Sabah uyandığımda telefonumu elime aldım. Dün 20.00 da uyuduğum için bütün mesajlar birikmişti. Mesajlara kısaca göz attım. Ardagilden vardı. Onları es geçerek Aa nın mesajına girdim.
Aa: selam güzel kızım:) 20.18
Aa: uyudun mu bitanem? 22.35
Aa: iyi geceler güzelliiğim:) 01.57
Ona mesaj yazmak istiyordum. Meğer benimle konuşmak istiyor ilk mesajı ben atıyım. Hem onu kolaylıkla bulurum.Yazgı: Günaydın :) evet dün 20.00 da uyumuşum daha yeni uyandım.
Hemen mesaja baktı.
Aa: ilk mesaj senden mii?
Aa: günaydın güzel kızım:)
Yazgı: evet bugün bir değişiklik olsun dedim:)
Aa: yeni uyandığına göre dünde birşey yememişsindir okula gelmeden yürü birşeyler ye. Okulda görüşürüz:)
Yazgı: görüşürüzFormaları almıştık. Siyah pantolon beyaz yakaları siyah bir formaydı okulun forması. Formalarımı üstüme geçirip saçlarımı tarayıp salık bıraktım. Çantamı hazırlayıp kahvaltıya indim.
Herkes okul için hazırlanmış beni bekliyordu. Kahvaltıya oturup günaydın dedik birbirimize ve kahvaltımızı yapmaya başladık. Kahvaltı bittikten sonra herkesin yanağından öpüp ayakkabılarımı giydim. Dışarı çıktığımda diğerleri de arkamdan geliyordu. Barış abimin arabasına ben binmiştim. Diğerleri de Savaş abiminkine.Okula geldiğimizde arabayı park edip indik. Barış abim kolunu omzuma attı. Beni kendine çekerek saçlarımın arasına öpücük koydu. Diğerleri de yanımıza gelince Yaman beni abimin kollarından aldı. " herkes kendi ikiziyle ilgilensin." Dedi ve sınıfa doğru yürümeye başladık. Yamanla aynı sınıftaydım. Sınıfa girdiğimizde birkaç kişinin kafası bize döndü. Yaman'ı herkes tanıyordu.
Ben yerime geçerken Yaman da arkamdan geliyordu. Zile 5 dakika vardı. Sırama oturduğumda Ayaz yanıma geldi ve sıraya oturdu. " günaydın" dedi. Ona gülümseyerek " günaydın" dedim. " ben sizi tanıştırıyım" diyerek söze girdiğim sırada Yaman " biz tanıyoruz birbirimizi" dedi. Ayaz başını sallayarak oturduğu yerden kalktı. Bana başıyla selam verip dışarıya çıktı. " nerden tanışıyorsunuz?" Diye sordum Yaman'a o beni duymamazlıktan gelerek yanıma oturdu. Telefonuyla uğraşmaya başladı. Elinde sonunda bunu öğrenirdim zaten.
Serra bugün yoktu. Edebiyatçı sınıfa girdiğinde gülümsedim. Gözleriyle sınıfı tarayınca " yeni öğrencimiz gelmiş" dedi. Yaman bunu duyarak ayağa kalktı. Ayaz la göz göze geldik. Gülümseyerek kafasını çevirdi. Yaman kendini tanıtırken ben nasıl tanıştıklarını düşünüyordum. Birbirlerine selam bile vermiyorlardı.Zil çaldığında ayağa kalktım. " Hadi kantine gideliiiim." Dedim i yi uzatarak. Beni onaylayarak kolunu omzuma attı. Kantine geldiğimizde abimler bir masa da oturuyordu. Yaman bana dönerek " bir isteğin?" Ona gülümseyerek " çikolatalı süt ve brownie." Dedim kısaca. Başını sallayarak gitti. Abimgilin yanına geldiğimde ikisinin arasına oturmuştum. Yağız ortalıklarda yoktu. Savaş abim saçlarımdan öperek " selam güzelim" onlara gülümseyerek başımı salladım. Yaman yanımıza geldiğinde elindekileri bana verirken kapıya doğru baktım. Kapıda Ayaz'ı gördüm. Baş selamı verdiğimde o da bana karşılık vermişti. Abimler konuşurken Yaman bir anda " Ayaz Barlas Tuna da bu okulda" dedi. Ayaz dan bahsediyordu. Abimler rahat bir şekilde " babası okulun sahibiya hani normal" dedi Savaş abim. Bu okul Ayaz' ın mıydı yani.
Dışardan gürültülü sesler gelirken merak edip ayağa kalktım. Dışarısı kalabalıkken kalabalıktan sıyrılıp ortada buldum kendimi. Ayaz birisini dövüyordu. " ayaz?" Diye bağırdığımda bana baktı. Dövdüğü kişiye baktığımda ağzımdan iki hece çıktı. Mete.
Yeni bölümü nasıl buldunuz?
Ayaz Barlas Tuna'yı nereden tanıyorlar?
Ayaz ve Mete neden kavga ediyorlar?
diğer kitabıma da bakar mısınız?
Yeni bölümle karşınızdayıııım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GERÇEK AİLEM Mİ?
Teen Fiction16 yaşından sonra hayatının değiştiğini öğrenen Yazgı yeni ailesiyle gerçek aile sevgisini hissedebilecek mi? Abileri ile iyi anlaşabilecek mi? Korhanlar tekrar eskisi gibi mutlu olabilecek mi... Hadi gelin Yazgı'nın hikayesine hep birlikte bakalım...