Y/n
"Äkkiä nyt meil on paljon kysymyksiä!!" Porko huutaa. Voi Poosua. Mutta mitä ihmeen kysymyksiä? Pitäisikö tässä jo niinkö pelätä, vaaaiii? Ei riitä nyt aivot ajattelemaan. Hidastelen tahallani matkaani sohville päin ja Joonas näytti jo niin kyllästyneeltä ja epätoivoiselta, mutta mitäpä muuta minä tuossa tekisinkään sitten kuin kuperkeikkoja ja kärrynpyöriä, of course. Mutta kesken kuperkeikkani joku nappaa minut mahan kohdalta ylös ja nostaa olallensa. Kuka vittu kehtaakin.
"HEEII EI NOIN SAA TEHÄ!!" huusin, luulinko oikeasti sen auttavan. Yritin tietty rimpuilla mutta eipä auttanut ei.
"No mä oonki sitte varmaa aika kriminaali" kuulen kun tuo sanoo tyynesti. Ja olen hullu fani mikä olikin jo tiedossa, mutta siis tiettyhän minä tunnistan äänestä. Ja se oli muuten jumalauta Olli. Ja arvatkaas vain kuka punaistui kuin Joelin nenänpää. Joo jos ette ole huomanneet, niin se on melkein aina punainen. Nikolla on punainen vain kännissä. Eli aika monesti. Mutta onneksi minulla on nyt mästerplääni kun tein niitä sirkus temppuja niin voin sanoa että tuli kuuma ja meni veret päähän.Nyt tuo aivan ihana söpö täydellinen ihminen laskee minut sohvalle. Okei vähän liian ällö söpistelyä, mutta välillähän pitääkin hieman olla. Ja sitten hän vielä pörrötti tukkaani?! JA EI JUMALAUTA HELVETIN PERSE PASKAREIKÄ SAATANA HÄN PUSSASI MINUA HIUKSIIN???!!!! OKEI EN SEKOA, EN SEKOA, EN SEKOA, EN SEKOA. SEKOSIN.
Kaikki jätkät tuijottavat minua juuri sellaisilla 😏 ilmeillä, no johtui kyllä varmaan naamani väristä. Rasismia perkele. Antakaa mun olla rauhassa punanen. Okei no ei sentään mutta en minä nyt kehtaa mitään sanoa. En muuten myönnä että punastuin.
"Ainii Y/n on muute Olli simp!!!" Joel huuta en edes tiedä mistä.
"JOEL JUMALAUTA KERJÄÄTKÖ VERTA NENÄSTÄ, HÄ??!!!"
"Voi kuule me kyllä huomattiin!!" Tuo vitun porkkiboi huutaa takaisin. Eikai se nyt herranjumala niin selvää ole. Tai sitten noilla on kokemusta. En kuulkaapas tiiä.
"Jaa, vai että sellasta" Olli sanoi jollain ihme flirtti ilmeellä ja pahinta tässä oli se että hän istui vieressäni. Voi miten taas sattuikaan. On tämä elämä mukavaa kun pitää tämmöisiä selitellä.Nään kun Aleksi hyppää päälleni. EIKUN MITÄ-
"AI VITTU ALE!!" huudan. Aikuinen mies, käytöstavat.
"Vai että sä tykkäät meijän setämiehestä, pitäskö huolestua? Sä et nyt varmaan ees pystyy istuu tos sen vieres ku aattelet miten hyvält se näyttäs ilman pai-"
"NYT ALEKSI EI TUHMIA PUHEITA LAPSEN SUUSTA MEEPPÄ NYT KOTIARESTIIN SIITÄ" huusin, myönnän kyllä että tuon ajatuksen jälkeen, minkä aleksi oli päähäni pistänyt, oli erittäin vaikeaa katsoa tuota viinimiestä silmiin. Mutta ihme kyllä Aleksi lähti päältäni pois, ja Niko päättää vielä kailottaa niin että varmasti kaikki kuulee, "Aleksi taitaapi kyllä tykätä olla y/n:än päällä, tai siis no silt se näyttää ja kiinnostaa kyllä nuo simppauksenki kohteet yllättävän paljon" ja mitäs muuta tästä olisi voinut seurata kuin....painimatsi...Sori ei oo taaskaa hetkeen tullu mut yritän kyllä olla aktiivisempi😩siis must kyllä tuntuu et mun epä-aktiivisuus haittaa enemmän mua ku teitä mutta juuh🥲👍mut johtuu nyt enimmäkseen kaiken maailman ahistuksesta ja stressistä josta en nyt rupee tääl enempää kertoilee mut aattelin nyt vaan että ansaitsette kyllä kuulla jonku syynki miks en nyt oo laittanu joka päivä uutta osaa :)
YOU ARE READING
one kind of a fan||JoelxY/n||
Fanfictiontää kirja kertoo y/n ja joelin ystävyys-suhteesta,joka alkoi y/n:än fanituksesta blind channelia kohtaan, kun tapasi bändin ja varsinkin Joelin kasvotusten siinä oli jotain erilaista meneillään...mut enpä kerro enempää ennenku luet😌ja tässä kirjass...