Y/n
"Miten sä pääsit noista köysistä irti?! Oon varma että laitettiin ne jollain hiton hyvillä solmuilla!!" Joel hämmästelee heti kun lopetin puhelun.
"No kuule taikavoimilla." Sanon erittäin sarkastisesti. Joel lähti katsomaan köyttä, nyt olisi minun aikani vaihtaa hänen kaljansa veteen ja ainot asia mitä tässä lähellä sen lisäksi näkyy on suola. Ehkei kuitenkaan, ei tämä sentään tappoyritys ole, pikku pila vain. No mutta vesi olisi muutenkin ihan hyvää vaihtelua juuri nyt, joten enhän minä mitään väärää tekisi...paitsi kaataisin kaljat lavuaariin mutta se nyt on voi voi eikä tässä paljoa olekkaan."Y/N MITEN VITUSSA SÄ LEIKKASIT NOI KÖYDET??!!" Joel huutaa ehkä jopa vähän raivoissaan. Oh fuck. Nyt on ehkä aika juosta, ja voin samalla käydä katsomassa mikä Ollilla kestää. Hyötykäyttöä tällekkin ajalle. Tai ei sittenkään- Sainko edes traumat. Voi Jeesuksen vittu MITEN ONNISTUNKAAN TULEMAAN PAIKALLE AINA HUONOON AIKAAN. JA NYT VIELÄ ERITTTTÄIN HUONOON AIKAAN. ETTE EDES HALUA TIETÄÄ MITÄ JUURI NÄIN VESSASSA TAPAHTUVAN. Ei, se ei ollut Niko ja Porko, siitä en edes järkyttyisi, mutta tämä oli paljon pahempi... Ei moni nää julkkis ihastuksensa tekevän....no tiedättehän te, en edes kehtaa sanoa kun sitten ajattelen sitä vielä enemmän.
Juoksin vessoilta aivan täydellisen järkyttyneenä Joelin luokse. Silmät pyöreinä, suu loksahtaneena auki, ja ihme kun en itkenyt.
"Y/N MIT- hei, mikäs sulle nyt tuli? Ja mitä tää paska mun kaljapullossa on??!"
"Ei mulla m-mikää oo ja tota..se on sun kaljaas. Ehkä Niko laitto siihe jotai?" Sanon ihan pokkana, mutta hymyilen sisimmissäni, Joel vei sen äskeisen trauman hetkessä pois, ja millä? Olemuksellaanko vain? Vannon että hänellä on perkele taikavoimia.Nonii eipä nyt taas ollu mikään pitkä, itseasiassa ihan hiton lyhyt mut sentää luku😅ja tota sanonpa vaan että Joel on ihana :3
YOU ARE READING
one kind of a fan||JoelxY/n||
Fanfictiontää kirja kertoo y/n ja joelin ystävyys-suhteesta,joka alkoi y/n:än fanituksesta blind channelia kohtaan, kun tapasi bändin ja varsinkin Joelin kasvotusten siinä oli jotain erilaista meneillään...mut enpä kerro enempää ennenku luet😌ja tässä kirjass...