Y/n
Vihdoin lähdin vessasta pois, ja tuntuu vapauttavalta kun on vihdoin löytänyt ihmisen kelle ei tarvitse keksiä tekosyytä tuon tyyppisille asioille, love it.
Avaan oven ja jotenkin oletin Joelin olevan piilossa oven takana mutta ei ollut, eikä myöskään sängylläni niinkuin aijemmin oli, ei hän ollut edes näkökentässäni. No mitä helvettiä. Ja kuten ehkä oletitte niin huoneeni ei ole minkään Venäjän kokoinen, joten ei täällä muita piilopaikkoja olekkaan. Monen ihmisen ei varmaan tarvitsisi miettiä oman huoneen piilopaikkoja siinä vaiheessä kun eivät siellä vierailla olevaa aikuista miestä nää, mutta minä en olekkaan monet ihmiset.Olli
Pojat hävisivät jonnekkin, en jaksanut kuunnella minne. Sori jätkät. Olen tosiaan ehkä vähän liiankin lumoutunut siihen nähden että viestittelemme vain paskista päivistämme, ihan kuin koulun penkille palaisi kun kuuntelee hänen päiviään. Old, not that good, times.Pojat palaavat samaan aikaan,molemmilla hieman huolestunut ilme kasvoilla.
"No, mitäs nyt on meneillää?" Kysäisen heiltä.
"Mä vaan..tai siis mä ja Porko vähä mietittiin...öömh..Porko jos sä nyt vaan selittäisit ku oot tommone suorasanane." Aleksi sepitti.
"MH JA MÄHÄN EN OLE SUORASANANEN." Porko sanoi painottaen noin joka ikistä sanaa.
"OKEI OKEI MUT RAUHOTU JA KERRO SE JUTTU!!!"
"MIT MI MÖ- HHJHUTDDGUKJ MIKS MINÄ??!!"
"NYT JUMALAUTA JOMPIKUMPI SELITTÄKÄÄ!!!!!" Huusin heille kun meni jo hermot, ja no näyttihän nuo hiljenevän.
"No siis..me vaan ollaan vähän huolissaan susta." Joonas sanoo kun tuo toinen taas nyökkäilee vieressä.
"No ja siis saakos kysyä ihan tälleen ystävällisesti että miksikäs helvetissä." Sanon sarkastinen ilme naamalla.Mitä nuo apinat on taas omiin pieniin aivoihinsa saanut tungettua...
"No siis siks että...tyyppi se on 13?! Sun pitää päästä yli tästä sun vitun pedofiili vaiheestas." Porko huutaa niin että sai jopa Aleksinkin hieman hämmästymään.
"Tai siis jotain sinne päin." Aleksi lisää ja katsoo Joonasta ihan semmosella "chill bro" ilmeellä. Voi jumalauta nyt taas..Vähän lyhyt nyt tuli kyllä mutta mikös siinä🥲ja tää on jo 40 luku, ja muistan vieläki ku sanoin itelleni että teen korkeintaan 10 lukua💀✌no mut ei siinä this has been fun ja ihan outoo aatella et tyypit oikeesti lukee tätä😭👍
ESTÁS LEYENDO
one kind of a fan||JoelxY/n||
Fanfictää kirja kertoo y/n ja joelin ystävyys-suhteesta,joka alkoi y/n:än fanituksesta blind channelia kohtaan, kun tapasi bändin ja varsinkin Joelin kasvotusten siinä oli jotain erilaista meneillään...mut enpä kerro enempää ennenku luet😌ja tässä kirjass...