Joonas
Olli on näköjään viestitellyt taas y/n:n kanssa, tuo on ihan umpikusessa. 13 vuotiaaseen teiniin. Anteeksi vaan, tiedän että veljiä pitäisi aina tukea, mutta....13 vuotias...haloo ihmiset ei se ole tervettä, sori Matela. Katson Aleksia vähän semmoisella "tästä ei koidu mitään muuta ku sydänsuruja" ilmeellä koska tottahan se varmaan oli. Pudistelin vaan päätäni. Ja aleksi taas nyökkäili koska tiesi jo ilmeestäni mitä ajattelin.
"Hei mä meen käymään vessassa" sanon ja katson merkitsevästi Aleksia, ja koska meillä on sitä veljeskemiaa välillämme hän tajusi myöskin mitä tällä tarkoitin.
"Joo, ja mä meen sitte samalla käymään juomassa. Kurkkuun vähä koskee." Hän sanoi ja lähti perääni. Onneksi vessa on aivan keittiön vieressä, ja jos meidät siitä kuulisi niin voisimme mennä vain ulos koska eteinenkin oli vieressä.Aleksi
"Ei tainnu olla eka kerta ku vähän vedätät muita, vai?" Joonas kysyy virneilevällä ilmeellä.
"Ken tietää Barbi ei, sori varastin lines mut se ei nyt ollu se pääasia sille miks me tultiin tänne. Pitäskö meijän sanoo jotain sille? Ei tosta koidu mitää hyvää enkä mä haluu et Olli tulee seuraavan puolen vuoden ajan töihin vaan valittamaan siitä miten sitä väsyttää ku ei oo saatana nukkunu ollenkaan. Tai siis no sen "ollenkaan" on varmaan 7 tuntia, mutta silti." Sanon huolehtien.
"No siis kyllähän meijän on pakko jotain sanoo, mut musta tuntuu että toi Matelan poika ei saata meitä hirveesti uskoo, mut pakkohan meijän on yrittää" Joonas sanoo. Ja se on totta.Y/n
Tuijotan vain tuota silmiin, varmaan ihan pellen näköisenä mutta ei sillä nyt ole mitään väliä. Onko tämä totta, vai tarua, vai tarumpaa kuin taru.
"Mä voin kyllä siis lähteekki jos haluut."
"Elä perkele kehtaa." Sanon huvittuneena. Halaan tuota uudestaan, niin lujaa että alkaa kuulumaan jotain ihme kähinävikinää. Hups. Vahinkotappoyritys. Ainakin puoliksi...
"Sortsi" sanon nauraen kun päästin tuosta irti. Saan takaisin vain "tapan sut kohta" ilmeen, kun tuo yksi yrittää hengitellä tuossa. Itse vain käkätän niin kovaa tuolle, ettei minunkaan happi kohta riitä.
Suunnilleen kiemurtelen kuin mikäkin mato sängylläni, nauratti jostain syystä ihan perkeleesti. Olisi ehkä pitänyt skipata tämän päivän kahvi ja energiajuoma....
Lopetan vihdoin tuon ihmekohtaukseni ja katson Joeliin joka naurahtaa minulle vain pienesti ja alkaa sitten tutkimaan huonettani. Eikun voi kristuksen persesilmä olen liian tottunut omaan huoneeseeni miettimään että miltä se hänen silmissään näyttää. Oma pärstä jokatoisessa kuvassa, mutta ei nyt voi valittaakkaan. Kommee mieshä se o omasta mielestäänkki. Mutta minullahan on siis kokonainen seinä jossa on vain Olli kuvia, jota hän itse asiassa alkaa juuri tarkemmin tsiigailemaan.
"Ootko sä muute jutellu Matelan pojalle sen keikan jälkee? Kyseli tänää sun osotettas nimittäin." Joel päättää kysäistä
"Oon jutellu, mut pitäskö mun nyt niinku varautua toiseenki yllärivisiittiin?" Minä hokaisen vähän huvittuneena.
"Ei, mä sanoin etten tiiä sun osotetta." Joel sanoo ja nyt saamme molemmat hirveän naurukohtauksen, ja me molemmat myös kiemurtelemme nyt sängylläni kuin mitkäkin saukot vedessä, kun naurattaa.
"Mi- sä e-ehhhehh- HJAHHAAHH" Yritän kysyä Joelilta jotain mutta en saa sanoja suustani kun äänikin jo lähtee nauraessa, plus, ääneni kuulosti niin kimeältä ettei koiratkaan vittu kohta sitä kuule. Voitte vain kuvitella miltä semmoiset meidän kahden itkunaurut voivat kuulostaa, välillä vaan aina kuuluu semmosia "HÄÄÄÄHHÄÄHH" kun loppuu aivan totaallisesti happi. Yhtäkkiä isäni avaa oven ja sanoo vain
"näihin kuviin ja tunnelmiin" ja lähtee pois. Nauratti vielä enemmän, jos se edes on mahdollista enää. Olin jossain ihme meritähtiasennossa mahallani, ja Joelillahan ei ollut sitten paljon tilaa, niin nyt kun se tuossa yritti kieriä ja myöriä paikoillaan niin eihän siitä tullut rotanpaskaakaan, niinkun varmaan arvelittekin. Joten tuo kieri vahingossa minun selkäni päälle, niin että tippui vielä siitä alas, yritti ottaa minusta kiinni ettei tippuisi, ja lopulta tiputti minut siitä itsensä päälle.Joo en tiiä itekkää mikä tää on, mut nautikkaa....kai.....Ainaki se on normaalia pitempi luku mut tässä ei nyt suoraan sanottuna ollu vittu mitää järkee...en keksiny mitään😭🤚
YOU ARE READING
one kind of a fan||JoelxY/n||
Fanfictiontää kirja kertoo y/n ja joelin ystävyys-suhteesta,joka alkoi y/n:än fanituksesta blind channelia kohtaan, kun tapasi bändin ja varsinkin Joelin kasvotusten siinä oli jotain erilaista meneillään...mut enpä kerro enempää ennenku luet😌ja tässä kirjass...