„Are you ready for, ready for, a perfect storm?”-Katy Perry.
Andie P.O.V.
Turneul a început, iar când băieţii se pregăteau pentru concert, eu şi Liz am mers la cumpărături, care ne însoţea, înlocuind-o pe stilista băieţilor. Nu mă grăbeam să-l văd nici pe Harry, nici pe Luke. I-am evitat pe amândoi de ieri, când am petrecut o zi întreagă alături de Harry şi mi-a arătat o altă faţă a lui. A fost amuzant, prostuţ şi simţeam că eram cu adevărat un coplu. Cel mai mult am simţit asta, când m-a lăsat acasă şi m-a sărutat înainte să plece. Dar am realizat că probabil era numai un paparazzi în zonă.
Nu vreau să mă simt aşa faţă de Harry, el era Harry, iar şansele ca ceva să se întâmple între noi erau la fel de mici ca posibilitatea ca Talia să continue să mintă. M-am săturat să o văd jucându-i pe degete pe Harry şi Luke, făcând pe victima. I-am promis că nu îi voi spune lui Harry, dar i-am spus lui Liz şi amândouă am fost de acord cu faptul că nu ne-a plăcut de ea încă de la început.
-Părea atât de inocentă, mult prea inocentă şi ştiam că, cel mai probabil, ea nu este aşa! a exclamat Liz, când ne îndreptam spre Victoria’s Secret- alegerea ei de magazi, apropo.
Am aprobat din cap.
-Şi eu credeam asta! Chiar o credem drăguţă, pentru o peroadă scurtă, dar ce mincinoasă!
-Şi ce curvă, a pufăit ea, iar eu aproape am izbucnit în râs.
-Întrebare, de ce ne aflăm în Victoria’s Secret? am întrebat, ridicând dintr-o sprânceană.
Mi-a zâmbit răutăcios, ca şi cum plănuia ceva, şi a luat o lenjerie de pe raft.
Mi-a întons-o.
-Pentru tine, şi Harry, desigur, mi-a făcut cu ochiul.
Încă ceva, i-am spus absolut totul ei, cum eu şi Harry numai ne prefăceam şi cum m-am îndrăgostit de el, doar puţin. Lucra pentru Modest! deci sunt sigură că nu va spune presei.
Încă de atuci, plănuieşte cum să-l facă pe Harry să-mi cadă la picioare.
Am luat chestia din mâna ei şi am pus-o la locul ei.
-Nu cred că asta se va întâmpla, mi-am dat ochii peste cap. Chiar dacă eu şi Harry am convenit că vom face ceva în beneficiul amândurora, încă nu am făcut nimic. Cred că ne simţeam incomfortabil.
-Este clar că te vrea, a râs ea şi m-a prins de după braţ. Este bine ca în final să ai o prietenă. Mereu l-a avut doar pe Danny, iar acum că suntem pe drum, este bine să ai pe cineva cu care poţi vorbi deschis.
-El clar vrea orice respiră şi are corp de femeie, am răspuns, iar ea şi-a dat ochii peste cap, întrând în alt magazin.
*****
Abia deschisesem ușa, când un burito zburător atrecut pe lângă noi, lipindu-se de uşă. Liz a sărit, iar braţele ei au ajuns în jurul meu, ca şi cum eu o puteam proteja de mâncare. Amândouă am ţipat, când băieţii au venit râzând spre noi.
Toţi erau acoperiţi cu mâncare şi majoritatea aveu mâncare şi în mâini.
Ghici se se întâmplă când laşi nouă băieţi singuri.
-Vreţi să ne explicaţi de ce este mâncare mexicană peste tot prin cameră? am întrebat, ridicând dezgustată din nas.
Camera arăta mai oribil decât ei. Pereţii erau acoperiţi cu sos de brânză şi salsa. Liam a ieşit din una din camere şi părea la fel de surprins ca noi. Măcar unul dintre băieţi este responsabil.
CITEȘTI
Fake Fiancée [HS]- Română.
Hayran KurguEste o linie subţire între prefăcătorie şi adevăr… Este o line subţire între iubire şi ură… Cum au reuşit să le rupă pe ambele? Nu este povestea mea, eu doar o traduc. All rights reserved: @musicnotes.