8. itkua ja naurua

392 15 0
                                    

Joel

Katson kun y/n kävelee koko keho täristen ja vieläkin pienen itkun valtaamana sohville, mihin olen häntä ohjaamassa. Kyllähän hän on fani joten ymmärtää että tällaiset tilanteet jännittää aivan helvetisti. Kyllähän minä itsekkin olen fani. En kuitenkaan meidän bändimme. Istumme vierekkäin sohvalle, ja minusta tuntuu että nuo kaikki ovat unohtaneet miten puhutaan tai edes ilmeillään.
"Tereve" sanon ja selvästi havahdutan ainakin tuosta nuo kaksi aikuista miestä takaisin maan päälle. Y/n:stä en tiedä kuitenkaan. Pörrötän hänen tukkaansa ja kyllä hän siitä sitten havahtui, ja pyyhki kyyneleitänsä pois.

"Eli, tota...mikäs tää teidän juttu niinkun on?" Olli päättää kysyä. Siis mitä tuohon nyt pitäisi vastata. En minä tiedä itsekkään.

"Öömmh.." y/n aloittaa ja katsoo sitten minua kysyvällä ilmeellä.
"No tuota, sen jos tietäski" hän sanoo, nyt hän puhui jo paljon rohkeammin kuin aiemmin. Tavallaan tottui aika nopeasti meihin. Hän näyttäisi jo nyt sopeutuvan joukkoomme.
Fuck. Kaikki ovat siirtäneet katseensa minuun. Jopa Niko katsoo minua tuolta kaukaa.

Y/n

Tuijotamme kaikki Joelia erittäin kysyvällä ilmeellä, hänkään ei näytä tietävän, mutta nyt kaikki odottaa häneltä jotain vastausta. Tavallaan tuntuu pahalta hänen puolestaan, mutta siis hän minut tänne kutsui, niin pitäisihän siihen joku syy olla?

"No siis ööäääööäöhh..y/n näytti mukavalle tyypille?" Joel sanoo, ja nyt hänellä on itselläänkin jo kysyvä ilme tuota vastausta kohtaan.

"Eli siis..te ette oikeesti oo tavannu ennen??" Aleksi kysyy jopa vähän huvittuneella ilmeellä.
"No siis..ei olla, mutta kerta se on ensimmäinenkin" Joel sanoo erittäin viattoman näköisenä, ja kaikki muut alkaa vain räkättämään vieressä. En tiedä pystynkö itsekkään pidätellä naurua joten käännän päätäni Joelista vastakkaiseen suuntaan, ja katson lattiaan samalla pitäen käden suuni edessä pidätellen naurua. Hytkyn kuitenkin vähän naurun vallassa. Joel huomaa sen ja tönäisee minua vähän, ja tipuinkin sitten sohvalta. Ei se sattunut, aloimme vaan kaikki nauramaan viisi kertaa enemmän, ja nyt myös Joel nauraa.

Olemme oikeasti nauraneet hengittämättä tässä kohta varmaan 20 minuuttia putkeen. Tommia nyt nauratti eniten varmaan meidän naurumme, koska noihin normi apina hommiin hän on jo tottunut. Nauru alkaa pikku hiljaa hiipumaan ja yritän hengitellä ollessani vieläkin maaten tässä lattialla. Nyt Nikokin tulee jo lähemmäs, ja auttaa minut lattialta ylös.

Joo nyt taas vähä lyhyempi osa, mut huomenna sit uus. Ja oon kyl huomannu että mun on paljon helpompi kirjottaa näitä lyhyempiä ja sit joinain päivinä julkasta 2 päivässä, et kai se sit on niinku mun tyyli, että älkää ihmiset pahottako mieltänne🥲👍

one kind of a fan||JoelxY/n||Where stories live. Discover now