#12

42 4 0
                                    

Ležela jsem tam nic nedělajíc na posteli a přemýšlela nad tím, jaké to bude - trávit s ním tolik času.
Dech se mi chvěl nad představou, že tu s ním budu tak dlouho, ačkoliv ty hádky by mohly být sranda.
"Neříkej, že tě vzrušuju," řekl se smíchem Josh, jehož poznámka byla asi mířena na ten chvějící dech.
"Drž hubu, manekýnko!" okřikla jsem ho se zaťatými zuby, které až vrzaly o sebe.
"Nevím, kdo měl kufrů jako my všichni dohromady!" vrátil mi úder, který ale dlouho nezůstal bez odezvy.
"Přece nechceš, aby tvoje přítelkyně měla tak málo oblečení," mrkla jsem na něj.
"To myslíš jak?" nechápavě na mě zíral a tentokrát to byl on, kdo byl mimo mísu.
"No jsem tvoje přítelkyně, takže přeci nemůžu chodit pořád v těch pár hadrech. A protože mě máš 'rád', tak mi na to dáš peníze," mrkla jsem na něj a zářivě se usmála.
"Kurva!" zaklel hlasitě po chvíli, kdy si dal dvě a dvě dohromady, které mu určitě nedávaly tři, aby se mýlil. Bylo mu nejspíš přesně jasné, že on bude solit prachy na mé budoucí oblečení, když si vymyslel takový úžasný plán. Teda on s Paulem.
"Nemusíš mi děkovat. Já ten plán nevymyslela," poslala jsem mu ještě vzdušný polibek a už jsem stála pevně na nohách.
"Bože! Já jsem takový debil!" mlátil se do hlavy a pochodoval sem a tam podél postele.
"Neboj úplně tě nezrujnuju," zasmála jsem se a udělala štěněčí pohled.
"Fajn, ale půjdu s tebou, abych si trochu pohlídal konto!" napřáhl ukazováček a sledoval mě, jak odcházím do kuchyně spojené s něčím jako obývák.
Hodila jsem sebou na jedno z křesel a nohy si položila na konferenční stolek, ze kterého jsem popadla televizní ovladač a následně ji zapnula.
'Josh Devine, bubeník skupiny One Direction, dnes předvedl svoji novou přítelkyni Emily Roberts, která by měla být z New Yorku. Jejich vztah podle zdrojů trvá už asi 2 měsíce. O této dvojici vás budeme i nadále informovat a teď další zprávy ze světa,' ozval se z televize hlas moderátora a já jen zírala s otevřenou pusou.

"Tak ty vole!" ozvalo se za mnou. Uviděla jsem Joshe a jeho výraz v kombinaci s pusou do kořán.
"Docela rychle se to šíří," řekla jsem s očima zabořenýma do mobilu.
"Nech mě hádat. Jsme v trendech," protočil oči a s jeho přesným výrokem, což mu jasně zvedlo sebevědomí, došel až ke mně a podíval se do mobilu.
"Jemily forever! Skvělý trend na to, že jsme spolu jen 2 měsíce a oni to ví 2 hodiny," smála jsem se na celé kolo, ale Joshovi do smíchu nebylo.
"Teď to bude nejhorší, protože tě budou všude poznávat, takže se připrav," upozornil mě celkem vlídným hlasem a posadil se do dalšího křesla.
"Stejně bych byla všude s tebou, takže by nás poznali i tak," připomenula jsem mu již známý fakt, který byl docela podstatný.
"Jdu si lehnout," řekl, hlasitě si zívl a odkráčel si to do jeho, tedy do naší, ložnice.
"Moc se neroztahuj, Růženko!" stihla jsem ještě zakřičet, než zabouchl dveře a nejspíše zalehl do postele. Já se tedy odebrala do sprchy a konečně si svlékla upnuté šaty a nepřirozeně vysoké podpatky. Dala jsem si rychlou sprchu a jen v ručníku se přemístila do ložnice.
Josh tam nevinně ležel na posteli otočen na boku. Došla jsem ke svému kufru a vytáhla z něj spodní prádlo, které jsem si rychle natáhla a lehla si do postele.

"Vstávat!" ozvalo se z kuchyňky a já byla díky tomu neandrtálci, který neumí budit nežně, nucena otevřít oči, což mě celkem vyděsilo. Ležela jsem v posteli, to by ještě sedělo, ale tohle nesedělo! Josh mě objímal kolem pasu a hlavu měl zabořenou v mém rameni.
Z toho šoku jsem ihned vyskočila na nohy až jsem zaškobrtla a letěla na zem.
"Jsi v pořádku?" vešel do pokoje nevítaný host, který dokonale zničil a zahnal moje sny. Paul.
"Jsem. Co se děje?" zeptala jsem se a zároveň si promasírovávala naražený zadek.
"Zastavili jsme v Nashvillu, protože kluci si vymysleli, že chtějí jít někam do kina a na jídlo. Prostě blbosti, takže dnes tu budeme asi celý den," dopověděl a už na odchodu dodal: "Jo, jinak pěkný spodní prádlo," rudé líce se nedaly zakrýt, proto jsem se o to ani nesnažila.
"Vstávej!" křikla jsem po Joshovi a hodila na něj polštář na důkaz toho, že je to myšleno vážně.

Safety or LoveKde žijí příběhy. Začni objevovat