10. "viaton ihminen"

356 14 2
                                    

Joel
Tulin vessasta pois kun aloin kuulemaan kaiken maailman huutamista ja kiljahduksia
"Mitä vit-" ovat sitten ensimmäiset sanani kun nään mitä on tekeillään. Kukaan ei tainnut huomata tuloani tai ei sitten vain välittänyt. Siinä ne olivat, kaksi pikku ipanaa jahtaamassa toisiaan. Ja aika ihmehän se oli kun
y/n, eli pienempi ipana sai Aleksin, eli mukamas isomman ipanan kiinni, ja he kaatuivat aika voimakkaasti lattialle. Koska y/n taisi kyllä oikeastaan syöksyä Aleksin päälle. Tosiaankin, mitäköhän vittua jos nyt saisin kysyä.
"Hei, mitä tääl tapahtuu?" Kysyn hiljaa Nikolta jonka viereen äskön tulin.
"No Aleksi kysy y/n:ltä et tykkääks se-" Niko aloitti mutta selvästi keskeytti lauseensa kun kääntyi minuun päin.
"Tai siis ei mitään" Tuo sanoi ja käänsi katseensa poispäin.
"Hey dude, etsä ny tollai voi lausetta jättää keske" sanoin ja tönäisin nikoa hellästi olkapäähän. Olen näköjään aika kova tönimään. Mutta Niko ei sentään tippunut lattialle. Y/n oli muuten selvästi unohtanut aika tärkeän asian...Aleksihan on painimestari, ja siinä ne nyt painii. Tai ehkä sen viisi sekunttia ne siinä äskön paini mutta se loppui lyhyeen. Helppo voittohan se Aleksille oli.

Y/n
"OKEI OKEI LOPETA!!" huusin nauraen Aleksille kun tuo alkoi kutittamaan minua
"No kerroppas sitten että tykkäätkö siitä vai et??"
"EN KERRO" Sanoin, ja luulin pääseväni pois Alen otteesta, mutta hän oli päälläni ja otti nyt vielä ranteista kiinni ja painoi ne lattiaan, joka hieman sattui mutta vähät siitä.
"No, jokos nyt kerrot, tykkääks Joelista vai et?"Ale sanoi virne naamallaan koska kaikkihan tässä nyt tiesin etten pääsisi liikkumaan yhtään mihinkään ja olisi pakko sanoa jotain.

Joel
SIIS MITÄ?! JA MINÄ KUN AATTELIN ETTÄ POJAT OIS KYSYNY JOTAI PERUS KYSYMYKSIÄ JUMALAUTA.

Tunnen Nikon katseen minussa.
"Tota, saaks sult kysyy samaa ton suhteen?" Hän kysyy ja osoittaa
y/n:ää päin. Näillä minun aivoillani kesti hetki miettiä mitä "ton" tarkoitti.
"Mitä vittua, se on..kaveri? Tai en tiiä mikä se on ku justiinsa tavattii."

Y/n
"Ööääh, emmä tiedä? Ehkä, ehkä en. Ei ole hajuakaan." Ja että mikäköhän tuokin vastaus nyt oli, ainakin vitun tyhmä se oli. Saatana että osaankin hankkiutua näihin tilanteisiin. Ja sehän helpottaa vielä paljonkin enemmän kun tajuan kaikkien tuijottavan.

Ilmeeni muuttuu niin vitun järkyttyneeksi kun nään että eräs on sitten tullut just sieltä vessasta.
"Terveppä terve" Tuo sanoo, siis.. terveppä terve. Oikeasti.
Aleksi kirjaimellisesti kiljahtaa kun säikähti Joelia niin paljon.
"Tota Ale hei, jos jättäsit nyt sen viattoman ihmisen siinä allasi rauhaan ja nousisit ylös." Joel sanoo, aika söpöä. Viaton ihminen. Jos hän niin minusta ajattelee, niin meillä on vielä paaaaljon puhuttavaa.

Noniin hei sain vielä tänää kirjotettua jotain, mut noilla viime yöunilla ei mitenkään erityisen pitkälle pötkiny niin tää nyt on vähän tämmönen. Piti siis valvoo koko yö mut luovutettiin kaverin kaa neljän jälkeen aamuyöllä ja herättiin sit puol kympiltä ettei ennen koulun alkua menis unirytmit täyspaskaks nii eipä tänää oo oikee sitte mitää saanu tehtyä paitsi itelle päänsäryn :)

one kind of a fan||JoelxY/n||Where stories live. Discover now