Y/n
Aijoin mennä kysymään isältäni onko hän nähnyt Joelia missään, mutta kun lähestyn olohuonetta missä isäni muuten makoilee kaikki päivät, kuulenkin vanhempieni puheen. Ai, nyt myös Joelin. Päätän vain suosiolla jäädä kuuntelemaan enkä mennä keskeyttämään jotain hirveään puheenaiheeseen perustuvaa keskustelua ja raahata sen jälkeen toista ihmistä perässäni kohti omaa huonetta. Not my thing. Se nyt on vaan kerrassaan kiusallista ja tuntuisi aika pakottavalta toista kohtaan. Joten let's kuunnellaan."Millonkas se uus albumi nyt olikaan sillä teidän bändillä tulossa?" Äitini kysyi.
"Heinäkuussa, vähän saa vielä oottaa" Joel naurahti.
"Nii, on sitä tuolta yheltä saanu aika paljon kuulla." Isäni sanoi liittymällä keskusteluun. Perkele, ei saa paljastaa toisten asioita.
"Niin siitä, yhdestä, puheen ollen..lupaathan sä olla koskematta meidän tytärtä. Kyllä me suhun siinä asiassa luotetaan ja kelpo mieshän sinä oot, mutta me vaan halutaan varmistaa meidän lapsen turvallisuus." Äitini jatkoi. Valitettavasti jatkoi. Ei Joel niin tekisi ja kyllä heidän pitäisi se jo tajuta.
"En tietenkään, en oo yrittämässä yhtään mitään ja me ollaan y/n:n kanssa vaan todella hyviä kavereita, ja syy miks mä siihen halusin tutustua oli se että mä näin siinä paljon potentiaalia, toteuttaa omia unelmiaan. Jotenkin näin sen jo ulkoo päin että oli kyseessä mun kaltanen kaveri, joten en haluiskaan pilata sitä kun ei tämmösiä ihmisiä ihan joka nurkalla tuu vastaan." Joel kertoi.
Kyllähän tässä nyt itselläkin alkaa ihan kyyneleet virtaamaan. Kukaan ei ole minusta ikinä tuolla tavalla puhunut, ja nyt oma idolini sanoi noin. Ihminen johon vasta tutustuin, ihminen jota fanitan mutta se ei häntä häiritse, ihminen joka on monta vuotta vanhempi kuin minä, ihminen, joka on ensimmäinen kuka ymmärtää minua, ja on valmis olemaan tukenani vaikka olemme kuin kaksi eri biittiä. Sama ääni, eri tahti. Eri tahti tehdä asioita, eri tahti oppia niitä, eri tahti kokea unelmiaan...eri tahti elää.
Mutta silti, noista kaikista asioista riippumatta hän on tuossa, selittämässä vanhemmilleni uskollisena hänen erityistä välitystään minua kohtaan."Rakastan sua Joel." Sanon mielessäni.
Mun oli vaan pakko purkaa taas vähän tunteita tänne, kun en oo sitä hetkeen tehnykkään, enkä varsinkaan kirjottamalla ja sorit siitä taas🥲tää nyt on vähä vaihteleva tää julkasutahti mulla mutta tänne nyt tulee silleen sillon tällön :) ja mä en tosiaan saa ton paremmin selitettyä omia tunteitanikaan, ja mä vaan oon pahoillani jos on lukijoita jotka ei voi samaistua tähän yhtään millään tavalla, mä tiedän nimittäin miten tylsää tätä sillon on lukea😭🤌
Mä nyt laitan parit lyriikkojen pätkät tähän, koska musiikki selventää aina."We were searching for reasons
To play by the rules
But we quickly found
It was just for fools
And after all the sorrow
We'll be riding high
And the truth of the matter is
I'll never let you go, let you go"
Mary on a cross
~Ghost~
YOU ARE READING
one kind of a fan||JoelxY/n||
Fanfictiontää kirja kertoo y/n ja joelin ystävyys-suhteesta,joka alkoi y/n:än fanituksesta blind channelia kohtaan, kun tapasi bändin ja varsinkin Joelin kasvotusten siinä oli jotain erilaista meneillään...mut enpä kerro enempää ennenku luet😌ja tässä kirjass...