În acest moment cred că aş avea nevoie de mii de dicţionare sau link-uri care ar putea un cuvânt simplu: căsătorie.
Ce înseamnă? Ce implică? De ce fac oamenii asta? Este doar o semnătură pe hârtie. Dar din câte ştiu, căsătoria este felul prin care îi arăţi cuiva că îl iubeşti, atunci când faimosul Harry Styles mi-a cerut să mă căsătoresc cu el, am îngheţat.
Normal că lucrurile încă se mişcau în jurul meu, dar pare că timpul s-a oprit brusc pentru mine, gândindu-mă la sutele de posibilităţi pentru care Harry Styles m-ar putea cere în căsărorie.
Doar dacă totul nu era doar o glumă...
-Încerci să fii amuzant? am borborosit, surprinzător de ascuţit, mult mai ascuţit decât mă aşteptam.
Faţa lui era, totuşi, serioasă, arăta chiar speriat şi faptul că nu râdea de mine mă speria şi mai tare. Ce se petrece?
Atunci am realizat că nu aveam de gând să-i răspund la întrebare, dar am vorbit.
-De ce ai vrea tu să te căsătoreşti cu mine?
Părea că mă insult singură, desigur, nu aş fi întrebat dacă altcineva, întâmplător, m-ar întreba dacă mă căsătoresc cu el, dar aici vorbim despre Harry Styles. Harry Styles, frângătorul de inimi în jurul adolescentelor.
De ce ar vrea ea să se lege de cineva?
Ochii lui i-au întâlnit pe ai mei, apoi şi-a deschis gura să spună ceva, dar a închis-o la loc, iar apoi a deschis-o din nou.
-Uite, ştiu la ce te gândeşti, dar nimic nu este adevărat.
Chiar vreau să ies din maşina asta şi să mă ascund între-o debara sau ceva asemănător.
-Atunci, te rog, explică-mi, pentru că nu găsesc absolut niciun motiv pentru care ai vrea să te căsătoreşti cu mine, gura îmi era încă deschisă, arătând cât de surprinsă şi confuză eram.
Mâna lui transpirată a trecut printre buclele lui, iar ochii i s-au închis strâns, iar după aceea i-a deschis şi m-a privit.
-Sunt sigur că ai auzit, toată lumea a auzit, toate zvonurile care umblă în jurul meu, a oftat el.
Am aprobat din cap şi l-am aşteptat să continue.
-Ei bine, managementul a găsit o cale să facă aceste zvonuri să se oprească... iar această cale a fost să spună că sunt logodit, o relaţie stabilă, care, chiar dacă este falsă, trebuie să pară reală.
Nimic real... Cine ar vrea să se căsătorească, dacă nu este cu adevărat îndrăgostit?
Am oftat şi i-am copiat acţiunile, trecându-mi o mână prin părul meu zburlit. Mâinile îmi erau reci şi transpirate.
-Şi de ce tu... De ce m-ai ales pe mine? Pun pariu că nu-mi ştii numele, nimic din ce spunea, nu avea sens.
-A fost o alegere pe moment! Toţi îmi făceau poze şi strigau, crede-mă, am mai trecut prin asta, înainte, dar niciodată cu atât de multă lume. Ştiam că trebuie să fac ceva să scap de ei..., a borborosit, înainte să ofteze şi să mă privească. Şi tu erai acolo, fără să gândesc te-am luat de mână şi am spus lucruri pe care nu trebuia să le spun.
M-a numit logodnica lui în faţa tuturor acelor persoane, nu era de mirare că încercau să-mi bage acele microfoane pe gât, doar ca să mă uită vorbind.
Mi-am simţit gura uscându-se, numai la gândul câte persoane de felul acela mă vor deranja de acum în colo. Îmi puteam simţi pulsul crescând, enervarea lunând controlul tuturor simţurilor mele.
CITEȘTI
Fake Fiancée [HS]- Română.
Fiksi PenggemarEste o linie subţire între prefăcătorie şi adevăr… Este o line subţire între iubire şi ură… Cum au reuşit să le rupă pe ambele? Nu este povestea mea, eu doar o traduc. All rights reserved: @musicnotes.