33.BÖLÜM

2K 97 12
                                    

Sizleri daha fazla bekletmek istemedim ve bu bölümü atıyorum. Haftanın ilk gününe bu bölümü okuyarak başlayın... Herkese iyi okumalar umarım beğenirsiniz:))

30bin olmuşuz🥳

Bir süre sustuğumda Yaman ayağa kalkıp " tabi ya sevgilim dimi? Kızım sen akıllanmıyor musun? Geçen piçin birisi aldattı ya seni. ANLA İŞTE ANLA SENİNLE GÖNÜL EĞLENDİRİYORLAR. SENİ GERÇEKTEN SEVMİYORLAR. ANLA ŞUNU. SOK O BEYNİNE." söyledikleri şeyler.

" DEFOL GİT ODAMDAN. SİKTİR GİT ŞU ODADAN." dedim bağırarak. Sinirle kapıyı çarpıp gitti. Yatağımın dibine çöküp bağırarak ağlamaya başladım. Beni kim sevsin ki zaten? Haklı. Gerçekten haklı. Ailesinin bile istemediği kızı. Babası sandığı kişinin hep dövdüğü kızı. Kim sevsin ya.

Gözlerim acıyordu. Kapımın çalmasıyla gözyaşlarımı silip burnumu sildim. Yerimden kalkıp kilitlediğim kapıyı açtım. Karşımda annem ve babam vardı. Kapıyı geri kapattım ve kilitledim.

"Yazgı annecim aç hadi şu kapıyı" dedi annem.
" Yazgı şu kapıyı açar mısın?" Dedi babamda.

Hiç ses vermedim. Yatağıma girdim. Yorganı tepeme kadar çekip uyumaya çalıştım. Uyuyamıyordum. Gözlerim acıyordu. Telefonumu elime aldım. Şarjı yoktu. Ayağa kalkıp şarja taktım. Tekrar yatağa geçip yatağa uzandım. Tavanı izlemeye başladım.

Neden beni hiç kimse sevmiyordu. Neden benimle gönül eğlendiriyorlardı. Yaman haklıydı. Beni kim sevsin?

Sabah alarmın sesiyle gözlerimi açtım. Ne ara uyumuştum ben. Bugün perşembeydi. Abimin nişanı için internetten kıyafet ve ayakkabı sipariş etmiştim. 4 gün vardı. Okul formalarımı giyip çantamı hazırladım. Şarjda olan telefonu mu aldım. Saate baktığımda 07.35 ti. Evdekiler şuanda kahvaltı da olmalıydı. Yavaş adımlarla aşağıya indim. Kapının önünde beklemeye başladım. Hiç ses yoktu. Telefonumu açtım.

152 cevapsız arama

875 yeni mesaj

Aramalara baktığımda 7 tane Emirden 12 tane Efeden 18 tane Sıladan 28 tane de Ardadan 88 arama da Barlastan dı.

Merdivenlerden gelen sesle oraya baktım. Yaman aşağıya iniyordu. Gözlerimiz iki saniye birbirine kavuştu. Ardından yeniden bakışlarımı kapıya çevirdim. Yaman yanımdan geçip dışarı çıktı. 2 dakika sonra Diğerleri de geldi. Hepsinin gözleri gözlerimdeydi. Şiş ve kanlanmıştı. Hiç kimse birşey demedi. Barış abim elimi tutarak

" bugün benimlesiniz hanımefendi" dedi. Ona hafif tebessüm edip kapıyı açtık. Merdivenlerde oturan Yaman'ı gördüğümde boş boş karşıya bakıyordu. Hemen önüme döndüğümde Barış abimle yürümeye başladık. Arabasına geldiğimizde kapımı açarak beni oturttu. Şoför koltuğuna da kendisi oturunca arabayı çalıştırdı. Evden uzaklaştığımızda göz ucuyla bana bakarak

" sabah hiçbir şey yemedin. İstersen bir şeyler alalım sana" dedi. Kafamı hayır anlamında iki yana salladım. O da çok üstlemedi.

Okula geldiğimizde arabadan indim. Ve sınıfa doğru yürümeye başladım. Bizimkiler yanıma doğru gelse de hiçbirini umursamadım.

Sınıfa çıktığımda Barlasla göz göze geldik. Hemen yanıma geldi. Sırama oturduğum sırada Yaman sınıftan içeriye girdi. Ve yanıma oturdu. Gözlerini iki saniye Barlas'a dikti ve ardından hemen önüne döndü.

Barlas'a baktığımda bir bana bir de Yaman'a bakıyordu.

" uykum var daha sonra konuşsak" dedim Barlas'a.

Şüpheli bir şekilde bana bakarak kafasını tamam anlamında salladı. Kafamı sırama koyduğumda gözlerimi kapattım ve hiçbir şey düşünmemeye çalıştım. Ne kadar ses duysam da hiçbirini duymak istemedim.

Kolumun dürtülmesiyle kafamı sıradan kaldırdım. O tarafa baktığımda Matematikçi yanıma gelmişti ve kolumu dürtüyordu.

" Yazgı Korhan tahtadaki soruyu çöz." Dedi emrederek. Yanıma baktığımda Yaman da bana bakıyordu. Üstümü düzeltip tahtaya doğru adımladım. Soruya baktığımda geçenli işlediğimiz dersin problemlerini çözdüğümüzü anladım. İşlemi yapıp sırama oturdum. Hocaya bakarak

" hocam başka çözdürecek sorunuz varsa çözüyüm yoksa uyuycam" dedim. Hoca bana ters bir bakış atıp önüne döndü. Saate baktığımda saat 10:38 olduğunu gördüm. 2 dakika sonra zil çalıyordu. Uyumayarak kafamı kaldırdım. Zil çaldığında Barış ve Savaş abimi gördüm. İkisi de yanımıza geldiğinde ellerinde simit ve poğaçalar vardı.

" sabahtan beri hiçbir şey yemediniz alın şunları yiyin." Dedi Savaş abim.

Sohbete dahil olmayarak kafamı sıraya tekrar koydum. Barış abim kulağıma fısıldayarak " Yamanla ne yaşadıysanız bunu bize yansıtamazsınız. Onunla konuşmuyorsun diye bizden de kaçma Yazgı." 

Yeni bölümü nasıl buldunuz?

Barlas Yazgı'ya ne diyecek?

Yazgı artık ne yapacak?

Yaman ve Yazgı barışacak mı?

GERÇEK AİLEM Mİ?Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin