27. Why Don't We Go There

11.7K 740 48
                                    

"If you give in tonight, just let me set you free. We'll touch the other side, just give me the key." - One Direction

Andie 

-Te rog! Te rog Liz, te rog, te rog, maine este ziua recunostintei si trebuie sa fac asta, am implorat-o, genungii mei erau presati de podeaua dura a apartamantului ei frumos, iar mainile imi erau impreunate, ca si cum imi spuneam rugaciunile. Ma rugam ca Liz sa-mi accepte propunerea mea nebuna. 

S-a uitat la mine, intorcandu-si usor capul. 

-Deci vrei sa te ajut sa-l droghezi pe Harry? Pentru ca nu este necesar. Ai vazut felul in care se uita la san-

-Liz! am lovit-o peste mana, intrerupand-o, ignorand roseata care mi-a aparut in obraji. Nu este pentru asta! Perverso! am exclamat. 

- Atunci pentru ce? Pentru ca  sincer, nu vad niciun motiv ca sa-l drogezi in acest fel.

Mi-am muscat buza, drept raspuns, chiar nu vreau ca cineva sa stie, pentru ca trebuie sa ramana cat de secret se poate, ca sa reusesc. Dar cu [rivirea de catelus pe care mi-o arata Liz si buzele ei usor tuguiate, nu puteam rezista sa nu-i spun. 

-Vreu sa-l duc sa-si viziteze familia, am spus rapid. Ea nu are idee de problemele lui familiale, dar macar am facut-o sa taca. 

- Su trebuie sa-l droghezi ca sa faci asta? si-a dat ea ochii peste cap, iar eu m-am ridicat de pe podea si m-am asezat langa ea pe canapeaua de piele. 

-Vreu sa fie o surpriza, am oftat. 

-Cu sigurata va fi al dracu' de surprins cand va afla ca l-ai drogat, a ranjit ea, privindu-ma cu coada ochiului. 

Am marait, iar ea mi-a raspuns spunand: 

-Esti sigura ca asta este singura cale? 

Ochii mei s-au fixat pe ai ei. Harry nu ar face asta. Niciodata. 

-Este sigura cale, am repetat, iar ea a aprobat din cap, asigurandu-ma ca ma va ajuta. 

**** 

Harry

Ziua recunostintei se apropia mai rapid decat ma asteptam, mai mult decat imi doream. Nu-mi placea, nu mi-a placunt de cand mama s-a remaritat si cineva ni s-a alaturat la masa. Nu mi-a placut atunci si inca nu-mi place. 

Si sunt sigur ca si Andie simtea asta., pentru ca ochii ei au ramas fixati pe mine, iar eu stiam ca ea stie ca sunt suparat din acesta cauza. 

-Stiu ca sunt al dracu' de atragator, dar holbatul acesta incepe sa ma sperie, ingerule..., i-am spus. Ea statea pe canapea , langa mine, iar eu urmaream episodul din "The Fosters", pe care l-am pierdut. 

S-a instors rapic capul spre televizor, dar de aici, ii puteam vedea obrajii inrositi. Mereu face asta de cand am inceput sa-i spun inger. Si de aceea continui sa o fac. 

-Iar egoul tau este mai ciudat decat holbatul meu, cred ca te poti descurca cu asta, a zambit ea, dar ochii ei nu s-au  mai miscat de la televizor.

Am luat una din pernele gri de pe canapea si am aruncat-o spre ea. A aterizat perfect pe fata ei iar uimirea care i se citea pe fata, a fost curand inlcouita de furie. 

-Harry! a strigat ea. Nu fii un idiot! a luat ea perna si a aruncat-o spre mine, dar nu a nimerit. 

Am izbucnit in ras. 

-Penisului meu i-ar place sa-ti simta mainile, am raspuns si inainte sa-mi dau seama ce se petrece, perna m-a lovit direct in fata, iar eu m-am cufundat mai mult in canapea. 

Fake Fiancée [HS]- Română.Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum