16. Sweater Weather

17.5K 861 147
                                    

One love, two mouths, one love, one house, no shirt, no blouse, just us you find you, nothing that I wouldn’t wanna tell you about, no. ‚Cause it’s too cold for you here, and now, so let me hold both your hands in the holes of my sweater.”-The Neighbourhood

*******

Petrecerea a fost un succes, peste tot se vorbea despre „petrecerea de logodnă a lui Harry. este serios de dta asta.” şi cei din management nu puteau fi mai fericiţi despre abilităţile mele şi a lui Harry de a ne preface. Ei bine, a lui Harry, pentru că vorbind despre acele cinci minute, nu mă prefăceam deloc.

Şi asta mă speria.

Situaţia între mine şi Harry era atât de incomodă, încât, într-o noapte, chiar dacă trebuia să petrec noaptea în camera lui Harry, am mers în camera lui Liz, şi i-am spus scuza că Harry voia să o facem, dar eu vreau să aşteptăm până după nuntă.

Ea m-a crezut şi ne-am petrecut noaptea privind The Vampire Diaries şi spunând cât de sexy este Ian Somerhalder.

Dar şiam că astăzi nu voi putea scăpa de o situaţie incomodă cu Harry.

Nu se aştepta să-l las baltă în acea seară, aşa că, atunci când am mers la micul dejun, aveam mâna în jurul mâinii lui Liz, el mi-a apărat cea mea urâtă privire pe care am văzut-o. Cred că plănuia să continue ceea ce a început aseară.

Dar eu nu eram pregătită.

Ceea ce voia Harry de la mine, era bazat doar pe atracţie fizică, nu voiam nimic din ceea ce căutam eu. El voia ceva fără sentimente, eu nu, şi nu aveam de gând să-l las să facă asta şi să-mi ruineze şansele cu Luke.

Am luat un loc la masa imensă, la care stăteau băieţii, Liz, Amanda şi alţi invitaţi, în timp ce alţi stăteau la propriile mor mese. Desigur, eu stăteam lângă Harry, aşa cum mi-a spus Amanda.

-Ar trebui să încerci baconul de aici, este bun, a propus Niall, băgându-şi degetul în piureul de cartofi şi şi l-a dus la buze.

-Taci din gură, Niall, probabil este la dietă sau ceva, a spus Louis, plesnindu-l peste cap pe Niall. El s-a uitat urât la Louis, iar Liam l-a plesnit pe Louis, pentru că l-a plesnit pe Niall.

Zayn doar îşi mânca ce avea în farfurie, dând din cap.

Am luat nişte clătite şi siropul.

-Nu sunt la dietă, mă rog, mereu spun că sunt, dar spune de ceva delicios şi s-a dus, am luat o muşcă din clătită. Ca şi acum, am borborosit.

Harry s-a uitat la mine, privirea lui era încă furioasă, dar părea că vrea să râdă. Liam l-a înghiontit.

-În sfârşit nu eşti nu o fată anorexică, a spus el şi Harry a scuipat bucata de sandwich pe care o avea în farfurie.

Louis a râs şi l-a lovit peste spate.

-Pun pariu că este înţepată, este înţepată? l-a întrebat el pe Harry, care era prea ocupar cu tuşitul. Eşti înţepată? s-a întors Louis spre mine.

-L-am lovit pe Harry la problemă, acum câteva zile, am spus simpu, ca răspuns, şi toţi au izbucit în râs, iar eu am continua să mănânc amuzată.

Harry s-a optit din  tuşit, iar privirea lui urâtă s-a intensificat.

Louis a bătut palma cu mine.

-Tu şi eu vom fi buni prieteni, a declarat el, iar eu am aprobat din cap.

-You and I... we don’t wanna be like them, a izbucnit Niall de nicăieri, gura lui era plină de cartofi. We can make it till the and, a continuat el, iar Zayn l-a prins de ambii obraji.

Fake Fiancée [HS]- Română.Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum