Y/n
Oltiin saatu naurusessiot loppuun ja pari mustelmaa siihen sivuun. Oli se tuokin taas kokemus. Meillä riitti juttua kerrakseen ja piti juoruta vaikka mistä, tutustua paremmin toisiimme, mitä kaikkea nyt ihmiset tekevätkään. Ja ajantajukin siinä hävisi niin päätettiin että Joel jää meille sitten yöksi. Äiti oli vähällä tiputtaa lasinsa kun kerroin hänelle ohimennen tästä ajatuksesta. Tai siis, kyllä hän sen tiputtikin mutta minä otin kiinni. Eikä varmaan tarvitse teidänkään miettiä kahta kertaa miksi hän ei oikein innostunut tuosta ideasta, mutta isät vähät välitti. Siis hyvä juttuhan se on.Joel, hän on, no miten sen selittäisi järkevästi. Hän ei ollut niin diivamainen kuin olisin ehkä odottanut. Tai on ja ei. Hän ei ole mikään läpikotaisin diiva, tarvitset vain empaattisuutta ja häneen pienesti tutustumista niin tajuat kyllä. Ja jotkuthan sanovat että Joel on jopa vähän "naismainen", josta oli näköjään minulle hyvinkin hyötyä. Joel osaa puhua asioista minun kanssani niinkuin moni nainen tekisi, tai siis on tehnyt. En turhaan ala puhumaan näistä sukupuolista tällä tavalla, vihaan sitä yleensä mutta haluan käydä asian läpi perinpohjin ja käyttää omaa kokemustani siinä hyödyksi, kerrankin siitä on jotain hyötyä. Mutta Joel on siis erittäin myötätuntoinen, mutta silti tosi tsemppaava ihminen. Sen tiesin jo ennestään mutta siinä tuli ilmi semmoinen uusi puoli luonteesta, en osaa pistää sitä sanoiksi mutta tiedättekö kun hän niinkuin, hän vaan..katsoi minua, ja se riitti. Se oli se katse, se semmoinen joka sisältää vaikka mitä lauseita eikä kerro vain yhtä asiaa, mutta silti ymmärrät aina tasan tarkkaan mitä sillä katseella missäkin hetkessä tarkoitetaan. Ja hän teki tuosta katseesta luonteenpiirteen. Hän vain tuntuu taitavan jokaikisen pienen asiankin.
Saan puhelimeeni viestin Joelilta
"Mihis jäit?"
Fuck. Tarkoitukseni oli tulla hetkeksi vessaan käsittelemään tapahtuneita juttuja, koska no eikö nyt kaikki tee niin..ehkä, ja vaihtaa myös yöpuku. No ensinnäkään, en ole vaihtanut yöpukua. Ja toiseksi, en pelkästään käsitellyt päivän tapahtumia, jos ette huomanneet niin Joelin ihanuudesta unelmoiminen kuului asiaan, ja puheideni perusteella kuulostaa kuin olisin ihastunut häneen, ehkä vähän olenkin. Minkäs sille voi, mutta rakastuin Olliin jo noin puolivuotta sitten, osui ja upposi hänen kohdallaan. Ainiin, hän voisi tulla myös joku päivä käymään täällä tai nähdä jossain muualla, mikäköhän pä- ei. Nyt keskityt Y/n...voi luoja taas. Joel on tuolla vaivalla Helsingistä tullut tänne ja on odottanut jo ainakin 10 minuuttia huoneessasi. Keskity.Siinäpäs se sit ois😃
YOU ARE READING
one kind of a fan||JoelxY/n||
Fanfictiontää kirja kertoo y/n ja joelin ystävyys-suhteesta,joka alkoi y/n:än fanituksesta blind channelia kohtaan, kun tapasi bändin ja varsinkin Joelin kasvotusten siinä oli jotain erilaista meneillään...mut enpä kerro enempää ennenku luet😌ja tässä kirjass...