Y/n
"Ootko nyt ihan okei?! Mitä kävi?!Tarviiks sä jotain???" Olli hätäilee kuin maailman loppu tulisi.
"Oon ok, kadotin vaan Joelin ja mä tarviin mun cokiksen." Sanoin varmaan erittäin tunteettoman näköisenä verrattuna Ollin ilmeeseen.
"Siinäpäs ois teidän tilaamanne cokis, ja sinä prinssi Uljas tuuppa tänne." Joel sanoo vetäen hellästi Ollia kauemmas. Asia oli siis selvästi jotain minuun liittyvää, sen selvittämiseen ei paljoa tarvittu. Kunpa Joel ei kertoisi siitä mitä äsken kävi. Se olisi noloa. En haluaisi vaikuttaa täysluuserilta kellekkään heistä mutta Joelille nyt paljastui jo tuo minun oikea luonne. Pelkuri. Täysnollahan minä olen mutta en aijo kertoa heille ongelmistani nyt, tuskin siis koskaan.Olli näyttää ihan nolostuneelta ja punaiselta. Mitähän vittua? Pitääkö Joel hänelle nyt jotain saatananmoista saarnausta? En minä uskalla mennä lähemmäskään kun nuo menisivät vain kauemmas. Eikai tässä nyt auta muukaan kun mennä noiden muiden hullujen luokse, let the party begin...
Joel
"Enhä mä nyt sitä simppaa." Tuo toinen väittää.
"Joo ja lehmät lentää saatana, kaikkihan ton nyt näkee mut se on silti kolmetoista!!" Huutokuiskaan.
"Elä jumalauta puhu tol äänel ku päähä koskee muutenki, mut olin vaa huolissani niinku näytit säki olevan ku tulit tänne kyselee missä se on. Että syytäppä vaa ittees jos hätäilin turhaan nii paljo." Tuo tuhahtaa ja lähtee kävelemään muiden luokse, olisi kai pitänyt varoittaa siitä että tuon naama on punainen kuin mikäkin paloauto...noh, meni jo.Olli
Vitun Joel. Tai siis, ehkä hän oli oikeassa? Vittu että olen sairas ihminen. Hän on kolmetoista. Millonkohan viimeksi olen edes tuntenut näin ketään kohtaan? Ja nyt se tunne kohdistuu vittu seiskaluokkalaiseen. Mikä vittu minua vaivaa. Mutta jos ajattelee positiivisesti niin ikäeroahan on kuitenkin vain...vittu odottappas nyt.....12 vuotta. No se ei nyt kyllä oikein lämmitä.
"Olli hei, katos tänne." Joku huusi juomapisteeltä johon päin olin juuri menossa. Nostin katseeni lattiasta ihmeissäni. Koko bändi oli siinä, tuijottamassa, joo tiedän että näytän hyvältä mut jätkät tuntenu monta vuotta eikä saa vielkää täst naamast tarpeeks. Tai sitten minusta on muuttunut pelle koska kaikki vain nauravat. Haistakoot vitut. Olin jo lähdössä poispäin kunnes Joonas huusi "Meijän tomaattia taitaa vähä nolostuttaa, vai?" Siis. Mitäh? Oliko tuo vain yksi niistä humalassa keksityistä lempinimistä vai...ei vitun vitun vittu. HEVONPERSEEN JOEL!!!! OLISI VOINUT HETI SANOA??!!! MISTÄ MINUN OLISI PITÄNYT TIETÄÄ ETTÄ OLEN IHAN PUNAISENA NYT.Palaan takaisin muiden luokse kuin mitään ei olisi tapahtunut. Paitsi kaikki vain sattuvat yllätys yllätys tuijottamaan tuossa vieressä niin näkyvästi kuin pystyivät.
"Mitä? Täällä on kuuma." Sanon ja juon vain vettä koska olen jo laskuhumalassa, jollain ihmeen tavalla. Ja olen sitten aika hyvinkin laskuhumalassa kun tulee se tarve juosta vessaan. Siis ei SE. Vaan niinku oksentaa ihan piti. Ja onnekseni vessa oli ihan lähellä. Tai no muut kyllä kuulevat nyt minut aika selvästi mutta he ovat jo siihen tottuneet.Joo tässä nyt tämmöne aika tylsä luku mut pakko sanoo et Olli on tässä joka päivän mood vaikka ite sanonki🥲🤚mutta siis niinku...sil oli darra tai jotai että sorry bros kaikest tost kiroilust🤌ehkä mä ny huomenna vähä jotai jännittävämpää keksisin, tai ees kiinnostavaa koska niinkö not gonna lie en ois ite hirvee kiinnostunu täst luvust mutta jos nyt ees yks tykkäis tästä millään tavalla nii seki riittää🥲
KAMU SEDANG MEMBACA
one kind of a fan||JoelxY/n||
Fiksi Penggemartää kirja kertoo y/n ja joelin ystävyys-suhteesta,joka alkoi y/n:än fanituksesta blind channelia kohtaan, kun tapasi bändin ja varsinkin Joelin kasvotusten siinä oli jotain erilaista meneillään...mut enpä kerro enempää ennenku luet😌ja tässä kirjass...