29. viesti

245 10 3
                                    

Y/n
Kyllähän siinä taisi nyt käydä niin että unta tuli kokonaiset puolituntia...stressasi koko yön putkeen se viesti, viesti mitä en lähettänyt. Olisiko se pitänyt kuitenkin lähettää? Vaikuttaako nyt siltä etten välittäisi? No ehkä minä voisin laittaa nyt jotain hänelle, nyt ei olisi liian aikaista muttei myöskään liian myöhäistä. Ja käytän nyt tilaisuutta hyväkseni, kun kellokin on yhdeksän niin voin kysyä onko hän herännyt ja että vetikö hän aivan umpilärvit eilen. Siis kyllähän minä tiedän että hän oli aivan saatanan kännissä mutta se nyt on vaan mahtava tapa aloittaa keskustelu.

"Moikka, ootko jo heränny? Mietin vaan että veditkö eilen ihan umpikännit ja nyt oot sitte kuolemanpartaalla darrapotilaana siellä😅😂" luen viestini ääneen. Huumori parantaa kaiken, muistakaapas se te kaikki rakkaat lapsukaiset siellä. Mutta tuota, ehkä se viesti pitäisi lähettääkkin.

Noin. Lähetetty. Ja äkkiä myöskin poistuttu instasta. Jos hän tulisi samaan aikaan paikalle, niin kuolisin. Jotenkin ihmisille ensimmäisien viestien lähettäminen on se pahin osuus tutustumisessa. Mikäköhän sekin homma on? Ihmiset on outoja. Jokaikinen. Mutta jotkut on pelottavan outoja, toiset on "normaaleja" outoja, ja jotkut on ihanan outoja. Joel on ihanan outo<3

Joel
Halailen tässä vessanpönttöäni taas kuin mitäkin nallekarhua, en puhu Tommista. Saaneen muistuttaa että myös oksennan sinne pönttöön, siis jos et vielä tajunnut. Ja en todellakaan ole oksentanut Tommin päälle, mutta siitä itse nallekarhusta ei puhuta.....ei kestä päivänvaloa.
Samassa saan ilmoituksen puhelimeeni, ja vaikka niitä tuleekin joku 1000 päivän aikana niin tämän päivän minä katson jokaikisen ilmoituksen, vaan sen yhden varalta...
"♡blind channel♡ tykkäsi videostasi.." Tuo ei kyllä nyt taaskaan ollut se ilmoitus mitä odotin.
Sitten kuuluu taas Porkon röyhtäisy...tai siis..se on tuotahh...viestiääneni...
Mutta ei siitä sen enempää koskaaaaa.
Pitää oksentaa.

Oksensin varmaan 5 minuuttia putkeen ja nyt vasta pystyin katsomaan viestin, jota olinkin koko aamun odottanut. Päivän huipennus, ja vieläpä heti aamusta. Jess. Pitää nyt vain kerätä rohkeutta, ja keksiä miljoonia vastauksia päässäni kaikkiin viesteihin mitä nyt päähäni tulee. Paitsi että ainoa vastaus mikä tulee mieleen on
"vittu Porko"
No mutta eihän sitä ikinä tiedä vaikka sekin kävisi vastaukseksi...

Eipä nyt oo taaskaan tullu pitkään aikaan uuttaa osaa, ku on ollu vähän vaikka mitä😩🤌ja siis nyt ei kyseenalaisteta tota joelin viestiääntä, muistakaa että kirjotin tän puoliltaöin😭👍

one kind of a fan||JoelxY/n||Where stories live. Discover now