33."TYYNYSOTA!!!!!!"

254 9 7
                                    

Joel
"Musta vaan on tuntunu jotenki niin epätodelliselta, niinkun mä oisin se epätodellinen asia. Ja musta vaan tuntu hyvällä tavalla siltä ku olin y/n:än kanssa, jotenki semmone pitkäkestoinen helpotushuokaisu. Siltä se tuntu, niinku aina jonku ison jännityksen jälkeen tulee semmonen. Se oli varmaan maailman paras fiilis, ja mä vaan mietin että millon mä sitte tunnen niin enää, ja tuunko mä olee se sama minä enää. Välillä tuntuu että muutun niin paljon ettei musta oo enää ku asenne jälellä, ja en ees ite huomaa sitä." Puran tunteeni Nikolle.
"Sun on hyväki tuntee noin just nyt, tietenkihän sulla tulee ikävä ja se o  ihan hyväki. Ei sun kannata ees yrittää sivuuttaa sitä tunnetta, eikä tietysti mitää muutakaan. Ja huomaa kyllä et y/n on iha luotu sun frendiks, ja ei sun tarvii ees huolii ikä jutuista, tiiän että mietit sitä kuitenki niin sanon jo nyt sen että y/n:än mieli ja ajatuksientaso on selvästi paljon kehittyneempi sen ikäseks jos vertaa vaikka meihin tossa iässä, ja ihan sama vaikka tulee sanomista. Ihmisillä on aina jotain sanomista, ja yleensä, se on jotain pahaa. Joten vitut, nyt sä vaan oot ja et mieti muita. Ja vaikka sä muuttusitkin, nii kyllähän me kaikki joskus muututaan ja ollaan muututtu. Just life your best life man. Voit viel sanoo itgees semi nuorekski niin nauti vielä ku voit. Vaikka ootki kyllä tosiasiassa vanhus." Niko sanoo naureskellen ja huomaa jo tuon ilmeestäkin että hän katuu sanomaansa. Ja syystäkin. Onneksi on olemassa semmoinen asia kuin.
"TYYNYSOTA!!!!!!" Huudan ja alan sotimaan joidenkin olkkarin tyynyjen kanssa. Tietenkin niko hakkaa niillä takaisin. Toivon ettei Minna tule vielä hetkeen takaisin nimittäin täällä heiluu jo kattolamputkin sillä lailla että pitää ihan rukoilla etteivät ne tipu katosta alas...

Y/n
"Ootkos nyt onnistunu jo selvittämään että mitä eilen illalla tai oikeestan yöllä tapahtu?😂" tähän asti lyhyin viesti mitä olen onnistunut lähettämään Joelille. Mahtavaa, hyvä minä, vautsi vau. No ei vaan onhan se nyt oikeestikkin aika hienoa että enää ei tarvitse olla niin "virallinen" meidän viesteissä, tai kirjottaa mitään romaania toiselle. Ei sellaisia minun lähettämänä jaksaisi erkkikään lukea. Niinkun oikeasti. En minäkään jaksa.

On kulunut jo pitkä aika siitä kun lähetin viestin. Minulle pitkä aika. Joel on joko taas vetämässä kännejä, muuten vaan riehumassa tai sitten Nikon terapeutti käynnillä. Ehkä kaikkia. Jotenkin ei yllättäisi, mutta ei hän muuten olisi katsomatta puhelintaan joka toinen sekuntti. Anteeks vaan Joel.

Back again😀sortsi ku oli taas tommonen tauko tossa, enkä nyt ees aijo sanoo mitään tekosyytä kun en vaan oo jaksanu🥲✌ei sillä että muuten olis ollukkaan tekosyy mut nyt se syy siis oli vaan tuo🤌mutta tuota, vähän alkaa loppumaan ideat tämänki suhteen niin pitäs nyt niitäki saaha päähän että jotain intoo sais💀🤚ja aika myöhässä nyt tulee mut ONNEE THE RASMUKSELLE TYYPIT LÄHTEE TORINOON VUHUUU!!!LEMPPARI.

one kind of a fan||JoelxY/n||Where stories live. Discover now