Joel
"Totaahh...eikai me sit niinku, tiiäkkö..tehty mitään, semmosta tyhmää..?" Kysyn vähän nolona.
"Siis- hyi helvetti ei tietenkää. Vaikka kuinka kännissä olisin nii en kyllä sun kanssa sitä tekis. Ei jumalauta." Niko vastasi.
"Hei, kinda ryyd?? Emmä ny nii paha ois. Enhä?"
"Sä oot mulle ku veli??!! Tyyppi haetko sä nyt jotain tällä takaa, vai ootko vaan, en tiiä, huomioo tai läheisyyttä vailla?? Mä tajuun kyl, sul on ikävä y/n:ää, mut sun pitää muistaa että et sä sitä läheisyyttä multa halua ku siltä, ja mä en kyllä ole y/n jos et oo sattunu huomaamaan."
"Okei okei, chill bro. Emmä ny sitä sun kanssa haluais. EI SILLÄ ETTÄ Y/N:ÄN KANSSA HALUISIN- mut siis, lähinnä nyt sitä tarkotin että porkoki on niinku veli sulle....joten eihän sitä ikinä tietäs mitä satuttas tekemään. Ja mä olin periaatteessa hereillä, mut menettäny tajuni. Haha walking dead, ei vaa mut siis se ei liittyny nyt asiaan."
"Noniin pitäsköhän tää keskustelu nyt jättää sikseen, ja mun toimia sun terapeuttina? Koska sitä sä just nyt tartteet. Sä oot selvästi ihan rikki, ja darrakin on läsnä joten tuskin on mukavat oltavat. Pura vaa kaikki nyt muhun."
"Okei, no siis. Miten mä nyt alottasin..."Y/n
Joel oli näköjään vastannut viestiini, ja voi että on suloista kun hän huolehtii ja välittää. Lähipäivinä on kyllä tuntunut siltä kuin olisi puolikuollut, asiat vain vilissyt silmien edessä. En edes tiedä tuntuuko siltä että keikasta olisi tosi pitkä- vai lyhyt aika? No mutta yhden asian tiedän varmaksi. Sekaisin. Sitä minä olen.Kirjaimellisesti itken onnesta tällä hetkellä kun kelaan näiden muutaman päivän tapahtumia päässäni. Niin siis en mieti niitä pahoja asioita. Herttileijaa että kuulostikin juuri sellaiselle yliposi tyypille. Järkyttävää. Siis sellainen en kyllä olisi vaikka maksettaisiin, olen nimittäin ollut sellainen ja jälkeenpäin tajusin että feikkasin sekä itselleni, että myös muille. En myöskään hyväksynyt puoliakaan tunteistani ja sehän se vasta oli perseestä. Oikeastaan, blind channel auttoi minua tajuamaan että aina ei tarvitse olla iloinen, eikä esittää sellaista. Sen jälkeen olenkin ollut no, minä. Kyllähän tässä taas pari lisää niitä vihaajia tuli mutta vittu väliäkö tuolla, heidän lukumäärä kasvaa kuitenkin. Ihmiset nyt sattuu vain olemaan perseestä. Jopa minä, ja jopa blind channel. Facts. Ollaan kaikki vaan ihmisiä, ei sen suurempi-tai pienempi arvosia kukaan.
Noniin ihmiset saitte siitä opetustunnin loppussa🤝 ja myöski vähän taustaa y/n:stä, koska musta tuntuu että tää nyt vaan pätee tosi moneen ihmiseen, sorry not sorry siinäki oli vaan facts. Ja koska siis
y/n=your name=you eli siis haen täl nyt takaa sitä et mä en ala tässä tarinassa keksii jotain ihmistä ja sen luonnetta, mut silti laittaa siihen lukijan nimee vaikkei hahmo täsmäis ollenkaa vaan yritän parhaani mukaan saada tän tarinan just sellaseks että voit oikeesti kokee että y/n oisit sinä. With all my love🤌Ja hei, turha kysymys ku tietää jo vastauksen, mut kukas muu oottaa umk:ta ja bad ideaa😃ja ootko jo kenties kuullu sen bad idean? :D
BINABASA MO ANG
one kind of a fan||JoelxY/n||
Fanfictiontää kirja kertoo y/n ja joelin ystävyys-suhteesta,joka alkoi y/n:än fanituksesta blind channelia kohtaan, kun tapasi bändin ja varsinkin Joelin kasvotusten siinä oli jotain erilaista meneillään...mut enpä kerro enempää ennenku luet😌ja tässä kirjass...