32. Night Changes

11K 705 16
                                    

"We're only getting older baby, and I've been thinking about it lately. Does it ever drive you crazy just how fast the night changes. Everything that you ever dreamed of, disappearing when you wake up. But there's nothing to be afraid of, even when the night changes. It will never change me and you." -  One Direction 

Andie

Nu a trecut mult timp de cand ungiile mele au ajuns in parul ei pana cand i-am auzit tipatul ascutit si ea aproape cazuse de pe scaun in fund. Toata lumea parea surprinsa, chiar si eu eram surprinsa de felul cum reactionasem. 

-Ce dracu'! a chiuit ea, stand in scaunul ei, privindu-ma. Ai vazut asta, iubire? a tipat ea spre Harry. 

-Am terminat Talia! M-am saturat de tine! Si nu numai din cauza asta, dar si pentru ca urasc faptul ca el se invinovateste pentru tine, iar tie nici macar nu-ti pasa! am strigat, eram atat de nervoasa, imi puteam simti intregul corp incalzindu-se. 

A urmat un moment de liniste, toata lumea parea nedumerita- ei bin, toti in afara de Talia, ea poate este la fel de nervoasa ca si mine, in acest moment. 

Harry a fost primul care a vorbit. 

-despre ce vorbesti? a intrebat el, nedumerit. Mana lui s-a dus la peruca si si-a dat-o jos, iar apoi si-a dat jos puloverul so ochelarii. 

Eram pe punctul de a vorbi, eram pe punctul de a striga tot adevarul. Voiam ca toti sa stie ce putea face aceasta vipera. 

Dar inainte sa pot vorbi, am simtit-o prinzandu-ma de mana si tragandu-ma spre ea, iar eu din instinct, m-am intors si am plesnit-o peste fata. Atat de tare incat a inceput sa ma piste palma. A tipat ascutit si toti au suspinat si sopteau "Ce dracu'". Eram pe punctul de a o lovi din nou, cand Harry m-a prins de mana si m-a tras spre el. 

-Ce naiba se petrece aici? a intrebat Zayn nervos. Liz stia totul. Deci pot spune ca ea intelegea complet ce faceam. 

-Cred ca ar fi mai bine sa-i lasam sa se descurce. Veti afla mai tarziu, a spus ea incet, iar eu i-am luat mana lui Harry de pe mine. 

-Nu! Stati! Vreau ca toti sa aflati ce vrajitoare este! am strigat aratand spre Talia. 

-Este nebuna, nu o ascultati- jur Andie, un singur cuvant din partea ta si stii ce se va intampla! Nu l-ai rani asa, nu? Voi spune tuturor cat de falsa este relatia dintr voi, a spus ea disperata, iar mie imi venea sa rad. Chiar am facut-o. 

Cat de dulce este asta! 

-Defapt, vocea mea a devenit mai inceata cand i-am prins mana lui Harry intr-a mea. Aceasta calatorie ne-a facut pe mine si Harry sa realizam anumite lucruri. Deci sa spui ca relatia noastra este falsa ar fi o completa minciuna..., am zambit dulce spre ea, chiar daca eram nervoasa pe interior. 

-Despre ce vorbeste, Harry? a strigat ea nervoasa. 

 El parea confuz, dar cu capul aplecat, mi-a strans mana intr-a lui, mult mai puternic. 

-Imi- imi pare rau Talia..., a soptit el si mie mi-a aparut pe buze un zambet cand am vazut cat de ranita era. Ea incerca sa-l faca sa se simta din nou vinovat.

Asta ma enerva mai mult decat eram deja. 

-La dracu' inceteaza! Crezi ca il poti lega de tine prin minciunile tale, dar m-am saturat sa vad asta! 

M-am aruncat spre ea. Eram pe punctul de a o ridica de pe scaului ei si sa o pun in genunchi, cand Luke s-a pozitionat in fata ei, iar Harry mi-a inconjurat talia cu mainile lui. El m-a ridicat si m-a tras de acolo. 

-Da-mi drumul! Trebuie sa-ti arat, trebuie sa incetezi sa te invinovatesti din cauza ei! vocea mea devenea din ce in ce mai stinsa, atat de nervoasa eram. 

Fake Fiancée [HS]- Română.Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum