Liz & Luke
”It's always have and never hold, you've begun to feel like home. What's mine is yours to leave or to take, what's mine is yours to make your own.”-The Fray
Liz
Aici este poveste unui bărbat și al unei fete,
care s-au îndrăgostit de la primele cuvinte
și chiar dacă cei din jur au încercat să-i despartă
au rămas împreună și s-au luptat pentru această relație.
Okay, gata cu rima groaznică.
Nu sunt una din acele persoane care scrie uimitor, de fapt, a fost prima oră la care am picat atunci când am intrat la liceu, acum câțiva ani. (Nu sunt chiar atât de bătrână.) Încă îmi amintesc o mulțime de lucruri din acea perioadă. Eram studentă și am luat cursuri de avansat la toate orele, mai puțin la una: literatura. Era singura oră care mă deprima. Și dacă întrebi cine era cel care mereu era deasurpa mea în absolut fiecare lucru(în special la literatură), ei bine acela era John Mason.
Și el era stundent la același liceu ca și mine și era băiatul frumos și popular cu care toți voiau să fie. De ce m-a ales pe mine? Nu știu. Acum chiar îmi doresc ca eu să nu-l fi ales pe el.
Să trecem peste câțiva ani siropoși ai relației mele cu John. Povestea pe scurt, John era totul pentur mine, știa totul despre mine și eu credeam că știu totul despre el, până când am realizat că uitase să-mi spună un lucru mic.
Noaptea de după bal, am refuzat să fac sex cu el și m-a plesnit direct peste față. AM plâns zile întregi după acest incident și totuși nu am avut curaj să spun nimănui acest lucru.
Într-un final și-a cerut scuze și mi-a spus că aceea a fost prima și ultima oară când va face acel lucru, iar eu am fost îndeajuns de proastă ca să-l cred.
Să mai trecem peste câțiva ani, până când eu am un servci, o prietenă cea mai bună și un iubit foarte posesiv. Ei bine, după câteva evenimente nu tocmai plăcute, în care prietena mea, Andie, nu a fost alături de mine să mă apare de atacul verbal al lui John- a încetat să mă lovească după ce l-am amenințat că voi chema poliția- am sunat accidental pe cineva, care a auzit totul.
Și de atunci am un alt prieten bun alături de mine.
Numele lui este Luke.
M-a luat la întrebări în legătură cu John și, citez, ”relația noastră dată dracului, pe care o aveam cu el și m-a amenințat să va suna la poliție și-l va denunța pe John. Acesta din urmă nu s-a putut abține și a dat vina pe mine pentru interesul lui Luke în toată această problemă și după minute bune de ceartă, și-a lipit din nou dosul palmei de obrazul meu.
Luke, alături de Andie, au făcut tot ce le-au stat în puteri și au ajuns să-l bage pe John în spatele gretiilor. Chiar dacă am auzit că a fost eliberat după o săptămână, acum nu se mai poate apropia de mine. Vreodată.
După asta, l-am văzut pe Luke ca eroul meu și prietenia ce o simțeam pentru el era nimic în comparație cu sentimentul care a început să prindă contur în interiorul meu adresat lui. Voiam să-i spun, voiam să spun lumii întregi ce efect avea el asupra mea așa că am pregătit o cină pentru amaândoi și am dechis că este timpul să vorbesc.
Dar lucrurile nu au mers așa cum mă așteptam. Pentru că primul lucru pe care mi l-a spus când am deschis ușa apartamentului mei a fost:
-Cred că o iubesc.
CITEȘTI
Fake Fiancée [HS]- Română.
FanficEste o linie subţire între prefăcătorie şi adevăr… Este o line subţire între iubire şi ură… Cum au reuşit să le rupă pe ambele? Nu este povestea mea, eu doar o traduc. All rights reserved: @musicnotes.