12. Scene Two- Roger Rabbit

18.7K 880 237
                                    

„Nobody’s gonna love you if you can’t display a way to capture this.”- Sleeping With Sirens.

Andie

Este cald aici, vreau să spun, foarte cald. Ochii mi s-au deschis uşor, iar lumina puternică de afară m-a făcut doar să-i închid la loc. Este ceva pe mine, exact pe stomacul meu, ceva foarte fierbinte. L-am prins şi ochii mi s-au deschis brusc.

Este o mână. Mâna lui Harry ca să fiu mai exactă. Mi-am întorsc capul într-o parte, să-l privesc şi să văd cât de încurcaţi eram şi am tresărit când i-am văzut faţa exact lângă a mea. Ultima oară când l-am văzut dormind, avea o mare parte din bucle pe faţă, iar pe buzele lui ieşeau sforăituri uşoare.

Pieptul lui era complet presat de spatele meu, iar ambele lui braţe erau în jurul meu. Capul meu era aproape lipit de gâtul lui, iar picioarele lui erau înpletecite printre ale mele.

Pare atât de greşit, dar pe cine păcălesc, iubesc asta. Am zâmbit când am încercat să mă dezlipesc de pieptul lui, dar şi-a strâns braţele în jurul meu mai mult şi m-a lipit din nou de el, afundându-şi nasul în spatele meu.

M-am întors spre el şi i-am prins părul între degete, punându-le la locul lor, de pe faţa lui. Nu părea să observe asta. Dar cât de mult mi-ar plăcea să fiu aici cu el, chiar trebuie să merg la toaletă.

-Harry, trebuie să-mi dai drumul..., am şoptit.

S-a mişcat un pic şi capul lui a căzut pe umărul meu.

-Dă-i drumul... dă-i drumul... nu mă mai pot abţine, a şoptit el în somn.

Am izbucnit în râs imediat, amintindu-ni tonul lui de apel de ieri. Râsul meu era atât de puternic încât Harry a sărit, trezindu-se, ochii lui scanând camera.

Am râs chiar mai tare, iarr Harry şi-a întors capul spre mine, fără să ştie de ce râd. Ar f trebuit să filmez asta, m-ar fi înveselit de fiecare dată.

-Ce-i atât de amuzant? s-a bosumflat el, trântindu-se din nou în pat, dar cât de departe putea de mine.

-Chiar atât de mult îţi place „Frozen”? m-am uitat la el.

S-a scărpinat în cap.

-Da... de ce?

Nu mă mai puteam abţine, am izbucnit din nou în râs şi m-am ridicat din pat. Se uita la mine de parcă aş fi nebună, dar nu mă puteam abţine. O dimineaţă atât de bună, cine ar fi ştiu că o să-mi placă atât de mult timpul petrecut cu Harry?

*****

Îl aşteptam pe Harry să iasă de la duş şi încercam să-mi strâng părul ciufulit într-un coc, când i-am observat telefonul luminând. Nu am văzut când l-a lăsat, dar era aici.

Am pus peria jos şi m-am apropiat de iPhone-ul subţire. A primit un mesaj.

Talia <3: Iubire, îmi este dor de tine, vii să mă vezi?

Imdiat ce l-am citit, Harry a ieşit din baie şi exact ca aseară, avea un prosop în jurul şoldurilor. M-am uitat în jos, este atât de greşit şi foarte curând totul se va termina şi Harry se va întoarce la Talia, pe care o iubeşte cu adevărat şi eu voi fi lăsată în urmă, cu inima frântă. Nu contează cum, dar nu mă pot îndrăgosti de el.

-Hei, m-am gândit să mergem să mâncăm micul dejun la cafeneaua Taliei, a spus el vesel, când s-a dus spre dulap.

-Da, sigur, am borborosit şi mi-am ţinut capul în jos, când am ieşit din cameră, mergând spre sufragerie.

Fake Fiancée [HS]- Română.Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum