24. Never be

14.2K 819 30
                                    

”I need your love to guide me back home, when I'm with you I'm never alone. I need to feel you, feel you tonight, I need to tell you that it's all right.” - 5SOS

Andie


Simțeam că întreg stomacul meu a fost uplut de noduri și flururi și lei și spiriduși dansatori, iar eu eram în flăcări. Mi-am închis ochii când buzele lui reci au început să-mi răspundă, iar mâna mea a ajuns la baza gâtului său și l-am apropiat mai mult de mine. 

Se pare că și el a luat foc, pentru că a scos un sunet puternic care era între un geamăt și un mârâit, iar mâinile lui mi-au strâns umerii. Simțeam furmicături pe piele, când sunetul zgomotos de apel al lui Harry îi cerea atenția și ne-am depărtat unul de altul- respirând greu. 

S-a uitat la mine cu adorație și îi puteam auzi inima bătând, când s-a aplecat să-și ia telefonul, care nu s-a oprit din sunat și a răspuns fără să se uite la ecran. 

-Alo? a spus el, ochii lui au rămas fixați în ai mei, care străluceau de fericire și nerăbdare. Dar rapid, după ce persoana a răspuns, sprâncenele lui s-au încruntat și a strâns puternic telefonul între degete.

-Ce? Ești bine? a spus el îngrijorat și grăbit în telefon. Mă uitam spre el, nedumerită.  Vrei să-l sun pe Luke? a întrebat el și nu mă puteam abține să nu mă întreb cine era.

-Bine, voi ajunge imediat, da, voi fi singur, a mârâit el și a închis fără să salute. Doar mă uitam la el fără să spun nimic. 

S-a întrors spre mine și ia-am văzut îngrijorarea din privire, înainte să tușesc ușor. 

-Este totul în regulă? am înrebat cu grijă. Cine a fost?

-Talia, a spus el încet.  Cineva a mers la cafenea și i-a jefuit, poliția a ajuns acolo, iar ea este rănită, a spus el rapid, nu știam de ce dar simțeam o senzație neplăcută în stomac. 

Era îngrijoat din cauza ei. 

Pentru că o iubește. 

-Este bine? am spus cu jumătate de gură, luândumi imediat privirea de pe el. 

El a aprobat din cap. 

-Mă duc acolo acum, te deranjează dacă mergi cu altcineva? Vrea să merg singur, a explicat el, iar imina a început să-mi bată mai rapid. 

La ce dracu' m-am gândit când l-am rugat să mă facă să-l plac? El o iubește și mereu o va face iar eu sunt doar foarte, foarte, proastă. 

-Da este bine, aproape am șoptit și am deschis ușa fără să mai spun altceva.

Dar apoi l-am auzit spunând: 

-Andie, așteaptă,  a coborât ea fereastra. 

Fără tragere de inimă m-am întors spre el. Părea că-i pare rău. 

-Ce? 

-Îmi pare rău. 

Am dat din cap și am încercat să zâmbesc. 

-Nu-i nimic, voi vorbi cu Luke să mă ducă sau cu altcineva, am spus, dar în loc să pară ușurat, s-a încruntat mai mult și a pufăit ușor. Am început să mă întorc din nou, iar după ce a pornit mașina m-a strigat din nou. 

-Vom vorbi despre asta mai târziu, mi/a spus el, ochii lui fiind fixați în ai mei, iat pe buzele lui a apărut un zâmbet luminos. Nu mă puteam abține să nu înroșesc. 

Fake Fiancée [HS]- Română.Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum