"You're too mean, I don't like you. Fuck you away. You make me want to scream, at the top of my lungs. It hurts but I won't fight you, you suck anyway, you make me wanna die, right when I... When I wake up I'm affraid, somebody else to take my place, when I wake up I'm affraid, somebody else might end up being me..." - The Neighbourhood
(Dr. Hartford în imagine.)
Andie
Cât am crescut, niciodată nu am plecat de lânga mama. Nici măcar când am fost adolescenta, mă furişam la ea in camera şi mă îmbrăţişam cu ea. Chiar mi-a fost frică să răman singură şi doar având-o alături de mine făcea ca acea frică să dispară.
Ei bine, acelaşi lucru este şi cu Harry. Nu mi-am dat seama de asta mai devreme, când am stat cu el, dar acum, când mâinile lui sunt în jurul meu şi corpul lui este lipit de al meu, mi+am dat seama ca nu există alt loc în care mi-aş putea dori sa fiu.
Clişeic, stiu. Vechea eu fie ar râde, fie ar spune că sunt tâmpita, dar eu de acum îmi doresc să am parte de acest lucru pentru totdeauna.
S-a auzit o sonerie, care mi-a întrerupt gandurile, iar curând a devenit mai gălăgioasă decât alarma mea. Am decis să o ignor şi m-am lipit mai mult de Harry, dar a început să mă enerveze sunetul. Nu pot să cred ca Harry poate dormi pe gălăgia asta.
A mârâit ușor și eu m-am ridicat din pat în căutarea dispozitivului enervant. Nu vedeam nimic, niciun telefon, nicio alarmă, dar apoi mi-amdat seama că sunetul venea din pantalonii lui Harry. Care erau pe coșul meu cu haine murdare.
Nu am ezitat nicio secundă să-i iau și înainte să verific cine era, am răspuns. Doar voiam ca sunetul acela tâmpit să se oprească.
-Alo? am spus somnoroasă în telefon.
-Oh, la dracu', s-a auzit o voce nervoasă în telefon, și mi-am dat seama instantaneu cine era.
-Îmi pare rău Talia, dar nu m-aș supara să te duci acolo. Dar mersi pentru telefon. Harry doarme.
-Te-ai culcat cu el? a întrebat ea în bătaie de joc.
-Nu știu cum ceea ce fac eu cu iubitul meu este vreo problema pentru tine, am spus ranjind ușor.
S-a auzit un nou geamăt din partea lui Harry.
-Cine este? a spus el răgușit.
Nu mi-am luat telefonul de la ureche și am răspuns:
-Fosta ta. Știi tu, acea mincinoasă ipocrita care se preface că este într-un scaun cu rotile, aproape am zâmbit spunând aceste cuvinte.
-Andie..., a borborosit el, întingandu-se în pat.
-Pe cine numești tu mincinoasă! Hoața de iubiț...
-Încă o insultă și te voi pune cu adevarat într-un scaun cu rotile, am spus dură și Harry a început să se ridice.
Pentru un moment m-am topit când l-am vazut aproape dezbracat.
-Oh te rog, fă-o. Mi-ai face un favor, făcându-l pe Harry să se apropie mai mult de mine. Jur, mică vrajitoare, dacă continui să spui acele cuvinte, am de gand să te omor. Nu ma joc. Încă un cuvant despre asta de față cu Harry și te voi termina.
M-am uitat uimită spre Harry.
-Ai auzit asta? am spus spre Harry. A aprobat din cap înainte să-și ia pantalonii pe el.
-Ei bine, mi-ar plăcea să o faci. Dar in loc să faci asta, ce zici să ne faci o favoare și să-ți bagi scunul acela nefolositor în fund, mincinoas-o. Să-ți intre bine în cap, Harry nu te iubește și nu o va face niciodată. Nu contează cât de mult faci tu pe inoceta. Voi găsi o dovadă, chiar daca asta ar fi ultimul lucru pe care-l fac. Ticăloasă egistă....
CITEȘTI
Fake Fiancée [HS]- Română.
FanfictionEste o linie subţire între prefăcătorie şi adevăr… Este o line subţire între iubire şi ură… Cum au reuşit să le rupă pe ambele? Nu este povestea mea, eu doar o traduc. All rights reserved: @musicnotes.