„Couple more shots you open up like a book.”-Of Mice & Men
Andie
Mi-am simţit buzele curbându-se într-un sărut şi aşa au făcut şi ale lui. Şi nu, nu din cauza drogului mă simţeam atât de extraordinar, ci din cauza sărutului se simţea aşa. Iar asta făcea totul mai bine, ştiind că Luke poate îmi poate cauza o astfel de racţie.
El mi-a muşcat uşor buza, iar eu am gemut. Nu-mi păsa că este o posibilitate destul de mare ca toţi să se holbeze la noi, cu gurile căscate şi să doar poate- sper- Harry se uita urât spre noi.
Încrederea pe care mi-o dădeau droguir îşi făcea, în sfârţit, simţită prezenţa, luând toată ruşine, pe care probabil aş fi simţit-o. Eram pe punctul de a mă depărta, când cineva m-a prins de mâna şi m-a tras de lângă Luke. Am suspinat la pierderea contactului.
-Ce dracu’? am mârâit şi m-am întors spre Harry, mâna lui mi-o strângea pe a mea şi părea mai nervos ca niciodată.
Luke, pe de altă parte, avea cel mai mare zâmbet pe care l-am văzut vreodată să-l aibă şi doar privindu-l, mi-a apărut şi mie pe buze un zâmbet.
-Eşti un distrugător de distracţie! l-am acuzat pe Harry şi mi-am smuls mâna dintr-a lui.
El şi-a dat ochii peste cap.
-Nu crezi că a fost îndeajuns? a borborosit el.
M-am uitat spre Luke şi am chicotit. Este pentru a doua oară când chicotesc de când i-am cunoscut pe băieţii aceştia şi deja mă simt minunat. Ştiam că drogurile acţionau pentru mine, pentru că eu, cea normală, m-aş fi plesnit ca să mă opresc din chicotit.
-Nu ştiu, întreabă-l pe Luke dacă a fost îndeajuns, am zâmbit, mergând spre Luke.
El s-a întors spre mine, iar unul dintre colegii lui de trupă l-a plesnit peste umăr.
-Vom fi în cameră, ţine minte că avem doar jumătate de oră, a râs Calum şi a plecat alături de ceilalţi băieţi.
-Să nu faci ceva ce eu nu aş face! a strigat Ashton, întrând în cameră.
Am izbucnit în râs şi a observat că Luke a devenit emoţionat, lângă mine. Ei bine, cred că este timpul să vorbim despre asta. M-am uitat spre Harry, care era alături de Talia într-un colţ şi se încrunta spre noi.
-Ei bine... Talia, Harry, ne puteţi lăsa singuri? am spus, întorcându-mă spre ei, uitându-mă răutăcios. Talia a aprobat din cap şi s-a uitat spre Harry.
-Cum vreţi, a borborositr Harry, împingând-o pe Talia pe hol.
Am luat o gură de aer şi m-am întors spre Luke, poate nu voi fi niciodată cu Harry, dar Luke este interesat de mine, chiar era, şi cred că poate şi eu sunt de el. Şi acum mi-am dat seama cât de tâmpită este chestia asta, să-ţi placă de doi băieţi în acelaşi timp, dar totodată, este bine că eu cu Harry nu avem nicio şansă, pe când eu cu Luke avem.
Ceea ce înseamnă că nu trebuie să aleg, în plus, tot ce trebuie să fac este să petrec timp cu Luke, ca să mi-l scot pe Harry din cap. Este clar că simt ceva pentru el, dat tot ce trebuie să fac este să fac cumva să scap de ele.
-Ei bine, ceea ce s-a întâmplat, a spus Luke, şi s-a rezemat de perete.
M-am rezemat lângă el.
-Vrei să-mi spui de ce s-a întâmplat? m-am uitat la el.
-Nu este destul de evident? a rânjit el. Eşti de treabă, eşti frumoasă şi uimitoare şi nu ştiu cum de Harry nu simte ceva pentru tine.
CITEȘTI
Fake Fiancée [HS]- Română.
Fiksi PenggemarEste o linie subţire între prefăcătorie şi adevăr… Este o line subţire între iubire şi ură… Cum au reuşit să le rupă pe ambele? Nu este povestea mea, eu doar o traduc. All rights reserved: @musicnotes.