağırdı.
Babam da sinirlenmeye başlamıştı.Abimin karşısına geçip " BEN KIZIMA DAHA YENİ KAVUŞTUM SENCE BÖYLE BİR ŞEYİ KABUL EDER MİYİM? ORADAN BAKINCA KÖTÜ BİR BABA OLARAK MI GÖRÜNÜYORUM?" diye bağırdı.
Gözlerimi anneme çevirdiğimde bana bakarak ağlıyordu.
Savaş gelip gözlerimi sildi. Ne yani bende mi ağlıyordum. Yanıma oturup kulağıma eğilerek" hava almak ister misin? "diye fısıldadı.
Konuşamayacak durumda olduğum için başımı evet anlamında salladım.
Ayaklanıp elimden tutarak dışarıya çıkarttı beni.
Koluna girerek yürümeye başladık.
Konuşmak için dudaklarını araladı. Ama bir şey diyemedi. Yeniden kapattı.
" söyle?" dedim.
" merak etme babam öyle bir şey yapmaz" dedi.
Emin olamıyordum. Bütün güvendiklerim bana kötü davranmak zorunda mıydı?Arkamda gölge gördüm ve ardından Savaş'ın yere yığılan bedeni.
Arkamı döndüğümde siyah maskeli sipsiyah giyimli birisini gördüm. Ağzıma gelen kokuyla kendimi karanlığa teslim ettim.
***
Yeni bölümü nasıl buldunuz?Yazgı' ya ne oldu?
Babası Yazgı' yı evlendirecek mi?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GERÇEK AİLEM Mİ?
Teen Fiction16 yaşından sonra hayatının değiştiğini öğrenen Yazgı yeni ailesiyle gerçek aile sevgisini hissedebilecek mi? Abileri ile iyi anlaşabilecek mi? Korhanlar tekrar eskisi gibi mutlu olabilecek mi... Hadi gelin Yazgı'nın hikayesine hep birlikte bakalım...