13. "aikuisten mömmöjä"

340 14 2
                                    

Y/n
Jooh taitaa kyllä olla niin että nämä jätkät on nyt aivan saatanan kännissä. Ei painikaan suju kunnolla. Olihan nuo nyt kyllä söpöjä siltikkin. Niinkuin aina. Mutta Olli varsinkin, tai siis- no niin juurikin. Ja siinä samassa tajusin sitten että tuo pirulainen on tuijotellut minua tuossa jo aika pitkään, aika tosi pitkään. Ja viinilasihan tuolla oli tunnetusti kädessään. Muut olivat juoneet kaljaa. Ja paljon. Sohvapöytä oli täynnä tyhjiä tölkkejä ja lasipulloja. Monet varmaan sanoisi tätä pelottavaksi tilanteeksi kun on yli 10 kännistä miestä ympärillä kun on tuo crew:kin olemassa, mutta nämä ihmiset ovat minun turvani, ainoa turvani. Ihan sama jos olisi vetänyt huumeitakin, tai niko sitä viinaa, niin he tuntuisivat silti turvallisilta.

Olli painaa päänsä minun olkapäälleni. Hätkähdän vähän kun säikähdin sitä. Hän piti silmiään kiinni ja hymyili, hän on niin suloinen. Nyt tuntui erittäin hyvällä tavalla siltä mitä feel nothing:issa lauletaan.

"Even tho I'm living in the middle where the party's at, I feel so alone."

Se kuulostaa vähän tyhmältä että edes pystyn ajattelemaan tuota hyvällä tavalla, mutta niin se vain nyt on.

Se hetki Ollin kanssa vain tuntui elämäni pelastukselta. Kuin voisi vain unohtaa kaiken muun. Olli, hän sai tämän tunteen aikaan minussa. Voi kun hän tietäisi miten häntä rakastankaan. Painan vielä oman pääni hänen pään päälle, ja tuo paina kasvonsa kiinni kaulaani. Se kutitti vähän ja aloin kikattamaan. Ollikin alkoi hieman nauramaan, joten hengitti vielä enemmän kaulaani vasten ja nauroin vielä enemmän. Siinä me sitten nauroimme kahdestaan Ollin kanssa ja katsoimme toisiamme. Se oli niin maagista. Tuntui kuin semmoiselta rauhalta sielussa, tiedätkö? Jeesustelijat varmaan sanoisivat että tuntuisi kuin olisi saanut kaikki synnit anteeksi.

Olimme juuri lopettaneet nauramisen Ollin kanssa ja nyt hän levitti käsiään, halauksen merkiksi. Ja tietenkinhän minä häntä halasin. Yritin niin kovasti olla nukahtamatta, mutta se oli kyllä hieman vaikeaa. Olin jo puoliunessa kunnes joku tökkäisi minua ja kuiskasi "Hei y/n, nukuks sä?" En saanut silmiä auki ja mumisin unisena vastaukseksi jotain mistä en itsekkään saanut selvää. Olin taas nukahtamassa mutta sitten joku pussasi minua otsalle ja avasin silmäni heti. En tiedä oliko se Joel vai Olli, mutta väliäkö tuolla. Joel oli edessäni kyykyssä ja itse olin Ollin halauksessa, tai suoraan sanoen puoliksi hänen sylissään. Tuijotan vain Joelia ja kysyn
"Oisko kahvia tai jotai limpparia? En tosiaan haluis nukahtaa tänne, enkä rupee noihin aikuisten mömmöihin koskemaan vielä tän ikäsenä." Molemmat alkoivat suorastaan kikattaa kuin pikkutytöt. Aivan umpikännissä.

Joo sori tää nyt oli ihan tämmönen söpöstely luku mut luin just yhen wattpad tarinaa jos oli myös söpöstelyä kylläkin tosi eri tavalla ku tässä mutta sit tuli semmoset vibat ja oli pakko kirjottaa tällasta😩🤚mut toivon että tykkäätte vaik ei ollukkaa nyt oikei semmone mun kirjotustyyli you know mut yritin sillee kirjottaa kaiken maailman söpöi ideoit mitä päähän tuli :33

one kind of a fan||JoelxY/n||Donde viven las historias. Descúbrelo ahora