Rose szemszöge
Mikor hazaértem leültem a kanapéra és rákerestem Pierre nevére. Rengeteg cikket adott ki, párba beleolvastam és ezután felléptem Instagramra. Ahogy pörgettem az értesítéseket megjelent egy, amin megakadt a szemem.
@pierregasly követni kezdett
-Mi a fene?!-gondolkodtam hangosan.
-Mi történt? -kérdezi Cel mikor belépett az ajtón.
-Ülj le elmesélem.-bólintott és pár pillanattal később már mellettem ült a kanapén.
1 órával később miután elmeséltem reggeltől kezdve az egész napot döbbentem ült és gondolkodott.
-Figyelj, ez egy jó dolog, ha úgy nézzük.-fordult felém térdét felhúzva.
-Mégis miért lenne jó? Csak egy munka miatt találkoztunk és ennyi. Lehet soha többet nem fogom látni.-mondtam kicsit ingerülten.
-Ugyan Rose, nem tudhatod.-próbált bátorítani barátnőm.
-Jajj Cel, ha nem lennél ki kéne téged találni.-mondtam már nevetve.
-Ugyan, nem kell kitalálni, mert már itt vagyok.-nevetett fel.
Este 8 óra lehetett mikor barátnőm hazaindult. Elmentem lefürdeni és elvégezni az esti rutinomat. Ezután lementem a konyhába csináltam egy kis salátát vacsora gyanánt és leültem megnézni a filmet. Igazából nem is arra figyeltem mivel a gondolataimat lefoglalta a francia fiú, de nem fordítottam rá nagyobb figyelmet. Mikor vége lett a filmnek elmosogattam a tálat és fogat mostam majd elterültem az ágyban és próbáltam elaludni.
Hajnali 3 óra körül felkeltem, mert még mindig nem tudtam aludni. Hirtelen a telefonomért nyúltam és nem gondolkodva visszakövettem a pilótát.
-Innentől már nincs visszaút!-suttogtam és elnyomott az álom.
··················································································································································
Reggel felkeltem és lementem a konyhába ahol főztem egy erős kávét. Ameddig azt ittam valami sorozatot néztem a tévében. Utána komótosan felmentem és átöltöztem. ma úgysincs semmi dolgom szóval felvettem egy szürke melegítőt és egy fekete rövid pólót. Telefonom rezegni kezdett ezért felvettem az ágyról és megnéztem az értesítéseket. Elakadt a lélegzetem is, mikor láttam, hogy Ő írt.
Pierre Gasly
Jó reggelt Rose!
Élveztem a tegnapi fotózást, ha gondolod összefuthatunk egy kávéra ma.Rose Dubois
Jó reggelt Pierre!
Én is élveztem. Összefuthatunk úgyse kell ma dolgoznom.Pierre Gasly
Szuper! 11kor a kávézónál jó neked?Rose Dubois
Persze, ott találkozunk.Ezután azonnal felhívtam legjobb barátnőmet, mert szükségem van a segítségére.
YOU ARE READING
Eső után szivárvány
FanfictionRose Dubois szerelmének köszönhetően bekerül a Formula 1 világába. Az élete úgy alakul ahogy azt szeretné viszont egy vacsora után minden megváltozik. Vajon Pierre képes megmenti a dolgokat vagy már túl késő ahhoz?