”When you said your last goodbye, I died a little bit inside. I lay in tears in bed all night, alone without you by my side. But if you love me, why'd you leaveme?”- Kodaline
Andie
-Trei.
Și atunci ușile s-au deschis.
Am încercat din răsputeri că-mi țin în frâu uimirea, când pășeam spre altar, încecând să nu mă uit la persoanele care suspinau uimite și mă priveau, majoritatea făcându-mi poze. Puteam auzi clickurile și vedeam blițurile aparaturilor de fotografiat, dar ochii mei erau fixați pe un singur lucru- pe el.
Arăta uimitor de frumos, încât credeam că voi uita cum se respiră. Costumul lui negru îi venea perfect și, chiar dacă eu credeam că îi vor aranja părul, el era doar lăsat pe spate. Părea că este la fel de uimit ca și mine, cu buzele depărtate, cu ochi strălucitori și pentr o clipă mi s-a părut că văd o lacimă scurgându-i-se pe obraz.
Fără teamă, m-am apropiat de altar, mâinile fiindu-mi strânse în jurul buchetului de flori alb și roz, pe care credeam că-l voi rupe. Într-un final, am avut curaj și m-am uitat la mulțimea din biserică, care mă priveau intens.
Liz era în apropierea domnișoarelor de onoare, chiar dacă eu am cerut să merg alături de ea, managerul ei a refuzat. Nu mai puteam protesta, dar în primul rând i-am văzut pe Luke, Michael, Niall, Ashton, Liam și Louis. Zayn lipsea.
S-au văzut mai multe luminițe, în special din partea acelui bărbat al cărui bliț mă orbea. Nu i-am văzut fața foarte bine, dar l-am văzut pe James lângă el. Mi-a zâmbit ușor, din costumul lui gri, iar eu i-am zâmbit înapoi, înainte să-mi mut privirea pe viitorul meu soț. Asta suna foarte ciudat în capul meu.
În spatele meu era două fetițe blonde, ținându-mi trena, iar când am ajuns la altar, Harry mi-a prins mâna care era aacoperită de o mănușă. Ochii mei s-au mutat de la ochii lui de un verde minunat la zâmbetul lui sincer ce-mi făcea respirația să se precipite.
Mi-a strâns ușor mâna și m-a ajutat să pășesc pe cele două trepte pe care le mai aveam până la altar. Cealaltă mâna a lui mi-a prins-o pe cea liberă a mea și ne-am întors unul spre altul. Mi-am lăsat privirea să o găsească pe a lui și toate persoanele din biserică s-au ridicat în picioare.
Preotul a început să vorbească, dar întreaga mea atenție era fixată pe felul cum Harry mă privea. A rânjit ușor ștrengărește spre mine, înainte să-și întoarcă privirea spre preot.
-Harry Edward Styles o iei pe Andie Rose Carter ca soție, ca cealaltă jumătate a ta, pe care promiți să o protejezi și să-i fii alături în boală și în sănătate, în sărăcie și în bogăție, până când moartea vă va despărți? a întrebat el, iar Harry și-a întors privirea spre mine, strângându-mă din nou de mână.
Se vedeau mai multe luminițe venite de la aparatele de fotografiat, iar el a aprobat ușor din cap și s-a întors spre preot.
-Da.
Era rândul meu. Așa se va termina totul. Acum voi spune adio și îmi voi ruina reputație pentru, cel mai probabil, întreaga mea viață.
-Andie Rose Carter îl iei pe Harry Edward Styles ca soț, ca cealaltă jumătate a ta, pe care promiți să o protejezi și să-i fii alături în boală și în sănătate, în sărăcie și în bogăție, până când moartea vă va despărți? a înterebat el serios și eu îmi simțeam mâinile tremurând.
M-am întors cu fața spre mulțimea care aștepta și când mi-am deschis gura ca să vorbesc, ușile au fost brusc deschise.
-Stop!! a țipat Talia întrând în încăpere. Ea stătea în scaunul ei, fiind împinsă de Angeline, care ținea un dosar în mână.
CITEȘTI
Fake Fiancée [HS]- Română.
FanfictionEste o linie subţire între prefăcătorie şi adevăr… Este o line subţire între iubire şi ură… Cum au reuşit să le rupă pe ambele? Nu este povestea mea, eu doar o traduc. All rights reserved: @musicnotes.