14. "Norsunpaskassa suodatettua viiniä"

328 13 0
                                    

Joel
Kikatimme Ollin kanssa aivan kippurassa, onkohan tässä tullut muutakin kuin kaljaa vedettyä..? Mutta olihan se nyt hauska juttu, aikuisten mömmöjä. Unenpöpperöisen 13 vuotiaan suusta tulleena tuo kuulosti tuplasti hauskemmalta kuin vaikka Nikon sanomana. Olin jo lopettanut ehkä 2 sekunttia sitten nauramisen mutta sitten tein sen virheen että katsahdin Olliin päin ja nauroin vielä vähän kovempaa kuin äsken. Voi tätä elämää...

Olimme vihdoin oikeasti lopettaneet nauramisen. Y/n:kin oli yhtynyt kikatukseen mukaan aiemmin mutta hänkin oli sen jo lopettanut. Olli oli aloittanut taas viininsä siemailun, varmaan 2 pulloa jo yksikseen tuossa vetänyt. Ja se on kyllä outoa että vaikka Ollilla on muutamia lempiviinejä, niin hän ei oikeastaan ikinä juo niitä. Haluaa maistella jotain uutta joka kerta. Varmaan kohta joku maailmanluokan viinikeräilijä. Ja sitten seuraavana uutisissa kertomassa jostain norsunpaskassa suodatetusta viinistä. On se tuokin outo tyyppi, tai oikeastaan se taidan olla vain minä. Eihän kukaan ole noista asioista puhunutkaan, vain minä päässäni. Siitä tulikin mieleen että pitäisi varmaan palata maantasalle ja lähteä y/n:än mukaan hakemaan jotain kofeiini pitoista.
"Mennäänkö nyt hakemaan sulle vaikka sitä limpparia?
Tuskin tosiaan siinä kannattaa nukkua vaikka kuinka mukava oiskin..." Sanoin vähän vihjailevalla ilmeellä ja äänellä.
"Ja mitäs sää ny tolla meinaat?" Y/n kysyi, ja minä päätin vain välttyä tältä tilanteelta ja kävellä pois. Toimii aina. Trust me.

Y/n
Ja nyt se vain kävelee pois. No on otsaa tehä tuommostaki taas kerran. En minä nyt oikeasti ole vihainen mutta eikös sitä ole aika mukava esittää vihaista tai turhautunutta ja sitten kun pokka pettää niin naurat vain kaiken pois. Minusta ainakin on.

Kävelen nyt sitten tuon Joelin perään koska tarvitsen limpparia etten nyt vittu nukahda. Eihän siinä siis mitään moittimistakaan olisi Ollin vieressä nukkua- tai siis....joo okei se aihe jää nyt siihen, nyt puhutaan limpparista. Eli siis limpparissa on kofeiinia ja sokeria ja ja ja öömh...niiin, kyllähän minä tietenkin tiedän mitä limpparissa on mutta tuota...en nyt jaksa luetella.... :) Mutta siis pääasia on se että minä.tarvitsen.kofeiinia. Ja nyt kyllä ihan kiusakseni kysyn Joelilta siitä mitä hän sanoi. Todennäköisesti lopputulos on se että se olikin vain minun kiusakseni mutta en nyt tiedä mistä puhua. Enkä myöskään minne mennä?! Voi jeesusksen kristus saatana.

Olen kadottanut sitten Joelin. Voi perkele olisi pitänyt lähteä heti perään kun tuo lähti sohvilta mutta EeEeIi kun piti jäädä saatana sinne vielä varmaan minuutiksi kun en yksinkertaisesti jaksanut nousta. Voi vitun vittu. En nyt kehtaa mitään oviakaan aukoa kun minun tuurillani avaan kuitenkin ulko-oven ja sitten sisään ryntää vittu kaikki fanit jotka suurinpiirtein talloo päälleni ja sitten olen kuin joku vitun paperiliuska liimattuna lattiaan. Hyvin selitetty eikös? Ja nyt eksyin myöskin asiastani, eli siis etsitäänpä nyt se Joel täältä helvetin isosta paikasta. En edes muista mistä tulin. Ja ahdistus iskee, taas...

Ensinnäkin anteeks taas kun tulee tämäki myöhässä ku oli kaveri yötä ja en sitte jaksanu kirjottaa ku vähän ku se lähti koska alkoi masentamaan ja itkin loppupäivän👍 Mut siis toiseks, en tiedä ollenkaan Ollin viiniasioista että kaikki on ihan keksittyä🤝ja ei, Olli ei tule uutisiin kertomaan norsunpaskassa suodatetusta viinistä😭🤚

one kind of a fan||JoelxY/n||Where stories live. Discover now