Y/n
Minun on ihan pakko. Pakko halata Joelia. Tämä saattaa nimittäin olla viimeinen kerta. Pelottaa, pelottaa lähteä, jos en kestäkkään? Jos en kestä ilman Joelia, ilman blind channelia? Ilman crew:tä? Entä jos teenkin jotain pahempaa kuin pahaa itselleni, ikävän tunteen takia? Minusta tuntuu että hajoan, koska en ole oikeastaan tuntenut ketään niin tärkeäksi että ikävöisin heitä jo siinä vaiheessa kun edes ajattelen lähtemistä heidän luota."Joel?"
"No mitäs halinalle?"
Sulan. Mutta siis jatketaanpas.
"Voitko sä luvata mulle et me nähään vielä?"
"..."
"Joel?" Sanon järkyttyneenä kun tuo ei vastaakkaan.
"Musta tuntuu että se riippuu nyt ihan susta."
"Niin se taitaa olla...mut voinko mä luvata itelleni sen?"
"Kyllä sä voit. Ei me nii helposti sun mielestäs lähetä, vaikka ite sanonkin."
En edes tiedä itkenkö, nauranko vai molempia. En halua päästää irti Joelista. Ikinä.Säikähdän kun jokin pamahtaa. Taisi olla ovi. Nostan pääni pois Joelin rinnasta, ja nään erittäin hätääntyneen näköisen Ollin. Hän suorastaan ryntää luokseni. Ei nyt, Joelin lämpimässä halauksessa oli liian ihanaa olla ja nyt täytyisi palata taas maanpinnalle, todellisuuteen. Päästän irti Joelista, tartun Ollia kädestä kiinni ja lähden vetämään häntä nopeasti perässäni syrjempään. Pysähdyn kun tiedän että olemme tarpeeksi kaukana muista. Käännyn ja nään että Ollin silmäkulmasta valuu kyynel. Tartun hänen molemmista käsistä kiinni, tuijotan tätä suoraan silmiin ja alan rauhoittelemaan häntä.
"Hei Olli kaikki on hyvin! Mitään vakavaa ei käyny, mä vaan satuin paikalle väärässä ajassa. Kaikki on hyvin, ei tarvii hätääntyä." Sanon rauhoittavalla ja lempeällä äänellä. Ollilla taitaa olla paniikki kohtaus, voi raukka, onneksi tiedän miten auttaa.
"Hengitä samaan tahtiin kun mä, sisään...ja ulos"Jatkoin samaa hetken kunnes Olli oli rauhoittunut.
"Anteeks y/n sun ei todellakaan pitänyt nähä sitä" Olli sanoo vähän häpeissään.
"Ei se haittaa, eikä se sun vika ollu. Kaiken lisäks mähän se ryntäsin miesten vessaan noin vaan." Sanoin vähän nauraen. En uskonut että voisin nauraa asialle näin lyhyessä ajassa, mutta tuntuu todella helpottuneelta. Kuin olisi pudonnut iso taakka harteilta.Noniin sain luvun tälle päivälle👍Eilen olin suoraan sanoen puol kuollu ku oli koulussa settemän tunnin päivä ja pelkkiä paskoja aineita niin siks ei tullu lukua🥲🤝
Mut kukas muu oottaa sitä Bc:n ilmotus hommaa mikä instassa niitten tarinassa näky :D en spoilaa vaikka tiiänki mikä se jutska on🤫
YOU ARE READING
one kind of a fan||JoelxY/n||
Fanfictiontää kirja kertoo y/n ja joelin ystävyys-suhteesta,joka alkoi y/n:än fanituksesta blind channelia kohtaan, kun tapasi bändin ja varsinkin Joelin kasvotusten siinä oli jotain erilaista meneillään...mut enpä kerro enempää ennenku luet😌ja tässä kirjass...