"You know I'll be your life, your voice, your reason to be. My love, my heart, is breathing for this moment in time, I'll find the words to say, before you leave me today."- One Direction
Andie's P.O.V.
Niciodată nu am ştiut cum este să te afli în siguranţă. Eram genul de persoană care nu avea încredere în ceea ce o înconjoară, pentru că niciodată nu mă simţeam în siguranţă şi asta se întâmpla chiar şi când mama era în preajmă. Înăuntrul meu ştiam că ceva asemănător se va întâmpla şi mereu ştiam sau cumva simţeam că atunci când ea va pleca, va veni timpul meu să-mi găsesc siguranţa.
Doar că niciodată nu ştiam că va fi Harry.
Harry Styles, pentru numele lui Dumnezeu. Harry starul pop, frângătorul de inimi, cel care în fiecare seară eravăzut cu o altă fată, m-a luat la el acasă şi m-a tratat ca pe cea mai fragilă fiinţă pe care a întâlnit-o vreodată. Şi pentru prima oară în viaţă, am simţit în sfrâşit cum este să te simţi în siguranţă. El este cel care mă ţine în siguranţă.
Dar cu toate clipele bune, vin şi cele rele. Cum ar fi felul cum Harry se comporta cu mine, ca şi cum nu aş fi capabilă să ies pe stradă sau să gătesc- credea că o să mă ard şi pe mine şi apartamentul lui- sau chiar să-l sun pe Luke, încă nu am găsit motivul acestul lucru.
Simt că ultimele zile au fost atât de relaxante şi revigorante, ei bine, în majoritatea timpului, pentru că eu şi Harry ne-am certat destul de mult din cauza încăpăţânării noastre. Cum ar fi ultima oară, când am vrut să merg la unul din concertele lui a spus:
- Nu cred că ar trebui să mergi, toţi prietenii noştri vor fi acolo și chiar crezi că ești pregătită ca să-i vezi? a mârâit el și a pus mai mult zahăr în bol. Preparam negrese și chiar dacă rețeta spune clar că nu este nevoie de zahăr, a insistat să punem, pentru că spune că ”știe ce face.”
Am luat zahărul din mâinile lui și l-am pus pe masă, prindindu-l serioasă.
-Te compotți de parcă toți ar fi niște monștii, care mă vor devora de îndată ce mă vor vedea, am răspuns cu un zâmbet.
El și-a dat ochii peste cap și a ridicat din umeri, întinzând unul în tavă cu degetele.
-Ar putea fi.
L-am plesnit peste mâini.
-Nu-ți folosi mâinile! am exclamat. Este scârbos.
Și ridicat o splânceană.
-Aș putea folosi alt ceva, a rânjit el, la început nu am înțeles ce voia să spună, dar când am făcut-o, ochii mi s-au deschis atât de larg încăt mă dureau. Am luat una dintre igurile care erau pe masă și am început să dau în el cu ea.
-Ești, am lovit, un ciudat, am continuat să lovesc, dezgustător. Am râs în acest timp, ca și el, dar brusc, mâinile lui au ajuns în jurul taliei mele. Am exprat ușor printre buze și i-am simțit mâinile lui moi pe pielea mea, când m-a apropiat mai mult de el. Ochii lui erau plini de emoție, înainte ca un rânjet să-i apară pe buze, iar mâinile lui au ajuns pe obrajii mei.
Îmi simțeam întregul corp cum mi s-a încordat, iar insensibilitatea pe care am simșit/o până acum, a dispărut brusc, pentru o mică secundă, iar atunci el s-a aplecat spre mine.
-Poate sunt un ciudat, dar cu siguranță iubești asta.
Imina mi-a sărit peste o bătaie, iar privirea lui a ajuns pe buzele mele și o încruntătură i-a apătut pe frunte, cât se apleca spre mine, ca și cum voia să experimenteye ceva. Dar exact înainte ca buzele lui să le atingă pe ale mele, m-am întors ușor.
CITEȘTI
Fake Fiancée [HS]- Română.
FanficEste o linie subţire între prefăcătorie şi adevăr… Este o line subţire între iubire şi ură… Cum au reuşit să le rupă pe ambele? Nu este povestea mea, eu doar o traduc. All rights reserved: @musicnotes.