#40

29 1 0
                                    

"Pozor!" zakřičel jeden z týmu záchranářů, a i když nedobrovolně, jsem jim tedy uhnul, ale jen na pár centimetrů, protože jsem chtěl být pořád s ní.

"Puls má. Rána ji zasáhla do levé plíce. To není dobré," říkal další z nich, když ji nákládali na vozítko. Všechno šlo tak hrozně rychle. Hala byla stále plná lidí, kteří tam jen stáli a koukali, co se děje nebo prostě plakali. Půlka plakátů s našimi jmény, teď byla popsána z druhé strany. 'Stay strong Jemily,' stálo na většině napsáno fixy, které fanoušci v rychlosti vytáhli.

Následoval jsem každý krok záchranářů s rozklepanýma rukama a divil jsem se, že vůbec můžu chodit.

"Jedu taky," zahlásil jsem klukům, když Emily nakládali do sanitky.

"Nemůžete," soucitně mě vyvedl z omylu jeden ze záchranářů a já pouze hodil pohled na Harryho, který hned pochopil. Do ruky mi strčil klíč od jeho auta a já rychle utíkal k jeho zaparkovanému Range Roveru. Při pohledu na něj jsem si vzpomněl na auto, které dali Emily, bylo stejné, jako měli všichni kluci z kapely. Em možná neznala pravý význam toho, proč jí ho dávají, ale hned, jak se probere, jí ho řeknu.

Mělo to znamenat něco jako 'Jsi jedna z nás.' Byl jsem tak rád, že si ji zamilovali. Nemůžu ji ztratit.

Nechal jsem se unést myšlenkami a vzpomínkami tak, že jsem přestal vnímat cestu, až jsem se bál, abych z té mojí děsivé jízdy neskončil v nemocnici taky.

"Emily-Emily Roberts, asi ji sem teď přivezli," doběhl jsme rychle od auta k první sestře, kterou jsem potkal.

"Právě ji odvezli na sál," informovala mě a ukázala směrem, jakým jsem se měl zřejmě vydat. Byly tam velké dveře s nápisem 'Operační sály' a kolem běhalo spousty doktorů. Neměl jsem ani odvahu se jednoho z nich na něco zeptat nebo na něj dokonze vůbec promluvit. Byl jsem úplně mimo. V jiném světě. Nechtěl jsem stále uvěřit tomu, co se stalo. Vběhla tam a zachránila mi život. Neměla to dělat! Neohrozila tím přece jen sebe!

Vzpomněl jsem si náhle na naše malé, praštil sebou do plastové nemocniční židle a hlavu si skryl do dlaní.

"Kde je?" uviděl jsem na konci chodby kluky s Paulem, kteří běželi ke mně.

"Bro, to bude v pořádku," zkusil otřepanou frázi Zayn, ale pak se mi jen vrhl kolem krku. Slzy měli všichni v očích a nikdo nepotřeboval nic skrývat.

"J-já v-všechno je-je to-o moje vinna," koktal jsem přes svoje vzlyky a snažil se uklidnit aspoň svůj tep, který jel nejméně na 230.

"Není," ujistil mě Liam a přisedl si ke mně, když jsem náhle spatřil doktora vycházejícího ze dveří operačních sálů. Bylo mi jedno, že to nemusí být ten doktor, co operoval Emily, a tak jsem rychle vyběhl."Emily, Emily Roberts," řekl jsem rychle a podle doktorova výrazu jsem se strefil. "Co je s ní?" ptal jsem se.

"Pane Devine, nejsem oprávněn...," začal, ale tohle jsem nehodlal poslouchat.

"Jsem její přítel, a vy to víte!" skočil jsem mu do řeči.

Vypadal, že chce ještě něco namítat, ale když viděl můj výraz, vzdal to.

"Slečna Roberts byla postřelena do levé plíce a i když je stabilizovaná, více nám řekne až následujících pár dní. Navíc se bojíme toho, jak dlouho zůstane v kómatu... Na jejím zátylku jsme našli velkou pohmožděninu, zřejmě je to následek toho pádu, což situaci také moc nenapomáhá," řekl mi a soucitně mě poplácal po rameni. Pak odešel. Ještě než jsem sebou znovu sekl do židle, potřeboval jsem znát odpověď na ještě jednu nevyřčenou otázku...

Safety or LoveKde žijí příběhy. Začni objevovat