#13

41 3 0
                                    

"Nech toho! V noci se tu roztahuješ a teď mě budeš budit?!" odpověděl se zavřenýma očima a celkem ospalým hlasem, který jsem ale hodlala rychle zahnat.
"Dobře, tak já si teda vezmu tvoji peněženku a jdu nakupovat sama!" zahájila jsem výhružnou taktiku. Pak už jsem jen pozorovala, jak rychle vstává z postele a staví se skoro do pozoru.
"Fajn, tak jdeme," prohlásila jsem po tom, co jsem na sebe hodila nějaké oblečení a ujistila se, že mám vše. Tedy hlavně peněženku. Joshovu peněženku.
"Ty vole, s tebou žít, tak si to jdu hodit! Pořád mě někam ženeš a to jsme spolu teprve 2 dny!" hudroval cestou na hlavní třídu Nashvillu.
"Být tebou, tak nekecám nebo nepůjdeme jen do krámů střední třídy, ale i do milionářských krámků!" zklidnila jsem jeho ego a vydala se do jednoho z krámů.
"400 dolarů," řekla suše žena za pokladnou. Josh jen tasil z peněženky pár bankovek a podal jí je.
"Tolik peněz za pár hadrů!" vedl další ze svých poznámek při cestě do autobusu.
"Byli jsme jen v jednom krámě a ke všemu mám asi 15 triček a 4 džíny, takže bych si na cenu nestěžovala!" tím ho potkala další ledová sprcha a my mohli už bez řečí dojít až k autobusu. Naštěstí úplně v klidu, protože lidé ještě nejspíš netuší, že jsme tady.
"Kdybych já debil nechtěl bodyguarda," říkal si spíše sám pro sebe, ale na můj sluch nemá ani nejtižší tón.
"V jedné věci máš pravdu. Jsi debil," podpořila jsem ho v názoru, který propagoval a posadila se konečně na postel, na kterou jsem položila horu tašek.
"Nechtěj vědět, co si myslím o tobě," odfrkl si a odhodil svoji bundu na měkkou postel, na které jsem právě vydýchavala ten rychlý maraton nákupu.
"Táhni!" stručně jsem ho odbyla a šla si uvařit kávu.
"Mně neuděláš?" zakřičel uraženě z ložnice a zároveň si převlékal tričko.
"Ne!" tak jasně zněla má odpověd, která se rozlehla celým autobusem.
"Fajn!" zakřičel naštvaně a já si mezitím zalila rozpustnou kávu v hrnku horkou vodou. Otočila jsem se na patě a začala hledat ve velké skříňce s potravinami cukr.
"Díky!" řekl Josh a já ho už jen viděla, jak odchází s mou kávou držíc ji ve svých špinavých prackách!

"Dej ji sem!" zakřičela jsem na něj.
"Co za ni?" optal se mě s drzým úšklebkem na tváři a mou kávou stále v ruce.
"Třeba facku?" navrhla jsem jedno rychlé a prosté řešení, které by mohlo vyřešit tuto situaci a bylo by mi zároveň potěšením.
"Hmm. NE!" odsekl mi a upil z mého šálku pečlivě připravené kávy.
"To si vypiješ!" upozornila jsem ho a rychlými kroky se dostala až k němu.
"Máš pravdu, tohle si vypiju," uchechtl se a znovu si odpil z kávy. Nejradši bych mu ji těď vytrhla z rukou a sama se napila. Moment! Já to udělala. Vytrhla jsem mu hrnek z ruky a napila se lahodného černého nápoje.
"Hej!" obořil se proti mému činu, ale i to mu bylo k ničemu. Se svým šálkem kávy jsem se uvelebila do jednoho z křesel a opět zapnula televizi, která byla tentokrát plná jiných novinek než o mně a Joshovi.
"Co když nás odhalí?" zeptal se úplně z cesty Josh a zamyšleně hleděl na rychlovarnou konvici.
"Co by měli odhalit?" nechápavě jsem na něj pohlédla a upila si z kávy, která byla rázem pryč.
"To, že nejsme spolu opravdu...," nechal svou odpověď rozplynout a zamyšleně si to štrádoval k lednici.
"Jak by mohli?!" odpověděla jsem jasně a stručně, protože jsem si byla na 100% jistá tím, že nemají sebemenší šanci nás ohalit.
"Dobře. Budu ti pro jednou věřit," ukončil naši nesmyslnou debatu, která byla stejně úplně nemístná, jelikož aby někdo přišel na to, že nejsme doopravdu spolu, tak by musel mít IQ tak 160, což nevím, jestli se o to někdo tak chytrý bude zabývat.
"Panstvo, jdeme hrát fotbal, kdo jdete?" přiřítil se do autobusu Harry a v ruce držel fotbalový míč. Pohledem zabrousil na Joshe, který chvíli přemýšlel, ale pak se vydal z autobusu ven a já šla za ním.
"Hraješ taky, jo?" zeptal se výsměšně Josh a jakým překvapením mu bylo, když jsem kývla na souhlas.
"Já, Emily a Zayn proti Liamovi, Harrymu a Niallovi s Joshem," řekl Louis a počítal, kolik nás tedy bude v týmech.
"Nás bude o 2 víc," upozornil Josh na detail, který byl ale asi trošku mimo.
"Jakto? Jen o jednoho," upřesnil to Zayn a nechápavě po něm koukal.
"S Roberts vás bude o 2 míň, protože s ní budou akorát problémy," upřesnil to Josh s úšklebkem na tváři a štrádoval si to do brány.

Safety or LoveKde žijí příběhy. Začni objevovat