"Co když s tím nesouhlasím?" otočila jsem se k němu zády a pozorovala jeho počínání přes rameno.
"Měla bys, protože jinak tě vyhodí," řekl vážným tónem, přičemž si poklepával nohou.
"Dobře, ale nic víc!" upozornila jsem ho a otočila se zpět k němu. Na jeho tváři pohrával malý a zároveň trochu nervózní úsměv.
"Můžu?" pohlédl na svoji ruku, kterou natáhl k té mojí. Jen jsem na něj kývla a vložila svoji ruku do jeho. Jemně jsem mu ji stiskla a pomalu vykročila vpřed, což se ale nedalo, protože Josh stál stále na místě.
"Jdeme?" zeptala jsem se ho malinko podrážděně, ale stále více méně mile.
"Známe se 2 měsíce, poznali jsme se v parku, když jsi venčila psa a ten na mě skočil. Jsi z New Yorku a je ti 22. Něco víc bych měl vědět?" řekl pár faktů a informací, které byly důležité pro naši hru a já přemýšlela nad tím, co je ještě důležité, aby věděl on.
"Nemám rodiče, prostřední jméno je Louise," zkrátila jsem svůj životopis do dvou zásadních informací. "Josh Devine, bubeník. Co ještě?" rychle jsem na něj vychrlila otázku a snažila se zapamatovat si všechny informace, kterých bylo na tak krátkou chvíli požehnaně.
"Prostřední jméno John a jsem z UK. To by mohlo prozatím stačit. Kdyby nastal nějaký problém, tak si nějak pomůžeme, ok?" otočil se směrem ke mně a já jen kývla. Konečně jsme vykročili do místnosti, kde byli kluci a jejich bodyguardi. Vešli jsme ruku v ruce a kluci na nás jen hodili nechápavý pohled.
"Musíme si nacvičit, že spolu chodíme, abychom to mohli na lidi dobře zahrát," objasnil jim to Josh a protočil oči. V tu ránu jsem vytrhla svoji ruku z jeho sevření a založila si ji v bok.
"Myslím, že vy to ani nacvičovat nemusíte!" vykřikl Niall ze svého záchvatu smíchu, ale můj a Joshův rozzuřený pohled ho zpražil.
"Pardón!" zaklesl se ještě více do křesla, ve kterém seděl a ostatní se mu jen smáli.
"Takže na scénu, pánové!" přiběhl někdo a všichni kluci odešli. Zůstala jsem tam jen já a pár dalších lidí, včetně Paula, na kterého jsem měla spoustu otázek.
"Paule, jak to bude dál? Myslím, až se pojedeme do Mexika...," vyhrkla jsem jednu z milionu otázek, které jsem měla na srdci.
"Nejspíš pojedeme tour busem, takže spolu budete muset být v jedné ložnici...," snažil se zamumlat poslední větu tak, abych ho neslyšela, proto si i zakryl rukou pusu, ale stejně jsem ho slyšela, avšak vyrovnaně jsem odpověděla. Ačkoliv mě to více než rozrušovalo, nedala jsem na sobě nic znát.
"Dobře," doplnila jsem svou odpověď o úsměv a pozorovala kluky zkrze televizi.'Ahoj New Yorku! Jak se dnes máte?' zeptal se Liam davu a já jeho počínání bedlivě sledovala.
Niall a ostaní tam seděli a něčemu se smáli, ale to, co řekl Niall, si s ním ještě vyřídím.
'Dave! Víte, že náš bubeník Josh má přítelkyni?' zakřičel se smíchem. V tu chvíli ve mně hrklo.
'Jmenuje se Emily a je tu dnes s námi.' Doplnil ho o další hrůznou informaci Niall.
'Pojď za námi, Emily!' zatloukl poslední hřebík do mé rakve Zayn a já za Paulova postrčení byla donucena vyjít před dav ječících a brečících fanynek, kterých jsem se, upřímně řečeno, trochu bála.
S oblečením, které jsem měla na sobě, jsem se nemusela úplně bát vyjít tam, ale i tak nevím, jestli obtáhlé černé minišaty v kombinaci s vysokými podpatky, díky kterým jsem byla o trošku vyšší jak Josh, byly idelní na první seznámení s Joshovou 'třetí' rodinou.
Vyšla jsem na pódium a kluci ke mně ihned přiběhli. Nechápavě jsem na ně zírala a přemýšlela, co má to všechno znamenat.
"Joshi, připoj se k nám!" křikl na něj svým chraplavým hlasem Harry. Josh tedy položil paličky a sešel schody ze svého místa, které ho dovedly přímo k místu, kde jsme stáli.
"Josh a Emily jsou spolu už 2 měsíce. Co byste řekli na takového francouzáka?" křikl do davu Liam a zasmál se. Ve mně se naopak začala vařit krev, a abych se udržela v klidu, zaťala jsem pěst. Nechápavý pohled na Joshe, střídaný s pohledem vražedným na Liama a ostaní kluky, byl zřejmý.
Josh jen zakroutil hlavou a pokrčil rameny. Najednou se začal naklánět k mým rtům. Stála jsem tam potichu, klidně a celkem i vyrovnaně vzhledem k romu, co přijde, ale i tak mě to štvalo, protože jsme si řekli žádné polibky.
Josh překonal tenkou mezeru mezi námi a přiložil své hebké rty k mým. Začal s nimi pomalu pohybovat a já si ho instinktivně přitáhla za krk blíže a mimoděk vložila do polibku trochu vášně.
Dav se jako na povel rozkřičel a my se od sebe konečně odpojili. S úsměvy na tváři jsme pozorovali jásající dav a bez zábran se chytili za ruce.
"Emily, co takhle si s námi užít koncert?" navrhl Niall a já na něj hodila opět nechápavý pohled. Asi bych s tou nechápavostí měla něco dělat, ale jde to s takovými exoty? Vědět o co jde a plně vnímat?
ČTEŠ
Safety or Love
FanfictionKaždý sen se může stát skutečností stejně rychle, jako se cizinci stanou více než přáteli. Rozhodla jsem se po publikovat jeden ze svých starých příběhů, aby nezůstal navždy zapomenut. Doufám, že se bude alespoň trošku líbit.. :) Ps: Cover je zatím...