Y/n
Halasimme Ollin kanssa äsken aika pitkään, ja nyt lähdemme takaisin muiden luokse. Tiesin heti mitä oli tapahtumassa kun kuulin musiikin. Painiottelu, voi jeesus...Yllätyksekseni Joel istui vain reunalla ja soitti kitaraa. Olli oli yhtynyt painiin joten päätin vain mennä Joelin viereen istumaan. Painoin pääni hänen olkapäähän ja katsoin häntä ylöspäin noihin merensinisiin silmiin, kunpa minullakin olisi yhtä ihanat silmät. Hän hymyili minulle ja painoi päänsä omaani vasten, mutta vain hetkeksi sillä muuten kitaran soitosta olisi tullut hieman hankalaa. Kuuntelin vain Joelin soittoa ja laulua, ja tuijotin kun muut painivat, tämä oli kuin uni joka kävi toteen.
Olli näyttää käsillään että tulisin hänen luokseen. Siis painimaan. Ja vitut. Paljon kivempi vain katsoa sivusta. Pudistan päätäni Ollille, mutta hän vain tekee semmoisen söpön "vihaisen" mutrunaama ilmeen takaisin, ja tulee luokseni. Hän nosti minut vittu OLALLENSA. EN OLE MIKÄÄN JAUHOSÄKKI. Hän laskee minut keskelle heidän painialuettaan ja tällä kertaa se ei olekkaan Aleksi joka hyppää selkään, vaan meidän kaikkien rakastama Poosu perkele. Nimenomaan Perkele. No mutta jos Aleksi voitti hänet painissa, niin voitan minäkin. Tai no Aleksi kyllä on painimestari mutta....kyllä minä nyt Porkon voitan, helppo vastus. Ehkä. No testaamalla selviää, ja sehän oli ihan totta koska hypäytin vain tuon syliini ja kaaduin seisaalta hän sylissäni sohvalle. Eli koko painolla päälle. Helppo homma. Tommi laski vieressä kolmeen ja sen jälkeen minut julistettiin voittajaksi. Juhuu saatana. Paraskin olisi juhlistaa. Olen kuitenkin voittanut juuri 27 vuotiaan miehen. Painissa. Minä. 13 vuotias. Aika vitunmoinen supersankari, tai joku supervillain tyyppi koska en nyt menisi sanomaan että sankari olisin.
Joo sori taas lyhyt luku koska meinaan nukahtaa👍👍
Mutta tuota paljon ilmotushommia :DEnsinnäkinnn DARK SIDE 1 VUOTIAS!!
Ja toiseks UUS ALBUMI TULOSSA!!
Ja kolmanneks öö sekosin hissan tunnilla koska kysyin iskältä voinko saaha sen bc:n uuden albumin vinyylin ja se sano joo :D ja sit myöhemmin se ja äiti laitto viestii että oli hankkinu myös kangaskassin, julisteen, 2 cd:tä ja t-paidan että eikai siinä🙂🙃🤝
YOU ARE READING
one kind of a fan||JoelxY/n||
Fanfictiontää kirja kertoo y/n ja joelin ystävyys-suhteesta,joka alkoi y/n:än fanituksesta blind channelia kohtaan, kun tapasi bändin ja varsinkin Joelin kasvotusten siinä oli jotain erilaista meneillään...mut enpä kerro enempää ennenku luet😌ja tässä kirjass...