Joel
Y/n vaikutti jostain syystä tosi poissaolevalta? No mutta kello on jo 2 yöllä, ehkä häntä vaan väsyttää. Ja vitut, noin ne kaikki sanovat eikä se ikinä johdu väsymyksestä, tai no, ehkä ainakin osittain mutta silti. Toisaalta ei tuo kyllä mitenkään surulliselta tai vihaiseltakaan näytä, enemmänkin siltä että voisi vaikka hymyillä kohta."Y/n?" Siis tuohan varmaan unissaankävelee tai jotain kun ei kuule.
"Y/n halooooo." Menin inisemään tuon korvan viereen, ehkä hän nyt tajusi.
"Hui saatana, mitä?" Tuo kysyi.
Mitä se siinä saakeli säikähtelee kun koko ajan oon vieressä ollu, ihme hyypiö. Noniin, mitäs asiaa mulla ees nyt olikaan?
"Öööö ootappas nyt...joo nyt muistan, näytit hirveen poissaolevalta ja sitte varmaan menetit kuuloski samalla ku huhuilin sua etkä ees kuullu."
"No joo tosta ininästä voi päätellä että olin omissa maailmoissani, mut emmä tiiä, mietiskelin vaa vähän kaikkee."
"Eläpä nyt ala."
"Häh....tiiän et olin omissa maailmoissani mut...mitä mä...aloin..."
"Niin että mitä 'kaikkee' mietit?"
"Aaaa, no siis. Joo osasin selittää sen 'kaiken' omassa päässäni aika hyvinki mut ensinnäkin en varmana sanois ääneen ja toiseks..liian tunteellista sanoo ääneen. Ja kolmanneks, en osaa sanoo ääneen."
"Y/n, tätä on harjoteltu 13 vuotta."
"Mitä?"
"Puhumista." Sanoin ihan pokkana. Ainakin 3 sekunnin ajan. Elkääkä ees alkako se oli varmaan ennätys
Tässä kohdassa varmaan yleensä naurettaisiin mutta meidän piti olla hiljaa niin päätettiin muuttua vedenkeittimiks. No mutta on se sekin taito sanon minä.
Olli
Olin vieläkin studiolla noitten jankuapinoitten kanssa, kyllä kuulitte oikein, olen studiolla 2 yöllä. Jankuapinoitten kanssa.
"Ennätys! Et miettiny sitä 15 minuuttiin!!" Porko huutaa.
"Paitsi että mietin kokoajan." Vastaan takaisin vähän nauran noiden tyhmille yrityksille.
Yrittävät siis auttaa minua pääsemään yli Y/n:stä. Enhän minä nyt hänen..allakaan, ole ollut. Tässä ei vaan ole mitään järkeä, ja kohta varmaan nukahdan jos ei tuo yksi huutaisi. Sitten voisin varmaan kertoa ylpeänä aamulla että näin unta hänestä. Ne ilmeet kun näkisikin, oi että. Silkkaa nautintoahan se olisi. Kuulostan varmaan hirveän ilkeältä. En minä edes ole yleensä ilkeä mutta noiden kahden kuuntelu on samanlaista kuin olisi huoneessa joka on täynnä itikoita. Inisiöitä ne ovat kun auttavat tämän PeDoFiIlI vaiheen ohi, ei minulla semmoista ole....
"SÄ ET EES YRITÄ." Aleksi huutaa turhautuneena.
Joo ihan ymmärrettävää mut taitaahan se hiljalleen iskeä pikkumiehellekkin väsy tässä hommassa. Ei ihmekkään."Joo, hei saanko mä nyt mennä kotiini nukkumaan." Sanon jo puoliunessa, kunnes nuo kilahtaa yhteishuutoon kun mitkäkin äidit lapsilleen...
En tiedä menetänkö kuuloani vähitellen tuon kiminän takia, vai kuulenko enää yhden ihmisen huutavan. Katsahdan ylös, ja ei jumalauta totta se on, nyt enää Porko kimittää tuossa edessäni.
"..totta puhuen, muaki kyllä alkaa väsyttää." Aleksi sanoo totisena, ja itsevarmana, ihan valmiina lähtemään kotiinsa. Vaan olisittepa näkemässä tuota Porkon ilmettä. En minäkään ole, kun päätän livistää. Ei nuo huomaa, tai no Aleksi nyt ei sanoisikaan mitään vaikka näkisikin ja Porko on liian keskittynyt kimittämään 5 kertaa kovemmalla ja kimeämmällä äänellä, rupeaisi vaikka laulajaksi...
Ja tässä päivän uutiset🤠:
-näin 20.6 helsingissä Olli Matelan ja stig tyyppähyypän💀✌mutta Olli vaan vipelsi siinä mun silmieni edessä sillä välin kun mä vaan tuijotin vierestä😇
-perustin mun kaverin kanssa bändin ja meillä on ekat treenit huomenna😀
-itkin raxissa, itkin kotona, itkin ulkona, itkin mökillä, itkin vaikka missä koska why the fuck not🤌ja tämä oli niin tärkeä tieto että huhhuijaa😋
-sain sen uuden minkälie albumitpaitahomman ja lehden💀🤌
-ja multa loppuu informaatiot kesken🥸
-mulla oli jotain mutta unohdin että mitä
Ja taas kerran pahoittelut kun en oo kirjotellu mittään ku ei vaan saa aikaseks😀🤌ei tuu ikinä mieleen että pitäs, vois, tai haluais kirjottaa ku välillä unohtaa ees kirjottavansa yhtään mitään ylipäätään...että jos te lukijat siellä haluatte lukuja todella nopeasti niin saa kommentoida muistutuksia koska mullahan on muutenkin siis Suomen paskin muisti💀✌ kiitos hei love you all🙂❤
ŞİMDİ OKUDUĞUN
one kind of a fan||JoelxY/n||
Hayran Kurgutää kirja kertoo y/n ja joelin ystävyys-suhteesta,joka alkoi y/n:än fanituksesta blind channelia kohtaan, kun tapasi bändin ja varsinkin Joelin kasvotusten siinä oli jotain erilaista meneillään...mut enpä kerro enempää ennenku luet😌ja tässä kirjass...