Joel
Noniin nyt on kaiken maailman alkujumpatkin tehty, siis viestin katsomista varten. Pelottaa vain etten osaisi vastata tuohon viestiin, hän saa nimittäin pääni erittäin sekaisin. Niin ja alkoholi myös. Avaan kuitenkin instagramin ja menen viesteihin. Painan hänen viestin kohdaltaan ja luen sen mielessäni, en jotenkin pystyisi ottaa itseäni tosissaan jos lukisin kaikki viestit ääneen vaikka asunkin yksin. Ehkä se on joku suomalainen juttu..."Moikka, ootko jo heränny? Mietin vaan että veditkö eilen ihan umpikännit ja nyt oot sitte ihan kuolemanpartaalla darrapotilaana siellä😅😂"
En tiedä itsekkään pitäisikö tuolle nauraa vai söpöstellä vai kenties jopa itkeä? En myöskään tiedä pitäisikö huolestuttaa häntä kertomalla totuus tästä vitunnnnn pahasta darrasta, vai pitäisikö vain sanoa että oon ihan fine..? No ei hän ehkä huolestu mitenkään järkyttävästi jos kerron totuuden. Ei hän edes tiedä miltä darra tuntuu, siis toivottavasti..No mutta hän ei juonut myöskään sillon bäkkärillä niitä meidän LiTkUjA joten veikkaanpa että ei ole vetänyt kännejä. Hyvä vaan. Suurimmaksi osaksihan se on pelkkää tuskaa joten ei hänellä mikään kiire ole semmoisiin sekaantua.
Olin saanut jonkinmoisen vastauksen kirjoitettua, ja lukenut sen varmaan 13 kertaa läpi jos pysyin laskuissa.
"Mooi, oon heränny jo. Mut tosiaan siitä sun arvaamastakin syystä, ihan järkky darra, niin oon nyt heti herätyksestä asti täällä halaillu vessanpönttööni mut it is what it is.
Oli nimittäin eilen aika rankkaa nii vedin kunnon kännit. Ei mitään muistikuvia siltä kotimatkalta.
No mut mites sulla menee? Ootko jo lähteny kotiinpäin?"Tuo kuulosti edes jollain tasolla järkevältä viestiltä. Siis niinkö...minun lähettämänä. Niin, tosiaan lähetin sen ehkä sekuntti sitten. JA EN OLE VIELÄKÄÄN POISTUNUT KESKUSTELUISTA. Jännittää liikaa, ei pysty olla paikalla jos hän alkaakin kirjoittamaan takaisin. Niin ja nyt hypin ilosta ja jännityksestä kuin joku pikku tyttö. Kerrostalossa. 6 kerroksessa. No mutta, huh ja helpotus en ole ikinä tuntenut naapureitani kunnolla joten ei ole iso menetys. Ainiin..Jonsku on naapurini...No hups, enhän minä tuollasia pikkuseikkoja voi aina muistaa.
Sainpas vihdoin taas luvun tehtyä👍Olin viime viikon pois koulusta nii nyt on hirveet stressit kaikista tehtävistä, rästikokeista sun muista😭🤚
Ja siis ööm koulu ja siellä olevat ihmiset on. P e r s e e s t ä .
Siis joku heitti mua tänää lumipallolla korvaan ja SIITÄ LÄHTI VITTU KUULO. Mut nyt kuulen sillä onneks melkei normaalisti😃
No mut hyvä puoli siinä oli se että pääs fysiikan tunnilta pois käymää terkkarilla😚🤝
YOU ARE READING
one kind of a fan||JoelxY/n||
Fanfictiontää kirja kertoo y/n ja joelin ystävyys-suhteesta,joka alkoi y/n:än fanituksesta blind channelia kohtaan, kun tapasi bändin ja varsinkin Joelin kasvotusten siinä oli jotain erilaista meneillään...mut enpä kerro enempää ennenku luet😌ja tässä kirjass...