Rose
Péntek reggel 7 órakor csörgött az ébresztő, ami azt jelentette ideje kelni, de én úgy döntöttem alszok még egy picit.
-Jó reggelt hercegnőm!-fonta karjait derekam köré.
-Jó reggelt!-mondtam a párnába.
-Ideje lesz kelni, 8-kor indulnunk kell.-engedett el és kimászott az ágyból.
-Nem akarom felkelni.-kezdtem el durcázni.
-Muszáj lesz, különben itt hagylak és nem kapsz csokit.-mondta, majd belépett a fürdőbe.
-Csokit?!-pattantak ki egyből a szemeim.
-Pontosan, tegnap említettem a fiúknak és mondták, hogy vesznek neked valami csokit. Szóval készülődj!-tolt ki a fürdőből.
-Jólvan Apa!-szemforgatás kíséretében leültem a bőröndöm elé.
Sokáig nem tudtam eldönteni, hogy mit vegyek fel, de végül egy sötétkék kosztüm nadrágot, Pierre egyik fehér AlphaTauris pólóját és mellé egy szandált. Mivel már kezdett látszódni a pocakom emiatt nem akartam semmi tapadósat felvenni, se magassarkút, mert egy idő után úgyis fájna benne a lábam. Már a tükör előtt álltam, mikor a fiú is megjelent teljes öltözetben.
-Mehetünk?-kérdeztem táskámat felvéve.
-Persze. Hé! Az az én pólóm!-nézett rám csúnyán.
-Tudom, de nem akarjuk, hogy bárki is tudja a kicsiket.-oldalra döntöttem a fejem és úgy mosolyogtam rá.
-Jó igaz, de induljunk, mert el fogunk késni.-nyitotta ki az ajtót előttem.
Rajtunk kívül már minden barátunk ott ült és nevetgéltek valamin. Mikor megláttak intettek és mi egyből elindultunk hozzájuk.
-Jó reggelt mindenkinek!-köszöntöttem barátainkat.
-Jó reggelt a gerlepárnak!-mosolygott ránk Max.
-Hogy vagy Rose?-kérdezte Carlos.
-Minden rendben szerencsére. Tegnap este megettem egy rakat csokit miattuk.-nevettem el magam.
-Irigyellek.-könyökölt az asztalra Lando.
-Szerintem ezt te sem gondoltad komolyan.-csapott tarkójára Carlos.
-Hé most miért? Egész nap ehet csokit!-kezdett el hisztizni.
-Lando, ha ilyen egyszerű lenne egyet értenék, de nem az szóval ne hisztizz!-néztem rá unottan.
-Miért, mi olyan nehéz abban, hogy gyereked lesz?-nézett értetlenül.
-Nos hol is kezdjem. Reggelente rosszul vagy és bármit eszel nem marad meg benned, folytonos láb-és hát fájás, minden féle kaját kívánsz és eszel is. Mikor eljött az idő meg kell szülnöd a gyereket, az én esetemben kettőt és ez nem úgy van, hogy 5 perc alatt meg is van, hanem itt órákról van szó.-világosítottam fel pár dologról.
-Jó igazad van. Tényleg nem könnyű, de akkor is ehetsz csokit.-mondta unottan.
-Tényleg ennyi maradt meg?-nézett rá Danny.
YOU ARE READING
Eső után szivárvány
FanfictionRose Dubois szerelmének köszönhetően bekerül a Formula 1 világába. Az élete úgy alakul ahogy azt szeretné viszont egy vacsora után minden megváltozik. Vajon Pierre képes megmenti a dolgokat vagy már túl késő ahhoz?