21. I see fire.

12.7K 804 46
                                    

„If this is to end in fire, then we should all burn togeder.”- Ed Sheeran

*****

Andie P.O.V.

Nu cred că mintea ta realizează ce greşeală mare ai făcut, până când nu este nevoie să suporţi conseinţele. Cred că, cu siguranţă ştiai ce faci, dar nu faci ceva concret  ca să opreşti asta până când nu trebuie să faci faţă la ceea ce ai spus. Şi totodată cred că cea mai mare greşeală din viaţa mea a fost să accept să particip la aşa ceva, fără să mă gândesc la consecinţe.

Şi cred şi cp Harry cu siguranţă nu s-a gândit la asta înainte, nu cred că s-a gândit la asta în acea zi când m-a luat de mână în Walmart- ei bine, nu cred că a avut timp ca să se gândească , iar acum îşi dă seama ce greşeală a făcut.

Amuzant cum o lovitură atât de puternică te poate face să realizezi atât de multe lucruri deodată.

A clipit de câteva ori, înainte ca ochii lui să se fixeze pe mine.

-Ce?

Mi-am şters o lacrimă de pe obraz.

-M-ai auzit, aproape am şoptit. Nu vreau să mai fac asta.

S-a încruntat spre mine şi s-a ridicat din pat, punându-şi mâinile în păr şi trăgând uşor de el, când se uita în jur.

-Glumeşti, nu-i aşa? s-a rugat el, întorcându-se spre mine. Am negat din cap.

-Nu sunt în cea mai bună stare, în acest moment...., am început.

-Atunci vom aştepta, eu voi aştepta, nu poţi pur şi simplu să spui că pleci şi să faci asta, a spus el, dând din cap.

-Este mai bine aşa, este mai bine pentru mine, pentru tine, pentru Talia, pentru toţi...

Se uita la mine, fără să-i vină să creadă.

-Mai bine? La dracu’, glumeşi?

M-am ridicat uşor din pat, iar ameţeala a preluat controlul corpului meu, simţeam că nu mai ştiu să merg sau poate mă simţeam aşa pentru că nu am mâncat deloc, dar mi-am închis ochii, ca răspuns, înainte ca mâinile lui Harry să ajungă în jurul taliei mele, ca să mă oprească din a cădea. M-a ajuntat să-mi recapăt echilibrul.

Mi-am presat capul de umărul lui, iar coprul meu era lipsit de vlagă, el ţinându-mă în braţe.

-Uşor, a şoptit el, când am început să mă bălăngăn. Uma din mâna lui s-a mutat în partea superioară a spatelui meu, cealaltă rămânând pe talia mea, timându-mă strâns, dar totuşi delicat.

Mi-a pins o mână într-a lui, care era în jurul abdomenului lui şi a mutat-o pe pieptul lui. Aici, simţeam cum inima lui bătea, poate, mai puteric decât a mea.

-Nu pot arunca asta la gunoi, pur şi simplu, Andie, a şoptit el, şi mi-a strâns uşor mâna pe  pieptul lui.

M-am depărtat automat de el, dar mâna lui a râmas pe şoldul meu, iar cealaltă o ţinea strâns pe a mea.

-Mă simt mai bine acum, am spus, rugându-l să se oprească.

-Nu... nu încheia tot ce este între noi, înainte ca acest lucru să fi început, a spus el, ochii lui s-au fixat pe ai mei şi a început să se apece. Nasul lui l-a atins pe al meu, şi neaşteptat, nu am simţit furnicăturile şi tot ceea ce obişnuiam să simt, când eram atât de aproape.

M-am uitat în altă parte şi mi-am smuls mâna dintr-a lui, înainte să trec pe lângă el, ignorând toată ameţeala, care m-a cuprins din nou.

Fake Fiancée [HS]- Română.Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum