30. Heart by Heart

12.5K 743 30
                                    

"So now we've found our way to find each other. So now I found my way to you.Demi Lovato. 

Andie

Am fost trezita de usoarele sforaituri ale lui Harry si de lumina slaba ce stalucea prin fereastra, in acea dimineata. Mana lui era plasata puternic pe talia mea, iar capul meu se afla pe pieptul lui, astfel incat inca ii puteam auzi bataile inimii. Era o dimineata racoroasa, dar eu nu puteam sa ma simt mai calda. 

Fata lui Harry semana cu a unui bebelus, fara incruntaturi sau zambete, el doar parea linistit. Unele din buclele lui i-au ajuns pe frunte si mi-am ridicat mana ca sa i le dau la o parte. Doamne, stiu ca nu as putea spune asta nicodata cu voce tare, de fapt, Harry chiar s-ar supara, dar la dracu', Harry este atat de dragut. Este cel mai dragut baiat pe care l-am vazut vreodata si cateodata sunt geloasa si ingrijorata. Este superb si eu sunt- ei bine- eu.

Degetele mele s-au plmbat de pe fruntea lui, pe obraji si l-am mangaiat usor, inainte ca buricele degetelor mele sa faca conturul buzelor lui. Brusc, ochii lui s-au deschis, iar ai mei s-au marit. Eram pe punctul de a-mi trage mana, dar mi-a prins-o intr-a lui si fara vreo experesie si cu vocea lui ragusita, de dimiteata, mi-a spus:

-Mereu faci asta cand dormim impreuna? 

Senzualitatea din vocea lui ma facea sa lesin. Tot ce puteam face era sa aprob din cap. Curozitetea i se putea citi in privire si un zambet i-a aparut pe buze. 

-De ce? m-a intrebat el. 

Am simtit cum inrosesc si mi-am mutat privirea din a lui. 

-Sincer nu stiu. Sunt doar hipnotizata de frumusetea ta, am admis sincera. 

-Hey, a chicotit el. Asta nu trebuia sa fie replica mea?

-Eu nu sunt frumoasa..., roseata din obraji mi s-a intensificat. 

-Ai dreptate, m-a luat el prin suprindere spunand asta si inainte sa am timp sa am vreo reactie, mi-a prins barbia intre degetele lui lungi si mi-a intors capul spre el. 

-Esti chiar mai mult de atat, a continuat el, in ochii lui citindu-se atat de multe sentimente. 

-Si tu esti un siropos, am raspuns, facandu-l sa rada. Nu puteam sa nu fiu prinsa si eu in asta. Felul cum ochii lui s-au inchis si niste mici cute s-au format in jurul ochilor lui. Felul cum si-a lasat capul pe spate si cum si-a departat buzele, rasul lui minunat a umpult incaperea. Eram hipnotizata. Complet naucita. 

Nu-mi vine sa cred ca este tot al meu. 

-Nici macar nu a fost atat de amuzant, am comentat eu si el si-a deschis ochii sa ma priveasca. Inca mai avea un zambet pe fata, care brusc s-a tramsformat intr-unul rautacios. 

-Pot sa-ti arat eu amuzant, a soptit el diabolic, iar eu am negat din cap. 

M-am dat in spate in patul mare, iar zambetul lui a devenit si mai diabolic. 

-La dracu', nu! Sa nu indraznesti, Styles!

-Haide, ingerule, nu-ti fie frica..., a inceput el sa se apropie de mine si eu am sarit din pat. Putram o rochie de noapte, pentru ca nu-mi place sa dorm dezbracata, dar Harry era complet gol, cand a sarit din pat dupa mine. 

-Nu musc, iubire, a spus ea si am inceput sa fac pasi in spate, cat timp el venea incet spre mine. 

-Harry, daca mai faci un pas, jur ca-, am inceput sa spun rapid, dar cand el s-a aruncat spre mine, am tipat puternic si am alergat spre sufragerie. 

Am auzit o bubuitura si am profitat de aceasta oportunitate sa ma ascund in debara. Inima imi batea atat de puternic, mai puternic decat exclamarile de 'ow' ale lui Harry. 

Fake Fiancée [HS]- Română.Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum