Fake Fiancée [HS]- Română

48.3K 1.3K 154
                                    

Fake Fiancée

Descriere

Harry’s P.O.V.

Inspiră, expiră, inspiră, expiră. Capul mi se rotea din stânga în drapta să văd dacă mulţimea nu mă urmăreşte, dar chiar erau acolo. Managerii tâmpiţi cu ideile lor tâmpite, normal că trebuia să mă aştept la asta, mai ales după anunţul făcut de ei despre mine. Normal că au făcut asta ca să iasă din gura presei toate fetele cu care am ieşit, dar defapt ei le-au atras atenţia chiar mai mult. Mi-am încleştat maxilarul când mi-am amintit ultima postare trimisă de pe contul meu de twitter, fără vreo explicaţie sau ceva.

@Harry_Styles: Sunt foarte fericit să vă anunţ că m-am logodit! Cine ar fi crezut că este atât de apropiată de mine. Mulţumesc tuturor pentru sprijinul acordat şi veţi afla cu toţii cine esta la conferinţa de presă de sâmbătă. ..x

Şi ca să fie chiar mai rău, când i-am întrebat ce naiba se întâmplă, mi-au spus “Găseşte o fată oarecare, dacă este fană, chiar mai bine, dar să nu te întorci până nu găseşti una.”. Îţi vine să crezi că asta s-a întâmplat în urmă cu o oră şi acum sunt déjà înconjurat de reporter? Este enervat şi creează probleme.

Jur că iubesc să fiu în One Direction, dar câteodată este doar prea mult. Mi-am făcut rapid loc prin mulţime şi am început să alerg, din nou, uitând cât de obosit sunt, asta doar ca să scap de mulţime. Eram complet pierdut, niciodată nu am fost în acestă parte a oraşului şi singurul magazin pe care îl recunoşteam era Wal-Mart, aşa că am intrat.

Fanii merg aici, nu-i aşa? Deci poate voi găsi pe cineva şi voi ieşi din iadul acesta.

Nu am ezitat şi am întrat în el şi, mulţumesc Domnului, nu sunt multe persoane aici şi chiar dacă voi fi recunoscut, este mai bine decât nimic. La câţiva metri de mine stătea o fată, cu căşti nergu cu roşu, pe urechi, părea relaxată, liniştită şi se uita prin revista de la Wal-Mart. Chiar şi din profil, puteam spune că este drăguţă, părul îi cădea liber pe spate, iar două împletituri mici le avea prinse la spate. Şi lângă ea a apărut unul din ei. La dracu’ cu paparazzi.

-Aici este! a strigat unul din ei.

La naiba.

-Harry! Harry, cine este logodnica ta?

-Când este nunta, Harry?

Harry.

Harry.

Harry.

Gândurie îmi erau amestecate şi nu puteam face altceva decât să mă uit în jur, panicat. Eram înconjurat de ei, de toţi, ţinând camere şi microfoane în faţa mea, în timp ce ţipetele lor erau tot mai puternice. Nu mă puteam nici măcar auzi respirând. Deci fără să mă gândesc, am făcut singurul lucru care mă putea salva acum.

Am alergat spre fata care căuta printre haine, acum. Cred că nu avea idee ce se întâmplă, pentru că avea căştile pe urechi. Aşa că a fost o mare surpriză pentru ea când mi-am pus o mână în jurul taliei ei, şi fără să gândesc, am întors-o cu faţa spre camere.

-Ea este logodnica mea! am spus respirând din greu.

*****

Aşa cum v-am promis m-am apucat să traduc altă carte. Este scris de aceeaşi autoare ca şi Let’s Pretend. Sper să vă placă şi vă aştept părerile.

Aveţi trailer-ul în partea dreaptă.

Fake Fiancée [HS]- Română.Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum