Timeskip 2 viikkoo
Olli
Olen todella innoissani koska Y/n tulee tänään käymään meidän studiolla. Ja niille jotka eivät vielä arvanneet niin tuotan pettymyksen nyt teillekkin, kyllä minulla on vielä tunteita ja ei en tiedä vieläkään mitä tunteita. Ehkä hänen näkemisensä muuttaisi asiaa? En ole Joelillekkaan uskaltanut sanoa yhtään mitään, sen reaktioista kun ei ikinä tiedä..
Olen vielä kotona mutta lähden studiolle päin noin vartin päästä. Vähän jännittää kun en ole ollenkaan suunnitellut mitä puhuisin, Y/n:lle siis. Perseelleenhän se kuitenkin siis menee muttakun ei mitään hajua muistaako hän minua edes, ei olla juteltu moneen viikkoon. No ei ihmekkään, hänelle olen vielä puolituntematon aikuinen mies, en minäkään puhuisi itselleni.Y/n
Olen menossa Helsinkiin päin junalla. Vittu junalla, yksin, aivan keskenäni. Tämä on juuri niitä hetkiä kun miettii että "jos vuos sitten olisit kertonu että nyt tekisin tämmöstä nii oisin nauranu päin sun naamaa", tottahan se oli. Mutta tässäpä sitä saatana ollaan, eikä jotenkin ihmetyttäisi että kun kohta tuosta junasta astun ulos niin tipun varmaan siitä viiden sentin välistä junaraiteille, whatcha gon' do? Tai sitten menisin ja hyppäisin tarkoituksella, voisi leikkiä jotain selviytyjät suomi helsinki versiota, kyllähän se taitolaji olisi asettautua raiteille niin ettei kuolisi, varmaan edistäisi saamaan jonkun ammatin. Ja siis jos nämä mietteet eivät sitä vielä kuvastaneet, niin minua siis jännittää aivan perrrkeleen paljon, mitenkä minun pitäisi koko studiolle suunnistaa? Ja miten siellä studiolla pitäisi suunnistaa? Miltä se edes näyttää? Minulla on täysin sama vastaus kaikkiin kolmeen kysymykseen, ei mitään vitun hajua.Joku pikkukujien tunnetuin Jaakko Pekka varmaan tulee ja kidnappaa minut, tämä kuvastaa varsin hyvin näkemystäni Helsingistä.
Joel
Jos tunnet minut ja tiedät mitä on tapahtumassa tänään, niin tiedät myös etten voi keskittyä yhtään mihinkään. Välillä pidän jotain ihme hyppytaukoja, minkä sille voi jos tulee pomppufiilis? Ja ajoin tylsistyksissäni studiollekkin jo...oho..2 tuntia sitten. No väliäkö tuolla, ei siellä kotonakaan tekemistä ollut, ei sillä että täällä olisi helvetti yhtään sen enempää...Kukaan muu ei ole vieläkään täällä, taisiis eihän niitten ehkä vielä pitäisikään muttakun tämä on tuskaa! Ja minun pitää jakaa tuskani heille, kärsikööt..mutta jos vaikka soittaisimme yhdessä niin ehkä jännitykseni hilliintyisi. Ehkä. Saa luvan hilliintyä, koska ei minunkaan pieni pääni miljoonaa tapaa keksi päästä eroon liika jännityksestä.
Aleksi
Olen juuri saapumassa studiolle ja huomaan että Olli on samaan aikaan tulossa paikanpäälle. Menemme yhtäaikaa sisälle päin, mutta pysäytän hänet oven eteen."Olli hei..me kaikki, paitsi Joel, tiedetään että sulla on vielä tunteita, mut ethän sä aijo kertoo sille niistä?" Kysyn huolestuneesti.
"No ensinäkään se ei oo teijän ongelma, ja toiseks, ei tarvii huolehtii en aijo kertoo niistä." Olli sanoo hymyillen ja menee sisälle.
Näämme Joelin, ja hän näyttää siltä että olisi hullujenhuoneelta karannut..pelottavan pyörein silmin ja hymysuin tuo huutaa innoissaan meille
"heeeeiii TE TULITTE, MÄ OON OOTTANU TEITÄ NIIIN KAUAN!!"
"..ootko sä vetäny jotain? Näytät ihan big mouthin Missyltä sokerihumalassa..Tänne on hei teini tulossa paikanpäälle." Olli tokaisee.
Sinne meni pyöreät silmät ja hymysuu...
Mä nyt en niinku osaa päättää että onko tää ihan mielenkiintonen vai legit maailman tylsin luku😭🤚mutta luku kuitenki, ajatus on tärkein..🥲
DU LIEST GERADE
one kind of a fan||JoelxY/n||
Fanfictiontää kirja kertoo y/n ja joelin ystävyys-suhteesta,joka alkoi y/n:än fanituksesta blind channelia kohtaan, kun tapasi bändin ja varsinkin Joelin kasvotusten siinä oli jotain erilaista meneillään...mut enpä kerro enempää ennenku luet😌ja tässä kirjass...