Part 32

620 29 0
                                    

Aznap este már elmúlt éjfél is mikor elmentünk aludni. Nem sokáig élvezhettem az ágy kényelmét mivel fél kettő volt és valaki eszeveszettül csöngetett. Nem tudtam ki lehet az így csendesen kimásztam Max mellől és elindultam az ajtó fele megnézni ki az aki ilyenkor jön. Egy nem túl szép látványt nyújtó Kelly Piquet állt előttem.

-Mit keresel itt?-kérdeztem ridegen.

-Bejöhetek?-kérdezte kisírt szemekkel.

-Kelly, miért jöttél ide?-kérdeztem kicsit ingerültebben.

-Pierre megcsalt.-kezdett el újra sírni.

-Gondolhattam volna.-nevettem fel cinikusan.

-Azt hittem szeret.-mondta halkan.

-Fogadj el egy jó tanácsot! Az egy dolog, hogy szeret, de az nem biztos, hogy hűséges is lesz. Itt az én példám. A menyasszonya voltam és a gyerekeit vártam, de mégis megcsalt az egyik volt legjobb barátnőmmel.-vontam vállat.-Még valamit szeretnél?-kérdeztem érdeklődést tettetve.

-Max itthon van?-kérdezte pár perc után.

-Épp fent alszik és én se bánnám, hogyha mehetnék vissza.-mondtam finoman.

-Szóval ti ketten?-kérdezte értetlenül.

-Nem, nincs semmi ilyenről szó.-ez tűnt a legjobb megoldásnak.

-Akkor mégis miért vagy az ő házába?-váltott át gúnyos hangra.

-Azért, mert ameddig te volt párommal enyelegtél Ő figyelt rám és igazi támaszom volt az elmúlt hónapokban.-emeltem feljebb a hangom.

-Bocsánat, hogy nem voltál elég Pierre számára.-mondta sajnálkozóan.

Ezután hatalmasat csattant a kezem a lány arcán. Egyáltalán nem éreztem túlzásnak. Amikor kiderült, hogy vele csalt meg a francia fiú egy szó nélkül tűrtem és egy rossz szavam se volt annak ellenére, hogy az állítólagos legjobb barátnőmmel bújt ágyba.

-Takarodj!-kiabáltam rá.

-Mi folyik itt?-jelent meg mellettem Max.

-Szia Maxi!-üdvözölte a lány hatalmas mosollyal az arcán.

-Te mégis mit keresel itt?-kérdezte a holland ingerülten.

-Téged kereslek.-mondta nyájasan.

-Mégis miért? Akkor az étteremben lezártam veled az életem azt a részét és kijelentettem, hogy soha többé látni sem akarlak.-sziszegte.

-Az csak egy apró botlás volt és amúgy sem számított.-mondta unottan.

-Előbb még azért sírtál mert megcsalt.-nevettem fel hisztérikusan.

-Kelly! Megkönnyítem mindhármunk dolgát. Hiába jöttél ide, nem fogok megbocsájtani és mint mondtam, ha még egyszer meglátlak itt nem fogsz jól járni.-mondta Max erélyesen.

Ezután hangos gyereksírás csapta meg a fülemet innen is tudtam, hogy az ikrek felkeltek a veszekedésre. Kétségbe voltam esve és a mellettem álló fiúra pillantottam.

-Megyek megnézem őket.-mondta majd elindult az emeletre.

-Kiket?-kérdezte idegesen.

-Ahhoz neked semmi közöd.-mondtam és már csuktam is volna be az ajtót, de nem hagyta.

-Gyereket csinált neked?-kérdezte és újra sírni kezdett.

-Nem és elmondtuk már jó párszor a világon semmi közöd az életünkhöz.-ezzel becsaptam előtte az ajtót.

Eső után szivárványWhere stories live. Discover now