"Keep your feet ready, heartbeat strada, keep your eyes open. " - Taylor Swift
******
Atâtea lucruri, atât de multe lucruri treceau prin mine acum. Electricitate, foc, iar gândurile îmi spuneau ca este greșit, mă întrebăm de ce fac asta. Îl sărutat, pe logodnicul meu, ei bine, pe cel fals, dar cel mai importat lucru era ca în sărutam pe Harry Styles. Cine naiba face asta? Ce naiba așteptăm de la el, să mă sărute inapoi? Ei bine, deja făcea asta, dar ce se va întâmpla după? La ce o să ne conducă asta?
La nimic! Normal, era doar un sărut beat si din câte știu, poate sa nu o și-l amintească deloc mâine dimineață.
Mi-am deschis ochii și i-am privit fața, ochii lui erau închiși, buzele lui erau încă presate de ale mele, iar mâinile lui îmi masau corpul. Părea concentrat și atât, atât de fierbinte. Ochii mi sau deschis larg și mi-ai pus mâinile pe pieptul lui, înainte să-l împing de pe mine. Era prea mult pentru mine, nu voiam sa-i mai văd fața; nu voiam să mă gândesc sau sa vorbesc despre asta. Ce va spune? Va rade de ce am făcut? Va vrea mai mult de la mine? Nu am așteptat sa aflu.
Aerul m-a lovit ca și gheata, când am ieșit afară. Eram pe punctul de a-mi pune geaca pe mine, când mi-am simțit niște lacrimi nedorite în ochi. Cred ca o parte din mine era beata sau poate eram prea emoționată ca Harry va veni după mine, încât mi-au fost afectate canalele lacrimogene. Cu toate acestea, nu-l puteam lăsa să mă gaseasca și spre confortul meu, am vazut un taxi pe partea cealaltă a drumului. Nu am stat pe gânduri și m-am indreptat spre el.
Știu ca mama se va supără ca voi ajunge târziu acasă, dar din câte stiam, ea era deja adormita și probabil credea ca sunt în pat. Într-un fel, știam ca, dacă lui Harry i-am pasat de acel sărut, acela va fi primul loc unde mă va căuta. Așa ca i-am spus taximetristului sa mă lase acasă la Danny, cel mai bun prieten al meu. Probabil mă va uri ca îl voi trezi la trei dimineață, dar nu aveam unde sa merg și el era cel mai bun prieten al meu- în acest moment am nevoie de mult sprijin moral.
Danny locuia singur, în partea estica a orașului. Ai putea spune ca este un apartament confortabil de burlac, dar având în vedere ca era gay, și-a numit apartamentul "împărăția burlacilor", unde toate doamnele singure și triste merg lin vizita.
Am plătit taxiul cu ultimii bani pe care îi aveam și m-am luat toate lucrurile. Chiar speram ca Amanda a respectat înțelegerea și mi-a pus o suta de mii în cont. Nu știu de ce am cerut atât de mult, dar dorința, dorința pentru acea substanță nesănătoasă m-a făcut sa vreau din ce in ce mai mult. Normal, nu aveam de gand să-l cheltuiesc pe toți pe droguri, aveam o mama căreia trebuia sa-i port de grija, dar știam ca cel puțin zece mii vor fi pentru dorințele mele.
Lumina slaba din hol s-a aprins, când am intrat în clădire. Mi-ai tras geaca pe mine mai bine. Cred ca aceasta clădire suferă niște modificări, pentru ca niciodată nu a fost așa. M-am oprit în fata ușii lui Danny și mi-am scos telefonul, niciodată nu răspundea la sonerie. Spune ca nu o aude, dar știu ca este prea leneș sa se oprească din a se uita la House Wives of Orange County și sa se ridice sa răspundă, așa a m-am obișnuit să-l sun în loc sa sun la sonerie sau sa bat la ușă.
A sunat câteva ori, dar contează este ca a răspuns.
-Jur ca daca nu ai un motiv bun sa mă trezești la ora asta, te vor strânge de gat, a mârâit el in telefon. Stiu ca a vrut sa sune a amenintare, dar cu vocea lui somnoroasa părea a reproş.
Mi-am trecut o mână prin par, mai aveam alcool în sânge, pentru ca nu i-am fi spus de înțelegerea cu Harry atât de repede. Dar am ăcut, iar acest singur lucru, l-a făcut să-mi deschidă uşa.
CITEȘTI
Fake Fiancée [HS]- Română.
FanficEste o linie subţire între prefăcătorie şi adevăr… Este o line subţire între iubire şi ură… Cum au reuşit să le rupă pe ambele? Nu este povestea mea, eu doar o traduc. All rights reserved: @musicnotes.