Y/n
Joel näytti puhelimestaan jotain...Oliko se edes minun silmilleni tarkoitettu? No tuo kyllä tuijottaa suoraan sieluun että jos nyt siitä päättelee. Puhelimessa näkyy jotain tekstiä, Joel selvästi laittoi sen niin isolle kun pystyikään tuolle puhelimen näytölle mutta eipä täältä hirveästi näkynyt tuonne lavan taakse asti. Sain silti jotain selvää tekstistä.
"Tu...l..e...kei....ka..n....jälk...ee..n....bä.....kkä....rille..." luin tekstiä hiljaa niin ettei kukaan kuullut "Siis mitä.....TULE KEIKAN JÄLKEEN BÄKKÄRILLE??!!" Nyt huusin onneksi vain mielessäni, mutta siis mitä???!!! Kysyikö Joel minua juuri bäkkärille hänen kanssaan???!! Nyt kyllä viimeistään näytin niin urpolta ja samalla vielä turpoltakin tuon ilmeen puolesta mutta mitäpä oletitte, että olisin normaalisti kun idolini kysyisi minua bäkkärille bändin kanssa? Siis kai, enhän minä tiennyt olisiko bändi siellä silloin, ja jos olisi niin mitäköhän hekin minusta ajattelisivat. Minusta tuntuu että kukaan muu paitsi Joel ei ole edes nähnyt minua.
Joelia ei enää näy, eikä kyllä ihmekkään koska KEIKAN ALKUUN ON VIISI VITUN MINUUTTIA ja ei, en aio sensuroida innostuneisuuden sanoja. Joten pienet, nyt kaikkea muuta paitsi korvat hörölle.
Vilme kyllä vähän väliä käy tuossa tsekkaamassa meitä faneja, tai ehkä hän katsoo miten roopella ja mikolla menee🤷♀️mutta mennäänpä nyt eteenpäin. Tässä on tullut jo paljon hyviä musiikkeja, ja jos nyt satut olemaan fani niin barmaan tiedätkin suunnilleen mistä biiseistä puhun.Hengittäminen käy vielä äskeistäkin raskaammaksi kun viimeinen biisi alkaa, tunnen basson jytinän sisälläni, outo mutta hauska tunne. Mutta juuri nyt tuntuu siltä kuin olisin kuoleman partaalla. Nojaan aitaa vasten yrittäen hengittää.
"Kaikki on kohta hyvin"
Sanoin mielessäni, ja sitten tuli se hetki.....Biisi loppui, fanit kirkuivat. Ja sitten tuli ne punaiset valot. Ne välkähtivät monta kertaa. Sitten saan melkein sydärin kun nään Aleksin juoksevan lavalle ja Tommin kiipeävän rumpujen takana. Olin varma että tuohon hetkeen minä kuolen. Mutta sitten näin taas hänet. Idolini. Ihastukseni. Elämäni tarkoituksen. Joelin. Hän katsoi minua erittäin hätääntyneenä ja siinä hetkessä tajusin vasta itsekkin että itken aivan hemmetisti. Ei ihmekkään. Koska kului ehkä 2 sekunttia kun tuo juokseekin jo lavalle. Hän väläyttää tuon ihanan hymynsä minulle, ja nään kun Niko katsoo vierestä niin hämmentyneellä ilmeellä kun pystyy. Ei tainnut olla siis ihan normi fani momentti tuo.
Sitten he alkavat laulaa balboaa niinkuin myös fanitkin. Yritin kuvata kyllä oikeasti hyvinkin mutta eihän siitä tullut mitään. Kaikki tietysti työnsivät, ja varsinkin sillä hetkellä kun Joel VITUN Hokka tulee ja antaa kätensä minulle?! Sekosin aivan täysin. Toivottavasti ei tule myöhemmin tuosta puhetta. Hän vain nauroi minulle mutta mitäpäs minä muuta tuossa tekisin kuin itkisin. Joel pitää minua varmaan psykopaattina tämän jälkeen. Ehkä pitäisi vain unohtaa koko backstage homma...
Tässä vaiheessa jo puolet bändistä katsovat Joelin touhuja niin vitun ihmeissään. No ei ihmekkään nimittäin niin minäkin. Tai siis ainakin jossain sisimmissäni koska olenhan fani, en minä nyt voisi samalla tavalla kuin muu bändi katsoa rauhalliseella ilmeellä tuota. Sitten Joel lähteekin ja sanotaanko vaikka että palaan takaisin maan päälle. Huusin niin kovaa kuin pystyin "KEEP COMING BACK FOR MOOOORE LIKE I'M BALBOOOOOA!!!!" Koska olinhan keikalla, vihdoin pääsee huutamaan. Mutta nyt ei kyllä hienoja videoita tällä äänellä tule. Sentään olen keikalla ja Joel...niin tosiaan, mitä hän niinkun edes "säätää" minun kanssani? No kysyn sitä myöhemmin.Tuntuu kun en edes muistaisi millon viimeksi olen hengittänyt. Mutta edelleenkin. Tämä on sen arvoista. Vähän hävettää kun "laulan" eli huudan kurkkusuorana Nikon laulukohdan "KNOCKOUT I'M SENDING SUCKERS HOME LIKE DRAGO, I'VE GOT NO BOW NO ARROW BUT APOLLO FOLLOWS" ja niin edespäin, koska ei sitä moni laulanut. Ainakaan minun lähellä ei kuulunut kyllä kenenkään muun lauluääni. Ja ennenkuin edes katson ympärilleni, tunnen jo katseet itsessäni. C'mon tyypit, me ollaan keikalla? Tietty mä huudan kurkkusuorana laulun sanat, DuH.
Sori tää oli valmiina jo eilisenki mut en muistanu julkasta😭👍ja tää ei oo mitenkää hirveen pitkä mut keikoista on vaikee kirjottaa🥲mut joo tosiaan pitäs varmaa yrittää olla vähä aktiivisempi jos vaik tekis sit semmosii lyhyempiä osia :)
DU LIEST GERADE
one kind of a fan||JoelxY/n||
Fanfictiontää kirja kertoo y/n ja joelin ystävyys-suhteesta,joka alkoi y/n:än fanituksesta blind channelia kohtaan, kun tapasi bändin ja varsinkin Joelin kasvotusten siinä oli jotain erilaista meneillään...mut enpä kerro enempää ennenku luet😌ja tässä kirjass...