26. Something Great

12.6K 762 30
                                    

"Is it too much to ask for something great?" - One Direction

Andie P.O.V.

Nu stiu cum am ajuns aici, dar dupa ce am stat pe gheata in jur de cinci minute, am fost dati afara pentru ca "deranjam mintile tinere" ai apoi am plecat. Harry a ras atat de tare incat femeia de acolo l-a lovit in picior si a trebuit sa conduc eu in drumul spre casa. A jurat ca nu poate merge deloc si a trebuit sa-l car pana pe canapea, sa fac ciocolata calda pentru amandoi si sa pun Frozen la televizor - a cerut asta cu tarie- iar el statea in acelasi lor, prividu-ma ca un pic dracusor. 

Dar am facut-o, si intr-un fel dupa ce amadoi stateam de o parte si de alta a canapelei, am ajuns sa fiu lipita de el, cu capul pe umarul lui, amandoi acoperiti cu patura lui cu Frozen, cand priveam cum Kristoff a fugit sa o salveze pe Anna. Harry era atat de concentrat, ca si cum respira Frozen, in loc de aer. Chiar a devenit ciudat, dar dragut. Nu ma puteam abtine sa nu ma holbez la el in timp ce priveste si sa zambesc. 

-Te holbezi, a spus el incet, vocea lui parea ca adormita. 

Mi-am ascuns fata in umatul mana lui, ca sa nu ma poata vedea inrosind, chiar daca luminiile erau stinse. 

-Stiu, am ras si el si-a mutat atenta de pe film, pe mine. Amuzamentul se citea pe buzele lui. 

-De ce? 

Pentru ca esti minunat.

Intr-un final mi-am ridicat capul din mana sa si i-am zambit usor.

-De ce esti atat de obsetat de Frozen? i-am atins stomacul cu degetul aratator si ii puteam simti muschii. A ras usor si apoi a ridicat din umeri. 

-Nu stiu, a zambit el, imi place tot din el. Este amuzant si dragut si relatia dintre Elsa si Anna este una pe care as vrea sa o am cu sora mea... vreau sa spun... eu si Gemma eram inseparabili, pana cand ea a hotarat sa fie de partea mamei mele si doar..., si exact asa am vazut cum se intristeaza si isi apleaca capul. Nu ma puteam sa nu ma incrunt. 

-Doar ce? Iti este dor de ea? am insistat. Nu ma puteam abite sa nu-mi doresc sa aflu mai multe despre acea parte a lui. Harry mereu pare atat de puternic, cand pe interior a fost ranit atat de mult. Asta chiar ma intristeaza. Inca imi pot aminti cuvintele pe care mi le-a spus atunci cand incerca sa ma ajute...

"Niciodata nu am mai vazut-o deatunci..."

Nu ma pot abtine sa nu ma intreg daca nu-i este dor de el. Daca regreta ce a facut? Daca a incercat sa-l contacteze de-a lungul anilor? A facut-o? Harry nu mi-a raspuns, asa ca l-am intrebat.

-Harry,mama ta a incercat sa te contacteze? l-am intrebat. 

El s-a ridicat, a oftat lung si s-a lasat pe spate pe spatarul canapelei. 

-Mi-a trimis multe scrisori, ei bine catre Modest! Dar i-am rugat sa nu mi le arate. Sia ales sotul in defavoarea mea, vreau sa spun, ce fel de mama face asta? tristea si enervarea din ochii lui peroape ma sfarseau. Oh, cat de norocos este ca inca o are, el inca mai are sansa sa-i spuna ca o iubeste... Dar ii inteleg punctul de vedere.

-Poate vrea sa rezolve asta? Harry, este mama ta, nu ai idee ceea ce ai pana nu pierzi. Nu ti-e dor de ea? Nu vrei sa afli cum a dus-o? Si sum ramane cu Gemma? Nu crezi ca le este dor de tine si vor sa te vada? 

Privrea lui a devenit dura si si-a luat mainile din jurul meu, iar buzele lui s-au strns intr-o linie. 

-Uite, nu stiu, putem sa- putem sa nu mai voebim despre asta? a spus el nervos. 

Nu supotr sa-l vad asa. Trebuie sa-l ajut, asa cum a facut-o si el cu mine. 

-Dar Harry-.

Ochii lui s-au fixat in ai mei. 

Fake Fiancée [HS]- Română.Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum