"There's a firefly loose tonight, better catch it, before it burns this place down. And I lie if I don't feel so right, but the world looks better through your eyes." - Ed Sheeran
Andie
Viata nu ne surprinde mai mult decat o facem noi. Mereu ne plangem pe soarta atunci cand ceva merge prost, dar facem asta doar ca sa ascundem cine este adevaratul vinovat. Soarta nu are nimic de-a face cu viitorul nostru, noi il contolam. Si mi-a luat destul de mult sa-mi dau seama de asta.
Dar acum, stand pe podeaua unei statii de tren parasita, alaturi de Harry, in Cheshire, Anglia, cu capul lui pe licioarele mele, iar degetele mele se plimba prin buclele lui, si mi-am dat seama cat de mult ma gresit.
Si cat de mult a gresit si el.
****
Cu cateva ore inainte
Mergeam in spatele omului chel si masiv, care il ducea pe Harry in bratele lui, pe holul luminos. dupa sase ore de zbor cu capul lui Harry pe umarul meu, cat timp el sforaia, pot spune ca sunt cam extenuata. Spatele ma doare, la fel si capul si sunt destul de sigura ca acea perioada a lunii este aproape.
Pastila pe care i-am dat-o lui Harry are efect opt ore si sunt atat de multumita ca nu s-a trezit inca, pentru ca va dati seama cat de suparat ar fi? Inca incercam sa nu ma gandesc la asta. Oricum, dupa ce am aterizat, cu ajutorul pilotului care l-a carat pe Harry, am reusit sa inchirem o masina, am ajuns la un hotel din Cheshire. Am fost surprinsa cat de rapid l-a recunoscur managerul hotelului pe Harry si dupa ce mi-a auzit minciuna, m-a ajutat sa-l aduc pana aici.
Am deschis usa ca sa poata intra cu Harry in brate, si dupa ce m-am uitat un pic la camera primitoare, l-am ajutat sa-l puna pe pat.
-De unde il stiti pe Harry? am intrebat cu un zambet pe buze, intorcandu-ma spre barbatul care avea urechiile complet rosii din cauza frigului, chiar daca in camera era destul de cald. Patul era mare, iar in fata era un geam imens care ducea pe un balcom, dupa spusele managerului, al carui nume incepea cu J, dar pe care l-am uitat deja. Langa fereasta se afla un brad micut d ecraciun, cu luminite rosi si verzi, care acum erau oprite.
Barbatul, ei bine avand in vedere ca i-am uitat numele, am decissa-l numesc J, a ras infundat.
-Il stiu pe baiatul acesta de cand a plecat de acasa, mama mea a locuit in casa de langa casa lui in anii '90 si l-am vazut crescand. Nu l-am mai vazut de atunci. Mama lui nu a spus niciodata ce i s-a intamplat cu adevarat. Iar urmatorul lucru pe care-l spriu este ca apare peste tot! a spus el voios, accentul lui iesind in evidenta. I-am zambit drept raspuns.
-Ma bucur sa-l vad inapoi. Chiar daca probabil a baut. Si tu cine esti? a intrebat el, dar in intr-un ton nepoliticos, ci doar din pura curiozitate. Esti iubita lui?
Mi-am simtit obrajii incepand sa-mi arda. Nu sunt obisnuita sa spun ce suntem... sau ce ne prefacem ca suntem.
-Sunt logodnica lui, am spus, iar ochii lui J s-au luminaut brusc.
-Oh, uita-te la asta! Baiatul stie cum sa-si aleaga doamnele, a zambit el amuzat. Am chicotit usor. Oricum, eu trebuie sa plec acum. In perioada aceasta a anului primim mai multi vizitatori si pun pariu ca deja este coada jos. Aveti grija, copii.
-Multumesc pentru tot! am strigat, odata ce a inceput sa se indrepte spre usa si cand am auzit usa inchizandu-se am stiut ca a plecat. Mi-am dat jos fularul si m-am intors spre Harry,m care dormea in pat. Am plecat din New York la ora doi si deja este ora noua. Mi-am scos telefonul si am sunat-o pe Anne, cand ma uitam spre el.
CITEȘTI
Fake Fiancée [HS]- Română.
FanfictionEste o linie subţire între prefăcătorie şi adevăr… Este o line subţire între iubire şi ură… Cum au reuşit să le rupă pe ambele? Nu este povestea mea, eu doar o traduc. All rights reserved: @musicnotes.